Christian's kino

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Torolan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Antall liker
    1.178
    Torget vurderinger
    2
    Har lest gjennom tråden din i går og idag - hadde gått meg hus forbi dette , men jeg husker deg igjen fra AV-forum :)

Fantastisk utførelse og gjennomføringsevne , skulle ønske jeg hadde slike evner og om ikke annet en liten brøkdel av pågangsmotet :)

Stum av beundring !!

Chrisand25

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.05.2015
    Antall liker
    1.089
    Har lest gjennom tråden din i går og idag - hadde gått meg hus forbi dette , men jeg husker deg igjen fra AV-forum :)

Fantastisk utførelse og gjennomføringsevne , skulle ønske jeg hadde slike evner og om ikke annet en liten brøkdel av pågangsmotet :)

Stum av beundring !!
    Da har du lest litt. 😃
    Misser masse tråder selv, og har vel egentlig gitt litt opp både face og forumer, så holder meg til å oppdatere bygge tråden min her og på avforum. Kanskje noen kan få noen ideer og bli litt inspirert av noe i den, og jeg kan gå tilbake å se hva jeg har gjort osv.

Tusen takk for veldig hyggelige ord!😊

Chrisand25

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.05.2015
    Antall liker
    1.089
    Fikk fortsatt med siste kasse til forsterkerne i dag. Bare kombinerte de to jeg hadde, så det ble plass til 5 amper.
    1000009052.jpg
    1000009053.jpg

Måtte også lage litt kabler å sånt. Har igjen 2 meter ht kabel, så da har det faktisk gått med 648m med det. Må nok bestille en 50-100m til.

1000009055.jpg

La inn noen raske delings punkter som jeg har brukt før, så kinoen er i gang igjen.
    1000009083.jpg

Familien fikk fortsatt med hobbiten i kveld til stor glede. De var ikke helt fornøyd at det ikke virket i går.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn