X
X186841
Gjest
Soundgarden - Bare god lyd
I Soundgarden er vi eksperter på lydprodukter og alt som hører til. Vi er stolte av å tilby markedets beste utvalg

Platekompaniet

|
Kaster meg med på denne, da eg også nylig har kjøpt ein slik platespelar.Nylig gått til innkjøp av 2Xperience SB i valnøtt
Hvor handler dere reservedeler? Tenkte jeg skulle ha ekstra reim liggende, også kunne jeg kanskje tenkt meg å hatt et støvdeksel i reserve.
Registrerte i en gammel tråd at noen hadde bestilt deler via eBay også, kan vel hende det er prisgunstig for det som koster litt i alle fall.
Det korte svaret er nei. Pro-Ject lager utelukkende redbook spillere og transporter.Noen som kan svare meg på følgende: er det noen av cdspillerne fra pro-ject som leser av og spiller sacd-laget på hybrid sacd via RCA ut?
Mvh
Proffen
Hvilken model? Kjøpte den som RPM 9 men ifølge nett er den enten RPM 9.2 Evo eller 10.1 Evo... litt vanskelig å finne eksakt info.
Vis vedlegget 742479
Fornøyd med spilleren?Hvilken model? Kjøpte den som RPM 9 men ifølge nett er den enten RPM 9.2 Evo eller 10.1 Evo... litt vanskelig å finne eksakt info.
Vis vedlegget 742479
Den er en fryd for øye, er på utkikk etter noe i den gata selv.Mer en fornøyd ! Den er som en klippe !! Funderer likevel å bytte arm / PU / riaa...
Gratulerer så mye med flott spillerDa er jeg også venn med Pro-ject med denne spilleren og en Sbooster strømforsyning::
Vis vedlegget 756182
Jeg bruker ortofon quintet black og er veldig fornøyd, men jeg har ikke prøvd andre pickuper så kan godt hende det finnes bedre alternativ.Hvilke pickup'er er det folk bruker/ anbefaler til Pro-Ject armene? Karbon armen er jo veldig lett, og krever medium/ høy compliance.
Etter det jeg forstår så har Hana SL høyere compliance (10 vs +15), og da vil den passe armen mye bedre.Goldring Elite. Fungerer bra i mine ører... Funderer på Hana LS - hva mener dere vise menn, er det noe å "vinne" ?