Vet ikke om jeg tvang den frem, men gikk via menyen. Appen update og sÄ online update.Damn & blast. Fremdeles ingen oppdatering her.![]()
Funka for meg, som de sier om Vitapro

Mvh
Vet ikke om jeg tvang den frem, men gikk via menyen. Appen update og sÄ online update.Damn & blast. Fremdeles ingen oppdatering her.![]()
GÄ til EQ/ config/ correction sÄ finner du det der om programvaren er oppdater.Jeg ejer Eversolo DMP-A6 ME Gen 2. Jeg kan ikke finde DSP? Benytter den interne DAC tilsluttet via RCA udgangen
âą Hvad er det som jeg overser?
âą Hvordan finder jeg DSP?
Vis vedlegget 1132722
Jeg har DMP-A6 fĂžrste versjon, og den fikk DSP ved oppgraderingen sist uke. KjĂžrer v1.4.82 programvareSyntes jeg kan lĂŠse mig frem til at DMP-6A ME Gen 2 ikke understĂžtter DSP (v.1.4.82)
Ser ud som om man skal op i A8 eller A10 hvis man vil have DSP
Ja, virker snodig at du ikke fÄr det ogsÄ.Hei kjetilrosand - ogsÄ v. 1.4.82 her. Mystisk at jeg ikke har DSP hos mig!?
Rart hvis ikke gen2 har det.
Syntes jeg kan lĂŠse mig frem til at DMP-6A ME Gen 2 ikke understĂžtter DSP (v.1.4.82)
Ser ud som om man skal op i A8 eller A10 hvis man vil have adgang til DSP![]()
Automatisk romkorreksjon vil skje mot en target kurve, og det er jo ikke sikkert at Eversolo sine mÄlkurver er den lyden enn Þnsker Ä oppnÄ. Hvis en bruker REW program og lager FIR filtere, sÄ kan en korrigere nÞyaktig slik en Þnsker, og det er den beste metoden.Gjorde det samme i i gÄr her, brukte mikrofon i mobilen her.
Vet ikke.. Mulig det blei mer korrekt, men opplevde noe av det samme her, synes noe i mellomtonen forsvant, blei smalere lydbilde etc.
Gjorde en gang til men Þka volumet nÄr jeg kjÞrte test-tonen ( steg 2 er det vel ) , og holdt telefon i ÞrehÞyde og synes det blei bedre.
Men blei da vanskelig Ă„ hĂžre forskjell i lyden men kan vĂŠre type musikk jeg spilte akkurat da.
Endte nÄ med at jeg skrudde det av![]()
Var fÞrste forsÞk det jeg gjorde og ikke vant med romkorreksjon sÄ er nok vel sÄ mye bruker som boks / sw er jeg reddAutomatisk romkorreksjon vil skje mot en target kurve, og det er jo ikke sikkert at Eversolo sine mÄlkurver er den lyden enn Þnsker Ä oppnÄ. Hvis en bruker REW program og lager FIR filtere, sÄ kan en korrigere nÞyaktig slik en Þnsker, og det er den beste metoden.
Jeg skjÞnner at dette sikkert ble gresk for enkelte, men romkorreksjon er et tema som kan vÊre verdt Ä sette seg litt inn i, og hvis dette blir gjort riktig sÄ kan det virkelig lÞfte lyden.
Videoen nedenfor viser bruk av REW mot A8, men vil vĂŠre det samme for A6: