Bil, båt og motorsykkel Elbiler

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• na_X

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Antall liker
    5.574
    Torget vurderinger
    1
    Det er problemet med el biler, drivlinjen er på mange måter lik og da står man igjen med software, materialvalg, understell og karroseridesign.
    Men noen får det til, feks den nye renault 5, de klarer å skille seg ut med et design som oser retro, honda klarte den med honda e. Bortsett fra det er det vel svært få ebiler som skiller seg ut.
    Hadde bilprodusentene hatt litt gøts hadde de sett seg i bakspeilet og lansert mere retrodesign for å skille seg ut.
    Da kommet alle disse nye kineserne til å slite for de har ingen historie å vise til og skillnaden blir større mellom bilene.
    Jeg er glad jeg ikke må kjøpe ny el bil i dag for jeg hadde virkelig sliti med å finne noe som appelerte.
    Selv ikke en ferrari appelerer, da er det noe feil
    Man har jo også Ford da, med mustang og capri... :poop:

na_X

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Antall liker
    5.574
    Torget vurderinger
    1
    BMW i4 M60 er ei vogn jeg virkelig kunne tenke meg å stappe inn i garasjen!
    Samme her! Men dama synes den er for lav å sitte i, og bakre stolpe til bakdøra er alt for lav og det blir for trangt dessverre. Tenkte tanken med en slik som konebil, men det ser mer ut som det blir en iX istedet ved neste bilbytte.

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    3.252
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Man har jo også Ford da, med mustang og capri... :poop:
    only by name
    hadde de laget noe som lignet på de gamle så hadde det vært en hit, men hverken mustang eller capri har noen gang vært suv`er eller crossovere eller hva man nå kaller de. verden trenger 2 dørs coupé

na_X

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Antall liker
    5.574
    Torget vurderinger
    1
    only by name
    hadde de laget noe som lignet på de gamle så hadde det vært en hit, men hverken mustang eller capri har noen gang vært suv`er eller crossovere eller hva man nå kaller de. verden trenger 2 dørs coupé
    Hadde de kalt de to bilene for noe helt annet, så hadde det vært mer innafor ja. Rykter om en ny Mustang om noen år da, som ikke ser så verst ut og litt tilbake til hvordan den burde sett ut i første omgang (istedet for SUV-ish).

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn