Bil, båt og motorsykkel Elbiler

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• KjellR

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.07.2008
    Antall liker
    3.842
    Sted
    Moss (eller enda bedre - Rygge!)
    Det er gode biler, og mange som har slike er selvsagt genuint bilinteresserte.
    Men når det forlanges kjøpshistorikk for å få LOV til å kjøpe en bil så jobbes det atktivt for at det SKAL være posørbilder.
    Signal om at eieren er så rik at han faktisk kan kjøpe biler han verken trenger eller ønsker for å få LOV til å kjøpe den han faktsik vil ha.
    Da blir produktet et posørsignal.
    Jamfør rolex og deres kundebehandling (kundemishandling?) som vel er en av ledestjernene for denne utviklingen.
    Tror ikke at innkjøpet av en 911 RS2 krevde et ekstraordinært kundeforhold. Må sjekke... :)

Ferrari har som tidligere nevnt en slik ordning. En kollega av meg har en god del kjennskap til dette - og må nok nøye seg med en gild og raud 488 Spider som han skal hente neste uke. Artig vogn!

Bildet "stjålet" fra WWW...

Vedlegg

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    3.243
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Tror ikke at innkjøpet av en 911 RS2 krevde et ekstraordinært kundeforhold. Må sjekke... :)

Ferrari har som tidligere nevnt en slik ordning. En kollega av meg har en god del kjennskap til dette - og må nok nøye seg med en gild og raud 488 Spider som han skal hente neste uke. Artig vogn!

Bildet "stjålet" fra WWW...
    Spesielt gt3 rs krevde dette, men nå er vel hypen over og da trenger man ikke ha et kundeforhold og en lang liste av kjøpshistorikk for å komme på lista.
    Forøvrig sånn rolex begynte, når jeg handlet daytonaen min så ringte jeg til forhandler, prutet litt og fikk den i posten.
    Nå må man stå der med lua i handa, kvalmt.
    Forøvrig solgte jeg den da den var litt for polert så ble veldig fort slitt når jeg brukte den når jeg skrudde.
    Angrer i dag for prisene har jo skutt i været noe det forøvrig ikke er verdt

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    3.243
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Ja det rart hva folk vil betale men så får man helt sikkert ekte premium skinn og luksus kvistfritt listverk..

Vis vedlegget 1200733
    Vet du hva, jeg ville faktisk heller hatt tesla enn den ferrarien, 1/5 av prisen.
    Eneste er at man ikke kan skryte av at man fellali men for 4 mill kan man heller kjøpe seg en skikkelig ferrari med v12 og ha ved siden av

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn