HiFi, HiFiere, HiFiest?Hva er da alternativet?
HiFi, HiFiere, HiFiest?Hva er da alternativet?
Til?Hva er da alternativet?
Du skrev at:Til?
(Viss poenget var å dra ein analogi, var det vellukka)
Men, ja, eg meiner det er eit dårleg omgrep.
...er for deg analogt.å ha det vi oppfattar som positivt ved lyd frå avspeling av analoge medium
Det finnes jo knapt noen analoge miksebord for livemusikk lenger. Alt er digitalt.Du skrev at:
...er for deg analogt.
Betyr det for eksempel at live akustisk ikke er analogt, mens avspilling av en digital fil som et sminket for å høres ut som vinyl er analog?
Nei, eg bruker ikkje det ordet for å skildra lyd. Eg skreiv korleis eg oppfatta det i bruk, og ja, eg er einig med deg at det er ein meiningslaus bruk ut frå ordbokstydinga.Du skrev at:
...er for deg analogt.
Betyr det for eksempel at live akustisk ikke er analogt, mens avspilling av en digital fil som et sminket for å høres ut som vinyl er analog?
Sjølve sensorelemetet er sansynlegvis det same.Fra læreboka i elektronikk.
Temperatursensor med I2C
En temperatursensor har som oppgave å måle temperaturen i for eksempel luft, væske, gass og lignende. Vi kan dele dem inn i to hovedkategorier: analoge og digitale. En analog sensor vil gi en variabel spenning på utgangen som er lineær i forhold til temperaturen. Fra spenningsnivået kan vi derfor beregne temperaturen. Et eksempel på en slik sensor er TMP36.
En digital sensor, derimot, kommuniserer digitalt, dvs. at den kommuniserer med en serie av nuller og enere.