Selv har jeg gÄtt helt bort i fra kjÞpesubber pga forsterkere og tildels dÄrlig output (det blir for mange kasser/bokser kort og godt). Har ikke eid noe nyere enn pb12 nsd med sledge, har kun selvbygde subber nÄ i dag og ser meg ikke tilbake.Takk for mye infoHvordan er det med XTZ spirit f.eks? Eller hvor bÞr jeg legge meg?
Vil i utgangspunktet kikke brukt. Vil ha noe rimelig og tenker 12" derfor XTZ eller SVS, du har jo og Klipsch eller Dali i samme prisklasser.
Skulle jeg dog kjÞpt noe til "enkel bruk" hadde valget falt pÄ en sb-type fra SVS, de er smÄ og nette, sparker godt i fra og er kurrant priset.
En sb12 nsd burde holde til det jeg kaller enkel bruk, det er mulig de nyere sb 2000/3000 men jeg har ingen erfaring med de.
Arendal Sound har jo noen spennende konkurrenter til sb-serien, sÄ de er kanskje verdt en titt/lytt.
Har du muligheten til Ä prÞve noen av alternativene hjemme fÞr kjÞp sÄ er det absolutt Ä anbefale. Lykke til pÄ jakten!

Vel, var litt dĂ„rlig definert hva jeg lurte pĂ„..
 Vel, var litt dĂ„rlig definert hva jeg lurte pĂ„..  Mest om det var noen sĂŠrheter eller hiccups man burde ta i betraktning fĂžr evt. kjĂžp. Lar du forresten dine stĂ„ pĂ„ hele tiden (standby), eller slĂ„r du de helt av?
 Mest om det var noen sÊrheter eller hiccups man burde ta i betraktning fÞr evt. kjÞp. Lar du forresten dine stÄ pÄ hele tiden (standby), eller slÄr du de helt av?