SVS's Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ParttimeDIY

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2022
    Innlegg
    409
    Antall liker
    482
    Sted
    Brøttum
    Takk for mye info 😊👍🏻 Hvordan er det med XTZ spirit f.eks? Eller hvor bør jeg legge meg?
    Vil i utgangspunktet kikke brukt. Vil ha noe rimelig og tenker 12" derfor XTZ eller SVS, du har jo og Klipsch eller Dali i samme prisklasser.
    Selv har jeg gått helt bort i fra kjøpesubber pga forsterkere og tildels dårlig output (det blir for mange kasser/bokser kort og godt). Har ikke eid noe nyere enn pb12 nsd med sledge, har kun selvbygde subber nå i dag og ser meg ikke tilbake.
    Skulle jeg dog kjøpt noe til "enkel bruk" hadde valget falt på en sb-type fra SVS, de er små og nette, sparker godt i fra og er kurrant priset.

    En sb12 nsd burde holde til det jeg kaller enkel bruk, det er mulig de nyere sb 2000/3000 men jeg har ingen erfaring med de.
    Arendal Sound har jo noen spennende konkurrenter til sb-serien, så de er kanskje verdt en titt/lytt.

    Har du muligheten til å prøve noen av alternativene hjemme før kjøp så er det absolutt å anbefale. Lykke til på jakten! :)
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.510
    Antall liker
    8.051
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Kan bekrefte av 2 x SB1000 Pro fungerer svært godt her hjemme. Enkle å styre og integrere via app og de fungerer til både film og musikk.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.487
    Antall liker
    35.329
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Deler mine to svs sb-1000pro ved 100hz, fungerer helt supert.
     

    Jakey

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.01.2019
    Innlegg
    155
    Antall liker
    25
    Sted
    Sandnes
    Selv har jeg gått helt bort i fra kjøpesubber pga forsterkere og tildels dårlig output (det blir for mange kasser/bokser kort og godt). Har ikke eid noe nyere enn pb12 nsd med sledge, har kun selvbygde subber nå i dag og ser meg ikke tilbake.
    Skulle jeg dog kjøpt noe til "enkel bruk" hadde valget falt på en sb-type fra SVS, de er små og nette, sparker godt i fra og er kurrant priset.

    En sb12 nsd burde holde til det jeg kaller enkel bruk, det er mulig de nyere sb 2000/3000 men jeg har ingen erfaring med de.
    Arendal Sound har jo noen spennende konkurrenter til sb-serien, så de er kanskje verdt en titt/lytt.

    Har du muligheten til å prøve noen av alternativene hjemme før kjøp så er det absolutt å anbefale. Lykke til på jakten! :)
    Tusen takk for tips! 😊 Har mulighet for å kjøpe 2 stk. SVS SB-12 NSD for 6000kr der den ene har løs inngang (men fungerer vistnok)

    Er på jakt etter brukt, så blir nok ikke helt enkelt og finne noe, men kikker rundt 🤞🏻

    Arendal har jeg hjemme og fornøyd med det. Min første hjemmekino sett så hadde jeg XTZ og SVS sub, husker ikke modell, men da likte jeg vel best XTZ til musikk og SVS til film om jeg husker rett, men var en bra kombinasjon.
     

    Jakey

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.01.2019
    Innlegg
    155
    Antall liker
    25
    Sted
    Sandnes
    Kan bekrefte av 2 x SB1000 Pro fungerer svært godt her hjemme. Enkle å styre og integrere via app og de fungerer til både film og musikk.
    Takk for tips! Skal lagre meg et søk på finn 😊

    Oppdatering: Har en på vei i posten nå (brukt) så får jeg håpe jeg finner en til 🤞🏻 Hva er forskjellen på og bruke høyttaler utgangene og vanlig rca? Er det for de som ikke har SUB/PRE OUT?
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn