iPhone AppStore, for android brukHvor finner vi den appen?
Denne
|
iPhone AppStore, for android brukHvor finner vi den appen?
Mobilappene mine har er avvik mot ekte stroboskop på 0.2-0.3% på absolutt hastighet.Har brukt rpm speed på Android mobil før, den og Waxwing viser i hvert fall ikke likt.
Gjør akkurat det samme, når appen på.mobil viser "perfekt" så viser den +0.7% på waxwing.Jeg har veldig bra samsvar, kjør Waxwing flere runder og gjenta , første klikk har gjerne avvik, d n må få en hel runde. Mobilen plassert på en tapering over senterpinne
Finnes det en stor rørtråd hvor alt kan diskuteres, og hver sten snus?
Vi får blåse liv i den igjen![]()
Rørutstyr - Ny rørtråd. Alt kan diskuteres.
Vi har ikke noe passende rørtråd/forum her så da jeg tok fram rør-RIAAen min var den ingen å dele gleden med her. Inspirert av analog/Vinyltråden hvor alt kan diksuteres starter jeg denne. Dro fram min gamle Bottlehead Seduction rør RIAA kit. Mest fordi den hare bare 50pF inngangskapsitanse...www.hifisentralen.no
krever at flere enn meg bryr seg om rør og bidrar
Er det Technicsen som gjør det selv?
Ja, det gjør den kontinuerlig! Innser jo at dette blir for enkelt for den harde kjerne. Er jo ikke alle som synes det er like gøy med musikk på vinyl, men liker bedre å justere og tweake...Er det Technicsen som gjør det selv?
Enig. Jeg har også en Schick. Mye for pengene, og de som selges på Torget er nye.Hva betyr "betalbar"? Jeg har hatt et titalls armer og dagens Thomas Schick er milevis bedre enn noen annen jeg har erfaring med. Den får du for 20K på Torget her. Ikke fryktelig billig, men den håndterer pickuper fra 5g og oppover med bravur.
For få desimaler….
Da ble det en Schick arm, etter anbefaling fra JMM.
Skjønner.Du trenger ikke Fosgometer, men er multimeter som du måler på utgangen av RIAA.testplate Ortofon L og R 1khz
dB= 20* Log(mV høyre/mV venstre) og motsatt