Veldig gøy! Er det mulig å ta turen på besøk en dag? PM er ok om du vil svare der 
|
Det er mulig, jeg pinger deg på PM.Veldig gøy! Er det mulig å ta turen på besøk en dag? PM er ok om du vil svare der![]()
Grattis! De er ganske voksne!
Takker!Grattis! De er ganske voksne!
Gratulerer med gromt utstyr.Ble stacking i dag, og det fungerer utmerket!
Kan anbefales til alle med begrenset plass.
Vis vedlegget 1104372
Tusen takk!Gratulerer med gromt utstyr.
Den utsikten slår det meste av ting man henger på veggene....Tusen takk!
Kan dessverre ikke ta det helt ut slik som du har gjort, men tror jeg kommer til å trives godt med Manta og D10.
De som tror de veldig dyre merkene har masse magi som merker som mitt ikke har vil naturlig ikke være i kundegruppen, det lever jeg godt med. Det er nok mer realistisk å selge til de som har skjønt det, enn å prøve å omvende de som kjøper snakeoil og magi.Jeg kjenner meg godt igjen i tilnærmingen. Ærlig ingeniørarbeid. Fair prising.
(Jeg tipper litt på personligheten din, basert på de innleggene jeg har sett fra deg.)
Styrken (og svakheten) til denne tilnærmingen er at den appelerer til kunder som har en lik tilnærming som din egen. Jeg nevner svakhet, da det også er en vesentlig del av den potensielle kjøpermassen som tillegger et produkt «magiske» egenskaper. På sett og vis må du kanskje gjøre et valg og binde deg til masten. Det enkleste er å velge en profilering som du personlig kan stå for «come hell or high water». Jeg tror at denne tilnærmingen du her velger kan funke for deg. Har du utviklet noen «verdier» som du ønsker at merkevaren skal utstråle?
Det sier mange, men jeg tror du og de tar feil.Det ser bra og konsistent ut. Men, står du her i fare for å male deg litt mye inn i «rockehjørnet» rent markedsføringsmessig. Hva med Mahler, Beethoven og Brahms. Det bør jo like fullt sitte som ei kule?!
Jeg forstår det og tror (som deg) at den primære kjøpergruppen er den du sikter deg inn mot Jeg ville heller ikke mikser budskapene i en og samme melding. Spørsmålet mitt er mer i retning av at ville ikke høyttalerne dine også malt et stort og dynamisk bilde av klassiske verk? Jeg skjønner ikke hvorfor svaret ikke skulle være et rungende JA!Det sier mange, men jeg tror du og de tar feil.Det er mye enklere å differensiere seg når man velger seg ut en smalere nisje, og det er haugevis av folk som hører på en eller annen form for rock og/eller kan identifisere seg med at de ønsker noe med litt trøkk.
"Våre høyttalere passer til alt og alle" er et veldig svakt budskap.
Svaret er ja på alle spørsmålene. Utfordringen er ikke at høyttaleren ikke passer til alt, utfordringen er å markedsføre det på en effektiv måte.Jeg forstår det og tror (som deg) at den primære kjøpergruppen er den du sikter deg inn mot Jeg ville heller ikke mikser budskapene i en og samme melding. Spørsmålet mitt er mer i retning av at ville ikke høyttalerne dine også malt et stort og dynamisk bilde av klassiske verk? Jeg skjønner ikke hvorfor svaret ikke skulle være et rungende JA!
Designet du har valgt er moderne, og passer godt inn i et moderne hjem. En klar kontrast til feks Sonus Faber, som er vakre på sin måte. Jeg ville tenkt i retning av «bringing the dynamics of the great classics into a modern home». Det ville ikke forhindret en Rammstein fan fra å kjøpe om en slik annonse dukket opp i et forum/medium for klassisk musikk.
Er ikke en god dynamisk høyttaler som en kamelon?
"Passer til alt" blir uansett hvordan man vrir og vender på det et ganske bredt budskap. Det er jo også relativt subtilt på nettsidene de fleste steder, det er ikke sånn at det står "Verdens beste rockehøyttaler, alle som hører på klassisk er duster".Hvis du først er i gang med rasjonelle argumenter, kan det vel være mulig å begrunne at Mahler og Rammstein får veggene til å riste og hjertet gråte?
Mao at budskapet akkurat der handler om at hifi er fidelity og kapasitet, uavhengig av sjanger?
Jeg sier dette fordi jeg tror du har et poeng når du vil spisse budskapet, men jeg tror den beste spissingen du kan gjøre er på teknologisiden og ikke sjangersiden.
rock og metal er ca hundre sjangere, så jeg tror du skjærer alle over en kam hvis du sier at alt er fattig på nyanser.Vi er ikke mange som har stereoanlegg som er
Designed For Bach CantatasDet er ikke et potensielt stort marked du eventuelt støter fra deg, @SigbergAudio, greia mi er bare at musikken du profilerer produktene mot er fattig på nyanser sammenliknet med virkelig krevende innspillinger.
Kraftwerk Capable
Ja og nei, imo - og jeg har litt erfaring og det er at det er noe vanskeligere og treffe rett på hard rock (ikke i et ord denne gangen) og metall..Mahler er mer dynamisk enn de der metalgreiene. Just sayin’.
Nå virker du som at du bare sitter inni stua di i din egen bobleVi er ikke mange som har stereoanlegg som er
Designed For Bach CantatasDet er ikke et potensielt stort marked du eventuelt støter fra deg, @SigbergAudio, greia mi er bare at musikken du profilerer produktene mot er fattig på nyanser sammenliknet med virkelig krevende innspillinger.
Kraftwerk Capable
Er enig i det. Samtidig tenker jeg at alle har lyst til å lese litt om seg selv i en spennende historie. På samme måte som at en god roman har i alle fall én figur som leseren kjenner seg litt igjen i, tenker jeg det kan være fint at "min" musikk også nevnes. Tenker ikke at du løper noen enorm risiko ved å gjøre som du gjør, da."Passer til alt" blir uansett hvordan man vrir og vender på det et ganske bredt budskap. Det er jo også relativt subtilt på nettsidene de fleste steder, det er ikke sånn at det står "Verdens beste rockehøyttaler, alle som hører på klassisk er duster".![]()
I call bullshit.Nå virker du som at du bare sitter inni stua di i din egen boble
Artige nyanser i hva folk legger i type sjanger høyttaleren man liker er i.I call bullshit.
Dette er et svært svakt argument. De høyttalerne som "passer til alt" kan være like dårlige på alt, mens noen er så dårlige på det aller meste at det kun er noen enkeltinnspillinger som kommer nogen lunde helskinnet ut av det.Vi er ikke mange som har stereoanlegg som er
Kraftwerk Capable
Jeg syns du klarer å formulere deg slik at jeg tror på det du skriver, og at den tilliten som jeg allerede har til deg - altså høy tillit - opprettholdes. Så syns jeg det er spennende å "få en fot innenfor døra til bransjen" gjennom å lese noe slik . Jeg liker "hjemme hos"-artikler eller youtubefilmer fra hifi-fabrikanter. Du er i nærheten av å snakke stygt om luksusmerker som selger snake-oil, men jeg tror verken det skader målgruppen din eller nevneverdig provoserer dem som selger eller liker å kjøpe den andre type produkter.Jeg har ingen egne generiske tråder så jeg visste ikke helt hvor jeg skulle dele denne, men kanskje den passer her.
Jeg har hele veien forsøkt å være relativt transparent, spesielt med tanke på utviklingen av produktene. Nå har jeg valgt å også skrive litt om hva som ligger bak produktene hva gjelder både det økonomiske og innsats.
Er også interessant å få tilbakemelding på hvordan denne type artikler oppleves, og om det er interessant å lese om.
![]()
What You're Paying For: A candid look at the costs behind a Sigberg Audio product
Introduction At Sigberg Audio, we’ve always believed that great sound doesn’t come from branding, esoteric materials or high gloss finish - it comes from engineering. When you’re shopping for high-end loudspeakers, the price tags can feel like a mystery. Why does one speaker cost €2000 and...www.sigbergaudio.com