Nå får det faèn snart være noklars_erik skrev:Det er mange her som ikke tåler å bli motsagt; hverken her eller på kabel-trådene. Da fyrer de grovkalibret med personlig skyts, som skikkelige, voksne folk. Svært imponerende, selvsagt. Townes, hva du mener om at jeg liker Beatles bedre enn Stones, bryr jeg meg ikke om. Har jeg sagt noe personlig om deg for at du liker Stones bedre? Kanskje gå an å holde ting på et saklig plan? Og Eros? Like imponerende som alltid.Karma skrev:Nettopp!baluba skrev:Nå finnes det flere som har mer dominerende og mye mer skremmende fikseringer enn understreken, ....ErosLoveking skrev:Usunt?
Vår eldstesønn på 2 år ser samme epsiode av "Sauen Shaun", gang, på gang, på gang, på gang. Var det ikke for alderen ville jeg vært bekymra. For voksne stilles det vel diagnose for slikt. :![]()
I rettferdighetens navn vil jeg hevde at lars_erik fremstår som en musikkinteressert person med variert smak. Det er jo bare å lese i tråden "Hva lytter du til i dag?"![]()
Bottom line er at om push comes to shove så holder eg Beatles høyere enn Stones. Det har eg gjort siden før eg var buksetørr. Det som irriterer er den konsekvente nedlatende måten du omtaler stones på, og ditto gudedyrkinga av Beatles. Mener du at du er saklig i lyttetråden??? Er det saklig å latterliggjøre, nærmest håne, et av tidenes største (og beste) rock&roll band. Tror ikkje det...