Hvem er størst?

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:
baluba skrev:
Det holder ikke å scizofrene tendenser og overforbruk av LSD og heroin for å få den statusen, uten noen forkleinelse for to av mine absolutte favoritter.
Ehhhh, det er vel nettopp enkeltes kosttilskudd som plutselig skal rettferdiggjøre og overopphøye ganske mange artister fra den tiden i all sin selvhøytidlighet. Sanne mine ord, 1967 er på mange måter et drittår og vendepunkt i moderne musikkbransje.
Merker bare at singlene mine nok engang står meg nærmest.

Slenger på en understrekende smiley for sikkerhets skyld. ::) nei to :eek: nei vi sier tre 8)
Det er hevet over enhver tvil at både LSD og heroin har tilført veldig mye essensielt og bra til musikken. Til og med enda mer enn cannabis. Det finnes masse musikk som aldri ville sett dagens lys uten. Den spesielle aggresjonen i heroinen er annerledes det rene adrenalinet som kroppen normalt produserer. Det har også hatt innvirkning på harmoniene.

På den annen side har David Sanborn uttalt at han aldri ville utviklet sin spillestil hvis han ikke var speedfreak. Om det har vært så positivt er en annen sak. Goa-folkets knasking av e har vel heller vært udelt positivt for musikken (og nå er jeg veldig snill). Men Motorhead (som jo har det ærligste gruppenavnet i bransjen for tiden) kan vel kun påstås har nytt godt av sentralstimulerende midler konstruert for krigsbruk.
 
Topp Bunn