Se det ja, du har en CL-1000, kult! 
Det første som vel skjer er at jeg kommer til å teste den i ). Får starte med åpent sinn og masse testing. Kanskje den viser seg mer fleksibel enn antatt.
). Får starte med åpent sinn og masse testing. Kanskje den viser seg mer fleksibel enn antatt.

Det første som vel skjer er at jeg kommer til å teste den i
Ai, ai … spennende forforsterker du har altså. Vi får se hva som skjer her etter hvert mht forforsterker. Jeg skal definitivt låne Luxman-preen som finnes i lokalmiljøet, og så får jeg vurdere ruten videre. Det kommer nok til å bli både moro og litt frustrerende dette, siden forsterkeren egentlig ikke oppfyller kriteriene for noen av de tre anleggene (og nei, jeg tenker ikke å ha et fjerdeGratulerer med Luxman MQ-300 @Fosse! Blir spennende å lese om dine intrykk etterhvert. Hadde vært interessant å høre den sammen med min CL-1000 pre en gang, da det sies at de skal matche godt sammen. Har bare sett de hver for seg, men aldrig sammen.
 ). Får starte med åpent sinn og masse testing. Kanskje den viser seg mer fleksibel enn antatt.

.
.