Med utsalget av DMP-A6 til en ennå litt snillere pris, ble valget enkelt, etter at jeg var innom en kar som brukte en slik for å demonstrere at forsterkeren han solgte meg virker som den skulle. Likte godt det jeg hørte, og jeg er svak for høyoppløselige bilder, vu-metre, trykkskjerm og enkelthet. Det som vippet over var nok krispheten i gitaren som ikke hadde noe med konteksten å gjøre. Har hatt en hjemme nå i et par dager nå og begynner å bli litt kjent. Kommer nok til å bruke lengre tid på å forstå den enn jeg har lyst til, men den er såpass inspirerende at jeg skal bruke tid på den. Kan ikke se annet enn at et godt kjøp har blitt ennå bedre;-)
Kjøpte et 2tb minne som jeg satt i, og da begynner jobben med å forstå mer enn jeg er motivert til å lære. Har mange høyoppløste filer i forskjellige format, og har lyst til å ha gleden av dem igjen. Det blir spennende å høre hva jeg får ut av det. Har en meget god ekstern dac som jeg tenkte å koble opp for gøy når jeg vet hva jeg driver med. DMP-A6 skal stå i 2.anlegg som er et daglig bruks anlegg, uten for mye dill og greier. Tror den blir perfekt til det.
Takker på forhånd for gode, reflekterte svar på idiotspørsmål fra en som ikke har hengt med på datautviklingen.
Kjøpte et 2tb minne som jeg satt i, og da begynner jobben med å forstå mer enn jeg er motivert til å lære. Har mange høyoppløste filer i forskjellige format, og har lyst til å ha gleden av dem igjen. Det blir spennende å høre hva jeg får ut av det. Har en meget god ekstern dac som jeg tenkte å koble opp for gøy når jeg vet hva jeg driver med. DMP-A6 skal stå i 2.anlegg som er et daglig bruks anlegg, uten for mye dill og greier. Tror den blir perfekt til det.
Takker på forhånd for gode, reflekterte svar på idiotspørsmål fra en som ikke har hengt med på datautviklingen.