THAT1200 buffer til Anaview
Heisann.
Jeg fikk tak i noen AMS-0100 moduler for en tid tilbake for å bruke på diskant/mellomtone på fronthøyttalerne mine (PSE-144 Synergy Horn).
Planen er å ha en forsterkermodul direkte i/på hvert horn å drive disse med balanserte signalkabler fra audio interface(PC med audiolense).
Men med 10-12 meter signalkabler og høyttalere med høy følsomhet så er jeg ganske bekymret for den lave og litt merkelige inngangimpedansen på Anaview modulene.
Å finne et ferdig buffertrinn som er balansert og noenlunde plug'n'play har jeg gitt opp for lenge siden. så jeg endte opp med å tegne mitt eget PCB i Eagle.
PCBer og komponenter ankom i forrige uke så må har jeg ikke mindre en et dusin nybakte buffertrinn ferdige.
Specs:
- 6x6cm
-0db gain
-2 kanaler pr kort.
-ekte balansert inngang med Ingenius 1200 chippen. (veldig gode CMRR egenskaper selv om man kobler ubalansert inn?)
-Clip indikator LED for hver kanal som (bruker nclip signalet fra anaview). Kjekt å få tilbakemelding når AMS-0100 modulen ikke holder følge
-Chassis XLR inn montert rett på printet så slipper jeg unødvendig internkabling.
-RFI filter på kortet
drivspenning fra anaview modulen
skjema er noenlunde etter referansekretsen i databladet til THAT1200 inkl. RFI filter.
http://www.thatcorp.com/datashts/THAT_1200-Series_Datasheet.pdf
Dette er i grunn første gang jeg har tegnet PCB/brukt Eagle, så hvis noen her er guru på elektronikk og slikt så kan jeg sikkert sende et gratis kort i posten da det hadde vært kjekt med tilbakemeldinger.
Skal legge ut noen bilder bilder av buffertrinnet i morgen.
-Anders