Pust rolig og ta én ting av gangen, så skal du se at spilleren 'går seg til' og deretter bare går og går og .... Sånn var det i alle fall med min første. Forholdsvis ivrig etter å teste ut jeg også; men jeg hadde ikke engang RIAA i hus

Spilleren min er dessuten enda mye eldre enn din, og det manglet noen deler. Jeg måtte bestille olje og ny reim (ja, reimdrift på min), og jeg måtte bestille ny nål. Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk jeg fikk testet den (og fant ut at det ikke kom lyd) på en Onkyo Surround som faktisk har platespillerinngang, men dette var uansett kun provisorisk. Når nålen kom i hus kom også ny RIAA, ny reim og et par andre deler, og jeg hadde i mellomtiden (en drøy uke etter mener jeg det var) kjøpt meg en spiller til, som var i bedre stand, og 10-15 år nyere enn den første, det vil si mid 80-åra. Denne virket, og det kom lyd, og det var bare fryd. Etterhvert har det blitt orden på den første spilleren også, og det er den jeg bruker til daglig, da det er den kuleste av de to ... At den er fra sent 60-tall gjør det bare enda kulere, og den spiller faktisk veldig godt! Det tok noen uker å få den opp å gå, men etter det så har den funket som bare det. Nå er det bare å finne frem til gode platekjøp, enten det er nye ting, eller gjenkjøp av plater man en gang hadde ....

Skikkelig stas er det uansett! Så nå håper jeg du har en spiller som vil tusle å gå lenge, men selvfølgelig, litt TLC må man jo regne med ...