Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Test en sånn du, trur du vil bli overrasket for de små pengene! Kan jo stå i midten, en aktiv 8’’ og to passive 9’’ på hver side😉
    Står en ved TV’n her😀
    Det var jaggu en sympatisk pris, og attpåtil anbefalt av bassaholikeren på Bottilsrud. Notert bak øret 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Kjell og Compani har ymse kabelhåndtering:

Hvis du monterer en kabelkurv under nederste hylle, blir gulvet Roomba-klart.

Går sikkert ann å få en borrelås-kabelsamler, se under, imellom den bakerste røret og hylla, således at kablene kan festes til bakstanga.
    Ingen dum ide med å skru en sånn kabelkurv fast under hyllen 😊 Takker!

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Intermezzoet med KEF er over, og det er igjen La Rosita Babell som regjerer på loftet 😊 Da kan jeg like godt fortsette med Thin Lizzy kjøret fra forleden dag. Black Rose er (selvfølgelig) også et knallbra rockealbum. Jeg har spesielt sansen for låten, Got to Give it Up. Forestiller meg at Phil Lynott så på seg selv i speilet da han skrev teksten til akkurat den låten 🙁

IMG_1174.jpeg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Etter at ørene hadde fått i overkand hard medfart av trommene til Lars Ulrich, måtte det roes ned. Veeeldig lenge siden jeg har spilt James Taylor, men dette gamle Greatest Hits albumet inneholder gjennomgående veldig gode låter. Finnes det noe bedre innen sjangeren. Jeg tviler. En bonus å finne en remaster fra 2019 i 192kHz, 32bit (eller biter som Spotify kaller det 😄), 12.288 Mpbs. En klar anbefaling hvis noen ikke har hørt James Taylor og liker litt nedpå singer/songwritere 😊

IMG_1176.jpeg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nå er det bare noen minutter til det ikke bare på loftet, men også blir høyt lydvolum i stuen. Kona henter en venninne som skal bo hos oss noen dager. Fra tidligere vet jeg med sikkerhet at hun gnager jevnt med konstant høyt volum og høy pitch 😳😆

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    73.143
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Nå er det bare noen minutter til det ikke bare på loftet, men også blir høyt lydvolum i stuen. Kona henter en venninne som skal bo hos oss noen dager. Fra tidligere vet jeg med sikkerhet at hun gnager jevnt med konstant høyt volum og høy pitch 😳😆
    Jeg tror nicket hennes her inne er Jane63.🙈😂

Antagelig så begriper de ikke hvorfor du ikke reiser bort disse dagene, slik kona di gjør når jeg besøker deg. Tenker du får som fortjent . De slenger vel opp et par kjøttben til deg og doggen etter de har spist.middag.😄

Du må tåle litt skurr i rutinene når man er så godt gift som du er. Hils damene fra meg
    😉

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg tror nicket hennes her inne er Jane63.🙈😂

Antagelig så begriper de ikke hvorfor du ikke reiser bort disse dagene, slik kona di gjør når jeg besøker deg. Tenker du får som fortjent . De slenger vel opp et par kjøttben til deg og doggen etter de har spist.middag.😄

Du må tåle litt skurr i rutinene når man er så godt gift som du er. Hils damene fra meg
    😉
    I min alder tåles det ikke skurr i rutinene 😆
    Jeg kommer nok HELT SIKKERT IKKE til å være deltaker i gnaget foruten hva almen høflighet tilsier, så får tiden vise hvor jeg legger røyk. I dag er det heldigvis kjegling i byen 😊
    Nevnte for henne at du insinuerte hun var 63 år eller født i 1963. Du skal ikke bli overrasket om du snart får kvinnebesøk i Blåskogen 😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.111
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Positivt overrasket! Hun gnager fremdeles jevnt, men volum og pitch er betraktelig lavere enn hva jeg husker og attpåtil leker hun og sliter ut Pelsdotten. Avventer å senke skuldrene til jeg har sett/hørt hva vindrikking medfører i kveld. Forbeholden optimist 😆😄

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.315
    Torget vurderinger
    5
    Etter at ørene hadde fått i overkand hard medfart av trommene til Lars Ulrich, måtte det roes ned. Veeeldig lenge siden jeg har spilt James Taylor, men dette gamle Greatest Hits albumet inneholder gjennomgående veldig gode låter. Finnes det noe bedre innen sjangeren. Jeg tviler. En bonus å finne en remaster fra 2019 i 192kHz, 32bit (eller biter som Spotify kaller det 😄), 12.288 Mpbs. En klar anbefaling hvis noen ikke har hørt James Taylor og liker litt nedpå singer/songwritere 😊

Vis vedlegget 1151358
    Måtte teste tipset ditt. Godt gjenhør. Funker bra til fruens stryking av nyvaska duker, men dårlig til min matlaging på kjøkkenet. Måtte over på en annen gammel kjenning. Nå blir det mat, etter hvert… 😉

IMG_9942.jpeg

Mvh Olav E

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.811
    Dakar deg :ROFLMAO:
    Du kan jo piffe opp stemningen i stua ved å ikle deg 80-talls kostymet, og fyre sigaren som nylig ankom inne ;)
    Plutselig fant du ut av fallhøyden fra verandaen etter at fruen lempet deg over rekkverket :eek:
    Neida, kos deg i 2 etg du med litt gromt øl og brunt ildvann, rock`n roll og la deg heller more litt av kvinneglammet i etasjen under.
    Plutselig har du en rødvinsmarinert tuppe i fanget vet du ;)
    Det er lov å håpe.

• Liker
    Reaksjoner: ptb
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn