Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    73.375
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    No free lunch er noe dritt 😡😆 Har nå skrudd opp til 55 Hz og spiller School på en såkalt hi-rez utgave. Synes det låter veldig veldig bra! Får forsøke meg en stund på denne delingen. Driten er selvfølgelig at jeg tidligere har forsøkt meg med høyere deling, får det til å låte fett……og så kommer det plutselig en innspilling hvor det romler som faen (fra subben). Vi latkuker søker mot en posisjon hvor subben låter passe på alle innspillinger 😆😊 Hadde helt klart ikke skadet med litt mer kapasitet så den lille 10 tommeren ikke får pusteproblemer…….på den annen side spiller jeg sjeldent veldig høyt når jeg er alene. Kjekt om du stikker innom en gang det passer, så drikker vi litt øl og finner den optimale latkukinnstillingen 😆😊
    Latkuk-innstillingen skrudde vi til for deg, allerede da du bodde i Drotningsvik.
    Imidlertid viste det seg at du var bass-sky, så du falt raskt tilbake til pussyfootbass.
    Bare til påminnelse.

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.423
    Torget vurderinger
    1
    Tror jeg nesten må slutte å kommentere her, slike sjokk du gir uttrykk for er ikke bra for helsen…:unsure:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn