Du har selvfølgelig rett. I dag er det Sophie Elise som skal intervjues av A Laget. Det ville vært for gale om jeg ikke gav henne den ekstra fylden i stemmen hun fortjenerDet gjør hun helt sikkert, hva er 40K lissom.

|
Du har selvfølgelig rett. I dag er det Sophie Elise som skal intervjues av A Laget. Det ville vært for gale om jeg ikke gav henne den ekstra fylden i stemmen hun fortjenerDet gjør hun helt sikkert, hva er 40K lissom.
Det var jaggu en sympatisk pris, og attpåtil anbefalt av bassaholikeren på Bottilsrud. Notert bak øretTest en sånn du, trur du vil bli overrasket for de små pengene! Kan jo stå i midten, en aktiv 8’’ og to passive 9’’ på hver side
Står en ved TV’n her![]()
Oh yess, pass på nå, nice priceDet var jaggu en sympatisk pris, og attpåtil anbefalt av bassaholikeren på Bottilsrud. Notert bak øret![]()
Ingen dum ide med å skru en sånn kabelkurv fast under hyllen![]()
Kjell & Company - Råd og tilbehør til hjemmeelektronikk
Kjell & Company selger tilbehør til datamaskiner, mobiltelefoner (iPhone, Samsung, etc.), nettbrett (iPad etc.), nettverk, smarte hjem, elektronikk og lyd & bilde.www.kjell.com
Kjell og Compani har ymse kabelhåndtering:
Hvis du monterer en kabelkurv under nederste hylle, blir gulvet Roomba-klart.
Går sikkert ann å få en borrelås-kabelsamler, se under, imellom den bakerste røret og hylla, således at kablene kan festes til bakstanga.
Jeg tror nicket hennes her inne er Jane63.Nå er det bare noen minutter til det ikke bare på loftet, men også blir høyt lydvolum i stuen. Kona henter en venninne som skal bo hos oss noen dager. Fra tidligere vet jeg med sikkerhet at hun gnager jevnt med konstant høyt volum og høy pitch![]()
I min alder tåles det ikke skurr i rutineneJeg tror nicket hennes her inne er Jane63.
Antagelig så begriper de ikke hvorfor du ikke reiser bort disse dagene, slik kona di gjør når jeg besøker deg. Tenker du får som fortjent . De slenger vel opp et par kjøttben til deg og doggen etter de har spist.middag.
Du må tåle litt skurr i rutinene når man er så godt gift som du er. Hils damene fra meg
![]()
Cecilie Leganger?Nå er det bare noen minutter til det ikke bare på loftet, men også blir høyt lydvolum i stuen. Kona henter en venninne som skal bo hos oss noen dager. Fra tidligere vet jeg med sikkerhet at hun gnager jevnt med konstant høyt volum og høy pitch![]()
Måtte teste tipset ditt. Godt gjenhør. Funker bra til fruens stryking av nyvaska duker, men dårlig til min matlaging på kjøkkenet. Måtte over på en annen gammel kjenning. Nå blir det mat, etter hvert…Etter at ørene hadde fått i overkand hard medfart av trommene til Lars Ulrich, måtte det roes ned. Veeeldig lenge siden jeg har spilt James Taylor, men dette gamle Greatest Hits albumet inneholder gjennomgående veldig gode låter. Finnes det noe bedre innen sjangeren. Jeg tviler. En bonus å finne en remaster fra 2019 i 192kHz, 32bit (eller biter som Spotify kaller det), 12.288 Mpbs. En klar anbefaling hvis noen ikke har hørt James Taylor og liker litt nedpå singer/songwritere
Vis vedlegget 1151358
Dakar degNå er det bare noen minutter til det ikke bare på loftet, men også blir høyt lydvolum i stuen. Kona henter en venninne som skal bo hos oss noen dager. Fra tidligere vet jeg med sikkerhet at hun gnager jevnt med konstant høyt volum og høy pitch![]()