Takk det samme - nyt tekst og bildeHørtes ut som en god planNyt kvelden og helgen Mr, her er det rett og slett tv kveld
mvh
Så litt seig ut!
Vi er nok normalt på bølgelengde på god whisky UTEN is, men i sola etter en arbeidsøkt og en whisky som ikke fortjener bedre…Morsomt og se folks preferanser, du putter is i whiskyen, og jeg sitter og varmer glasset i hånda..
Og det er helt ok at folk liker forskjellige ting...
......Bortsett ifra is i whiskyenFortsatt god hælj !!
Takk det sammeKudos til bruk av glass, kjennetegn til en connoisseur.
Ha en fortreffelig aften.
Bra plate. Jeg har slitt den ut på Qobuz tror jeg.Selv en som ikke er fan av kvinneglam spiller ofte det albumet til Chantal Chamberland.
Enda verre med prisen på den nye «må ha» for min del: https://imusic.no/artist/Patricia+B...VUEp3lPE_FohOSOMi9Sr9I79Nhw-NE8-AVMRUIKBgO26-Sitter å hører på den nå og dette høres bra utLitt dyr på vinyl men må ha den tror jeg
mvh
Selge driten og kjøp en fet streamer(har hørt om en som har gjort det og er veldig fornøyd) så slipper du og tenke på detUff ja mye vinyl som har blitt veldig dyrt men hva skal en gjøre![]()
mvh
Der var han nyfrelste som er ivrigst av alle på bedehuset jaSelge driten og kjøp en fet streamer(har hørt om en som har gjort det og er veldig fornøyd) så slipper du og tenke på det![]()
Jeg klarer med fint uten vinyl…….. i ca et kvarterSelge driten og kjøp en fet streamer(har hørt om en som har gjort det og er veldig fornøyd) så slipper du og tenke på det![]()
Jeg unngår Helt Hjem så mye som mulig, men kjøpte noen nye sko av en skalle på feile siden av fjellene som insisterte på Fiks Ferdig. Han godtok bare Fiks Ferdig, selv om jeg sa jeg heller kunne Vippse ham før sending. Pakken forsvant etter at budet hadde fått sine klamme fingre på den. Dette var 30. april, og jeg har fremdeles ikke fått tilbakebetalt pengene fra Finn.no. En ting er at Helt Hjem er notorisk på rør med forsendelser, men jeg mistenker også at Finn.no holder på pengene så lenge som mulig før de refundererArrghhh, Helthjem når man skal sende noe til/fra utkantsnorge!!!
Andre gang jeg får tilsendt noe fra vestlandet (AKA Pokkerivold) med Helthjem, og andre gang pakken blir borte.
Mange utro tjenere? Logistikkansvarlige med dårlig ordenssans? Bevisst sabotasje av mottagere i hovedstadsregionen? Mange pakker som blåser bort i det røffe været over fjellet?
Gudene vet, men denne gang ser det ut til at jeg ender med erstatningssak fremfor et par Airpods Pro kjøpt ubrukt på Finn.no...![]()
Gjetter på at de skoa forsvant idet de krysset Haukeli...Jeg unngår Helt Hjem så mye som mulig, men kjøpte noen nye sko av en skalle på feile siden av fjellene som insisterte på Fiks Ferdig. Han godtok bare Fiks Ferdig, selv om jeg sa jeg heller kunne Vippse ham før sending. Pakken forsvant etter at budet hadde fått sine klamme fingre på den. Dette var 30. april, og jeg har fremdeles ikke fått tilbakebetalt pengene fra Finn.no. En ting er at Helt Hjem er notorisk på rør med forsendelser, men jeg mistenker også at Finn.no holder på pengene så lenge som mulig før de refunderer![]()
0165 Tiggerstaden!Gjetter på at de skoa forsvant idet de krysset Haukeli...![]()
Jeg synes Fiks Ferdig fungerer meget bra, men jeg krysser alltid vekk Helt Hjem når jeg selger.Jeg unngår Helt Hjem så mye som mulig, men kjøpte noen nye sko av en skalle på feile siden av fjellene som insisterte på Fiks Ferdig. Han godtok bare Fiks Ferdig, selv om jeg sa jeg heller kunne Vippse ham før sending. Pakken forsvant etter at budet hadde fått sine klamme fingre på den. Dette var 30. april, og jeg har fremdeles ikke fått tilbakebetalt pengene fra Finn.no. En ting er at Helt Hjem er notorisk på rør med forsendelser, men jeg mistenker også at Finn.no holder på pengene så lenge som mulig før de refunderer![]()
Jeg synes Fiks Ferdig fungerer meget bra, men jeg krysser alltid vekk Helt Hjem når jeg selger.