Stemningsbilde tatt midt i måltidet. Hjernemasse og øyer ble selvfølgelig sugd utSkulle skamme dere - det beste på fisken ligger igjen!![]()
|
Stemningsbilde tatt midt i måltidet. Hjernemasse og øyer ble selvfølgelig sugd utSkulle skamme dere - det beste på fisken ligger igjen!![]()
Ser ut som om noen har avreagert.....Ekspresjonistisk kunst.
Et eksakt uttrykk for mine følelser for dette evinnelige prosjektet disse dager
Vis vedlegget 451249
Det var min første tanke når jeg så det også.Ser ut som om noen har avreagert.....Ekspresjonistisk kunst.
Vis vedlegget 451249![]()
Snekkeren hadde et bilde av SLOBsDet var min første tanke når jeg så det også.Ser ut som om noen har avreagert.....Ekspresjonistisk kunst.
Vis vedlegget 451249![]()
![]()
Er det installert traverskran på gavlen, a la gamle pakkhus? Meget praktisk med en slik hobby. Jeg vurdere lasterampe hjemme. Løftelem også. Usedvanlig lei sjauinga av tunge og uhåndterlige ting.Gjestesenga er klar!
Snekkern (moi) skulle gjerne hatt tid til å avreagere, men desverre for hektisk fremover. Et par dagsverk å gipse ferdig, så sparkle/male, panelere, koble ferdig stikk, legge gulv og fresje opp hornstacket før det drasses opp. Satser på at rommet er i bruk i september som passer bra når høststormene begynner å flekse muskler
Veldig vanskelig å forutsi dette, men slik du forklare vil jeg tro det blir bra........ja, ja jeg vet at å tro er noe en gjør i kirken..... men dette ligner jo littBlåser enormt mye her og vil lydisolere for utvendig støy og synging i taket mest mulig. I tillegg lydisolere mot tilstøtende rom. Men skråveggene har kun ett lag gíps og så panel, så det blir varierende tyngde og stivhet i konstruksjonen som jeg håper blir positivt.
Stenderverk er stivt og varierende som også vil muligens hjelpe
Blir litt hit and miss dette og for meg umulig å forutsi hvordan resultatet blir
Må jo bli litt spenstig så kliner på en JBL-inspirert blåfarge med et hint av grått.
Limtresdragere og panel (når det blir smelt opp) blir ubehandlet inntil videre
Vis vedlegget 452842