Torvbakkane - forsterkerer og litt rundt

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • El-retur

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2012
    Innlegg
    2.317
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    14
    Kjekt med slike små forsterkere🙂
    Har selv lurt litt på aca mini.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Kjekt med slike små forsterkere🙂
    Har selv lurt litt på aca mini.
    Ja har tenkt å bruk den mot ett modifisert Dali104 sett, så er spent på korleis eg sjøl synes det blir når eg kjem så langt. Men blir no først å juster forsterkaren og test den 😊
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Då er da pågåande justering av første kanal, tar tid å venta på drift av spenningane for VB og VO,
    VO viser 11,5V og VB viser 0,312V (her med minus foran), etter 8 min omtrent det same men der
    er litt drift. Blir nevnt fra NP at det vil være normalt det drifter +/- noe.
    Derfor vil ein la den stå å gå minimum ein times tid for å sjå om den er stabil, mao under ±1% :oops:.
    Temperatur direkte på mosfet er 67-70°C, kjøleplatene holder ca 45-50°C.
    2022-10-08_IMG_8159.jpeg

    Hmm, etter 1,5 til 2 timar måtte eg rejustera da bias drifta for mye - VB skal helst være i området 0,30 til 0,35V.
    Og den drog iveg til over 0,40V 🥴. Nå har da gått ca 20min og spenningsviva er: VO=11,52V og VB=0.299V.
    Så fleire justeringar må nok til.
    Men romtemp kan gjera utslag pga den stege ein del og da kan då vera årsak til detta ukontrollerte avviket.
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Nei da blei ikkje møkje lyd i gårkvedl, fyrte opp ACA-mini'en i dag og den justerte kanalen
    brukte over 1,5 time før den var tilbake på nivå med gårsdagens bias justering.
    Så fekk den stå dar litt så byrja eg på den andre kanalen, og er på god veg med den og nå.
    Da er'kje så vanskeleg som da høyrest ut, er vel meir eg som er pirketa 🥴.
    Så ein er optimist igjen og trur da blir lyd i dag då 😎.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Da er første musikken blitt kjørt: Litle Wing med Stevie Ray Vaughan og må sei da trykke bra om da ikkje er oppsett for musikklytting,
    er på kontoret/verkstaden og kjører på ett sett standard Dali-104. Må sei meg fornøygd så långt 😄.
    2022-10-09_IMG_8163.jpeg
    Kjører med bias på ca 0,4 A som er VB ca 0,30 V (VB på 0,35 V gir bias 0,46 A), og VO ca 11,5 V (±0,1 V er ca 0,87 % avvik)
    Kjem meir når eg får ACA-mini'en inn i stovo 😎
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Eit litt anderleisna prosjekt enn forsterkarar, her blir da ett forsøk på modifisering av Dali 104 med litt greier innom veggane og ny diskant,
    ja Seas ...DXT 🤓
    Byrjar med to tomma kabinett:
    2022-05-15_IMG_7634.jpeg

    Bitumen plater er limt fast med golvlim men også brukt stifter 🤔
    Monteres på innside av bakvegg, topplate og frontbaffel. Da nesta blir å ftll på med demppemateriale 🥴.
    2022-10-17_IMG_8191.jpeg

    Bass/Mellomtone elementene, to pr kabinett:
    2022-10-31_IMG_8290.jpeg 2022-10-31_IMG_8292.jpeg

    Seas 27TBCD/GB-DXT (H1499-06):
    2022-10-31_IMG_8287.jpeg 2022-10-31_IMG_8293.jpeg

    Når så elementa er komt på sine respektive plassar blir da å klargjera delefilter. Vurder å lag ein fot til kabinetta og montera delefiltere dar 😳.

    Så her er litt å ta fatt i, og på sikt har eg plan om eit Impulse H6 prosjekt. Materialer og elementer er komt i hus men det er denna tidstildelinga som til tider er litt håplaus. Men da kjem sikkert litt tid som ein kan grip tak i 😂.

    Så viser ein elementa for Impuls H6 herunder som er samla 😃:
    2022-10-31_IMG_8294.jpeg 2022-10-31_IMG_8296.jpeg 2022-10-31_IMG_8298.jpeg

    Ha ein fortsatt god kveld 🤓
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.831
    Antall liker
    5.476
    Sted
    Holmestrand
    Da er første musikken blitt kjørt: Litle Wing med Stevie Ray Vaughan og må sei da trykke bra om da ikkje er oppsett for musikklytting,
    er på kontoret/verkstaden og kjører på ett sett standard Dali-104. Må sei meg fornøygd så långt 😄.
    Vis vedlegget 856562
    Kjører med bias på ca 0,4 A som er VB ca 0,30 V (VB på 0,35 V gir bias 0,46 A), og VO ca 11,5 V (±0,1 V er ca 0,87 % avvik)
    Kjem meir når eg får ACA-mini'en inn i stovo 😎
    Fryktelig mye fluke da … 😂
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Hei :),

    Har ei bestilling fra Mouser, men i dag fekk eg ei litt negativ melding fra dei, har fått det ein gong tidligare på andre produkt frå dei:

    - The following item(s) have been cancelled from your order due to either the manufacturers’
    distributor sales restrictions or Mousers’ distributor sales restrictions:

    Noen andre som har fått ei sådann melding?
    Ikkje på nokon måte kritisk da eg får dei andre komponentane som var hovedsaka for bestillinga, men blir nå litt forundra 🤔

    mvh
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.831
    Antall liker
    5.476
    Sted
    Holmestrand
    Hei :),

    Har ei bestilling fra Mouser, men i dag fekk eg ei litt negativ melding fra dei, har fått det ein gong tidligare på andre produkt frå dei:

    - The following item(s) have been cancelled from your order due to either the manufacturers’
    distributor sales restrictions or Mousers’ distributor sales restrictions:

    Noen andre som har fått ei sådann melding?
    Ikkje på nokon måte kritisk da eg får dei andre komponentane som var hovedsaka for bestillinga, men blir nå litt forundra 🤔

    mvh
    Hva var det de ikke ville selge deg?
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Godt Nytt År folkens 🍾🥂

    Då er da nytt år og litt nytt og gamalt som skal i ilden i år 🎁🎅🏻 Julenissen har vært her for litt sidan...

    2023-01-09_IMG_8440-e.jpg


    Men lyt vel ta lyttetesten på denna først, men først må ett problem løysast. Etter ferdig lodding og test så i farten gløymde ein å vask printet...
    Stygg sak spesielt når eit loddetinn som brukar vannbasert flux viser det seg eg har brukt og stoff for å vask det bort ikkje blir eksportert ut fra Mouser.
    Og om så hadde kunna blitt gjort er minste kvantum 5 gallon... Og den løysinga skal ha 2-5% i ca 55°C vann (ja varmt vann) for å vask bort driten 🥴
    Ja har prøvd med isopropanol, men om da stoppar korrosjonen - tvilsomt, også prøvd med varmt vann og sot (skal vel ha ei alkalisk blanding...).
    Ja da blir nesten som ein kar sa: "Da e kjekka pote..."
    2023-01-09_IMG_8441.jpeg

    ACA Mini design by Nelson Pass.

    2023-01-09_IMG_8442.jpeg 2023-01-09_IMG_8443.jpeg
    Første bilde er etter lodding og reingøring med Isopropanol og varmvann med aske i (Asksblanding). Det andre bilde er korleis printen var før ein begynte lodding av komponenter på den...
    Og no er da detta herrsens loddetinnet skifta ut med "normalt" loddetinn 😏
    Skulle nokon ha nokre tips så kom gjerne med dei 😊

    Har fått fatt i ein glassfiber børste som eg vurder å bruk under vaskeprosess igjen med varm vann og sot 🫣 Og då kanskje berre lodda alle loddingar på nytt 🤔
    Kan'kje gå lenger enn åt skogen 😰
     
    Sist redigert:

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.201
    Antall liker
    2.679
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Godt Nytt År folkens 🍾🥂

    Då er da nytt år og litt nytt og gamalt som skal i ilden i år 🎁🎅🏻 Julenissen har vært her for litt sidan...

    Vis vedlegget 883274

    Men lyt vel ta lyttetesten på denna først, men først må ett problem løysast. Etter ferdig lodding og test så i farten gløymde ein å vask printet...
    Stygg sak spesielt når eit loddetinn som brukar vannbasert flux viser det seg eg har brukt og stoff for å vask det bort ikkje blir eksportert ut fra Mouser.
    Og om så hadde kunna blitt gjort er minste kvantum 5 gallon... Og den løysinga skal ha 2-5% i ca 55°C vann (ja varmt vann) for å vask bort driten 🥴
    Ja har prøvd med isopropanol, men om da stoppar korrosjonen - tvilsomt, også prøvd med varmt vann og sot (skal vel ha ei alkalisk blanding...).
    Ja da blir nesten som ein kar sa: "Da e kjekka pote..."
    Vis vedlegget 883275
    ACA Mini design by Nelson Pass.

    Vis vedlegget 883277 Vis vedlegget 883278
    Første bilde er etter lodding og reingøring med Isopropanol og varmvann med aske i (Asksblanding). Det andre bilde er korleis printen var før ein begynte lodding av komponenter på den...
    Og no er da detta herrsens loddetinnet skifta ut med "normalt" loddetinn 😏
    Skulle nokon ha nokre tips så kom gjerne med dei 😊

    Har fått fatt i ein glassfiber børste som eg vurder å bruk under vaskeprosess igjen med varm vann og sot 🫣 Og då kanskje berre lodda alle loddingar på nytt 🤔
    Kan'kje gå lenger enn åt skogen 😰
    Ser jeg en D amp oppi der ?:)
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.901
    Antall liker
    3.228
    Vis vedlegget 570723
    Da er her prosjektet som pågår nå, til høyre er PSU. Neste del av prosjektet nå etter påbegynt oppgradering av denne gamle PreAmp'n fra High Fidelity på 80-tallet er å lage forbindelses-kabel mellom PSU kabinett og det nye Pre-Amp kabinettet (ble nytt det også når ein først begynte på oppgradering av PSU'n).
    PCB for pre-ampen er festet, men all borring av phono-kontakter og tilpasse/montering av Penny & Giles volume pot og ELMA velger gjenstår.
    Men fortsatt litt igjen av vinteren :cool:
    Du bør vist skifte de gamle blå elektrolyt kondensatorer vil jeg mene.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Du bør vist skifte de gamle blå elektrolyt kondensatorer vil jeg mene.
    Hei Drossel 😂,
    Ja du har rett i det, og her er ett bilde fra 19.mai 2020 som viser dei har blitt skiftet 😊
    Men blir nå litt vanskelig og sjå det når mye greier ligger i tråden hulder til bulter 🥴

    2020-05-19_IMG_4587.jpeg
    Nye kondensatorer er de som erstatter Mallory som er Cornell Dubilier (CDE).
    Tantalene blei skiftet litt seinere til anna type frå Elna.

    2020-11-05_IMG_5036.jpeg
    Og sådann såg da ut 5. nov. 2020 - klar for lyd...
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Hei, hvordan gikk det med Dali104/DXT?
    Hei W.Sand 🙂,

    Tja, eg kunne komt med mange bortforklaringar og påståtte orsaker, men konklusjonen blir uansett da går treigt 🥴
    Bitumen plater er limt på bakvegg og topp og bunn. Gjenstår innsida av front, elemeta ligger her, men har'kje fått ut fingeren til å bestill delar for nytt delefilter.
    Den kassen eg har passar DXT diskanten direkte inn i, kassen er ein eldre modell trur eg som hadde ein anna diskant som var festa kun med fire skruar som DXT'en og dermed går den rett på plass. Så kommer noke snart trur eg (men da er blitt sagt av andre og før meg 😂).
    Så eg er spent som ein unge sjøl på desse høgtalarane og korleis dei vil te seg på ACA Mini ampen 🤔
    Så får rydd vekk ett sett KEF 107 som opptar ein del av jobbeplassen i gangen 😄.

    Mvh Helge 🙂
     
    Sist redigert:

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.025
    Antall liker
    4.383
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    :) Tregt? Du har kommet lengre enn meg, jeg har alle deler som ligger på langtidsgjæring.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Ein som nevnte at da går trekt, tja må sei att so er da blitt her men mykje på grunn av eg har hatt ein del andre ting som er brukt tid på, men nå er tinga blitt litt anderleisna 🫣

    Kanskje på tid å visa litt som har skjedd her i den sista tidå, så mao er da blitt litt framgang her i vest også då 😎

    2023-06-29_IMG_8808.jpeg
    Fått inn Bitumen i begge kabinetta, ja limt med golvlim men har også stifta da fast i tillegg (var mest for da ikkje skulle flytt seg...)

    2023-06-29_IMG_8810.jpeg 2023-06-29_IMG_8811.jpeg
    Biltema dempematte er også gjort klar for liming til bakvegg og topp, laga i eit stykke.

    Har igjen å kutt ut for den eine diskanten, den var blitt gløymd i den fasen 🥴

    Men ein annan sak er pga element-flensen er litt høgare enn original diskantane vil da vera ein ide å fres ned dei ca 2mm da er snakk om?
    Eller kan da berre gjer tinga verre. Ser for meg å lag ein mal for å kjør fresen i...

    Så får gjer ferdig uteståande trearbeid før dempematter og materiale blir montert inn i kassane 😎
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Litt småttri er no utført på DALI'ane,
    men så oppdagar ein denne detaljen som manglar - "røret for bassrefleksen..."

    Her vises tre bilder frå forskjellige vinklar av da aktuelle røret:
    2023-07-03_#1_IMG_8824.jpeg 2023-07-03_#2_IMG_8825.jpeg 2023-07-03_#3_IMG_8826.jpeg
    Lengde inklusiv flens er 100mm, og innvendig diameter er 65mm (inner) og 69,5mm i åpning v/flens (ytter).

    Er da noken som har eit slikt rør liggande f.eks etter ein Dali 104 høgtalar. Eg trenger kun ett rør til den høgtalaren som manglar detta.
    Hadde vore fint å fått fatt i ett som var identisk til originalen. Send gjerne ein PM, Takk.

    mvh
    Helge
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    DELEFILTER:

    Hei folkens 😊,

    Noen som sitter inne med info eller anbefalinger hvor en skal handle komponenter for delefilter i dag.

    Det har vel beklageligvis minket på aktører som har dette i Norge, blir det i UK eller nedi Europa en må finne tinga?


    mvh
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    8.040
    Antall liker
    20.227
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Hei folkens 🙂,
    Da er eg komt meg heim på tomta etter ein to dagers tur over fjellet og heim igjen i postmann bil men med raskare hente og bringe tjeneste 🤣.

    Så da blir det takk til @W.Sand for hjelp med delefilter komponeter men også med to C17 driverer da eg hadde to med litt skader på (rep av dei er da mao satt på vent). Så nå bør eg komme videre med mine Dali 104. Oppdatering kommer her i tråden etter kvart.

    Ellers takk til @W.Sand og @inselwind for ein hyggeleg lytting på @inselwind sine Bendits høytalerer og det var absolutt ein fin opplevelse. Også var det som ett møbel når det ikkje produserer lyd 😊
    Men ein fikk også sett det fine huset til @inselwind og alt snikkeriet, som har blitt beskrevet av mange før men det var utført med ein flid som er sjelden å få sjå i dag, er ein fryd for øye for meg som er oppvokst med møbelfabrikker som naboer i bygda.

    Ellers takk til alle med info/tips med leverandører for delefilter komponeter 😊.

    Mvh
    Helge
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Tja, da er første filter for diskant fått utlegg på monteringsplate:
    2023-07-13_IMG_8843.jpeg

    Så da er det berre å gjør klar de tre neste 🫣, men trur ein skal legg ein liten klatt med TEC7 for kondisar og spole så dei står stabilt 😳
    Så blir da å prøv å lag seg ein sokkel til dali kabinetta, vil prøv å få diskant i normal lyttehøyde og delefiltra er tenkt montert i sokkelen ;)
    Men får nå begynn å fyll drivere i kabinetta etter kvart også 😊
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Då er da mesta av delar for delefiltra komt på plass, jaja da gjenstår to serie mostandar for basseksjonen (2x3Ω_20W=1,5Ω_40W).
    2023-07-15_IMG_8844.jpeg
    De manglene deler er i bestilling 🥴, så nå får ein ta andre saker med høgtalarane. Og ute er da typisk vestlands sommarvær, fint å vera under tak 🤠
    Så meir kjeme etter kvart 🙂
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Du må lage H6 kloner og, for å sammenligne. 😊
    Åja, må innrøm eg har dårleg unskyldning for å ikkje ha fått bygd kabinett og montert elementa 😏.
    Materiale for kabinetta står på løa klar for å kuttas opp, men ett spark i sida kan kanskje hjelp litt på 🥴.
    Ja for dei vil gi litt info om forskjellen som sikkert vil ver der 😊.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    916
    Sted
    Alver
    Hva skjer for deg?? o_O Seriemotstander i bass-seksjonen???
    Det er nokk det største ⛔🚫 i grunnboka for høyttalerbygg ;)
    En liten note fra hovetråden til Dali 104 DXT på hvorfor det er satt inn ein seriemotstand til basseksjonen:

    * DXT er en diskant med waveguide. Da trenger den en kondensator som sees oppå L-Padens seriemotstand for å lage en ekstra høypass langt oppe. Da dempes kulen midt på og det låter ikke nasalt.

    * DXT mister mye følsomhet da den dempes og to C17 er veldig lettdrevne i paralell. Da legges det en seriemotstand på bassene, det er ganske uvanlig. Den får flere watt for å tåle litt. Resultatet er høyere q verdi og feitere bass. Når bassrefleksporten tettes så blir det mindre membranutslag og mer presis lyd samtidig som at det blir like mye bass som med bassrefleks, hvertfall etter det jeg kan høre. Så legger vi inn litt ekstra dempemateriale for å øke det virtuelle volumet litt.


    Ja det er kanskje mot normalen, men mye har da ein grunn 😳
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn