TEST: Wiim Mini – den lille giganten som stadig vokser

WiimMini (1 of 12).jpg


Wiim Mini har i løpet av det siste året seilt opp som en interessant streamerkandidat i budsjettklassen. Nederst i budsjettklassen for å være litt presis. Og da Hifisentralen inkluderte den i sitt sortiment sammen med et rikholdig utvalg av DACer, hodetelefonforsterkere og andre forsterkere fra Topping var det nesten uunngåelig å be om å få låne et testeksemplar.

Den nye Chromecast Audio?
Wiim Mini har på folkemunne fått et image som den nye Chromecast Audio - den vanvittig billige dongle-streameren som entret arenaen i 2015 som et litt uforklarlig lyn fra klar himmel, og forstyrret et eksklusivt marked for HighEnd-streamere. Og som forsvant nesten like uforklarlig i 2019 til manges fortvilelse, en forsvinning som har ført til at de selges på bruktbørsen for priser som ofte langt overgår opprinnelig nypris. Sånn er markedet.

Og det å definere Wiim Mini som den nye Chromecast Audio er på mange måter en forståelig fulltreffer, siden den både er omtrent markedets rimeligste streamer, og den har en formfaktor som kan gi sterke assosiasjoner til Chromecast Audio. Og samtidig er det en fullstendig skivebom, siden den er alt det som C.A. ikke var, og omvendt. For Chromecast Audio kan vel omtrent bare en ting, og det er å «caste» lyd via Google Cast. Og akkurat det er vel omtrent den eneste protokollen som IKKE støttes av Wiim Audio. Men bortsett fra det støttes det aller meste, inklusiv Airplay 2 og Bluetooth 5.2 som er nyeste versjon, med kodekene SBC og AAC. Både dette med Airplay 2 og AAC gir egentlig et fortrinn for iPhone-brukere fremfor Android, siden AAC er kjent for å i bedre resultat på iPhone enn på Androidmobiler flest. Men her er det sikkert betydelige variasjoner fra mobil til mobil.

Wiim Audio
Produsenten bak Wiim Mini heter Wiim Audio, og så er det en organisasjon som heter Linkplay som fremstår som produsent av økosystemet som Wiim Mini er en del av. Det har ikke lyktes meg å få visshet i om Linkplay har noe eierrelasjon til Wiim Audio, men de er i hvert fall en utvikler av et Appkonsept som er mer eller mindre felles for en rekke produsenter, men som likevel ikke er helt identisk. Jeg har selv stiftet tidligere bekjentskap med to andre apper der de samme produktene dukker opp som tilgjengelige objekter når Appen fyres opp. Det gjelder Audio Pro og Triangle AIO. Disse appene er nesten identiske og kompatible, men samtidig er d ikke helt identiske, og det kan lett oppstå noe bugs hvis du forsøker å mikse. Men det forhindrer ikke at jeg lyktes godt med å sette opp et multiromsoppsett med Wiim Mini sammen med Audio Pro C10 MkII, og det funket helt knirkefritt.

Men det er likevel viktig å merke seg at det er individuelle tilpasninger av appene for hver produsent, og her har jeg inntrykk av at Wiim Audio ligger helt i tet, et godt stykke foran de fleste andre. De har hyppige oppdateringer, og de nærmeste ukene og månedene både fremover og tilbake i tid er det oppdateringer av appen og/eller software i Wiim Mini ca. to ganger i måneden. Det vitner om et selskap som er veldig offensiv, og som har en god utvikling i sitt system.

Terrenget
Jaktterrenget for streamere med digital utgang i dette prissegmentet er egentlig ganske magert. I 2021 testet jeg en streamer fra Triangle som var veldig interessant. Den koster bare et par hundrelapper mer enn Wiim Mini, og har et eksklusivt kabinett som ser ut som den koster det tidoble. Og den rigget veldig flott som … ehhh… som topping på mitt Topping hodetelefonoppsett med D50S og A50. Og hadde det ikke vært for en begrensning i den digitale utgangen som på testtidspunktet var begrenset oppover til 16/44.1 ville den ganske sikkert ha blitt nektet utreisevisum etter endt test.

iEAST har også noen streamere i den rimelige enden av prisskalaen, og disse kan kanskje være alternativ? Uten å ha fått testet noen av dem blir det litt spekulasjoner. Beveger vi oss litt opp i pris er det naturlig å gløtte mot Yamaha sine MusicCastenheter, og vi testet WXC-50 sist høst med veldig bra resultat. Men denne koster rundt fire tusenlapper. Også Bluesound Node er gode og interessante streamere i den høyere enden av budsjettklassen. Eller kanskje det er mer riktig å definere den som tilhørende i nedre mellomklasse, med en prislapp på godt over seks tusen for siste versjon (4. gen – N130)? Og så med ikke underslås at du får litt ekstra funksjonalitet med både en WXC-50 og en Node, blant annet HDMI-ARC og muligheten for å bruke den som digital forforsterker.

Fysisk
Wiim Mini er en liten puck med en diameter på 69 mm, og en største tykkelse på 24 mm, der topp kuver litt opp på midten i det som fremstår som et highgloss minimalistisk betjeningspanel med en volum + og -, og en pil som fungerer som start/stopp. Det er også en liten LED på toppen som gir indikasjoner under oppsett. På undersiden er det en praktisk bred ring i et gummiaktig materiale som hindrer at Wiim Minien glir altfor lett.

Det er fire fysiske inn- og utganger på siden, plassert ganske samlet. Det er henholdsvis en USB-C for strømtilførsel via en 5 watt lader av typisk mobilladerkarakter. Ellers er det en optisk utgang og en 3,5mm analog utgang. I tillegg er det en 3.5mm analog inngang, der du kan koble til analoge kilder som kan formidles via streameren via en integrert AD-konverter.

I esken følger det med et rikholdig antall kabler av tilsynelatende god fysisk kvalitet. Allerede her kan det mistenkes at en vesentlig del av budsjettet er brent av - enda bra at det ikke i tillegg er brukt penger på en medfølgende strømforsyning.....

Les hele testen av Wiim Mini på Audiophile.no

WiimMini (6 of 12).jpg
 

Kommentarer

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Innlegg
5.112
Antall liker
3.645
Torget vurderinger
4
Har denne, jeg er ikke data men denne var enkel
 

gwh

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.04.2006
Innlegg
841
Antall liker
626
Sted
Oslo
Takk for lesestoffet.
En interessant og fin test🙂
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.905
Antall liker
1.924
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Enig med gwh! Fin og grundig test -igjen:)

Er ikke alle som gidder å sette opp så mange testspor og sammenligne disse og utstyr for å teste ut relativt rimelig stæsj som denne streameren.
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.189
Antall liker
1.059
Torget vurderinger
1
Enig med gwh! Fin og grundig test -igjen:)

Er ikke alle som gidder å sette opp så mange testspor og sammenligne disse og utstyr for å teste ut relativt rimelig stæsj som denne streameren.
Takk til deg også for hyggelig respons
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.407
Antall liker
7.902
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Flott test! Jeg vet ikke hvor frisk Triangle AIO er i minnet, men har du noen tanker om de to satt opp mot hverandre?
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.189
Antall liker
1.059
Torget vurderinger
1
Flott test! Jeg vet ikke hvor frisk Triangle AIO er i minnet, men har du noen tanker om de to satt opp mot hverandre?
Takk for det.

Designmessig har Triangle AIO C, eller Connect et fortrinn. Den er en utrolig flott liten boks. Og selv om Wiim Mini også er det, blir det litt annerledes med AIO C.

Men det er to forhold som trekker ned for AIO C - det vel si - den AIO C jeg testet for et år siden. Og det er den nevnte begrensningen i 16/44.1 på den digitale utgangen, og mangel på gapless playback med mindre du velger avspilling via Airplay. For meg er dette en åpenbar gamechanger i Wiim Audio sin favør.

Men det er et veldig viktig forbehold her - det har skjedd veldig mye med Wiim Mini i løpet av det siste halvåret, og tilsvarende endringer og vel så det kan ha skjedd med Triangle AIO Connect i løpet av et år. Både Gapless playback og HigRes på digitalutgangen kan ha kommet på plass for alt jeg vet. Det vil si - jeg er litt usikker på om HighRes på digitalutgangen kan fikses via en softwareoppgradering, eller om det må en HW-oppgradering til?

AIO C manglet også Bluetooth, hvis det er et poeng. Men både AIO C og Wiim Mini er veldig interessante kompaktstreamere.
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.407
Antall liker
7.902
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Takk for svar! Såvidt jeg kan se fra Triangles sider så er den digitale utgangen uforandret og fremdeles 16/44.1. Det er helt OK for min del, men fravær av gapless playback er langt verre da jeg ikke bruker Airplay. Det var noe jeg overså i testen og siden det står nada om det på sidene deres, så jeg antar det også der er same old, same old.

Ellers var det egentlig lyden av de to jeg tenkte på, uten bruk av ekstern DAC, noe jeg selvsagt skulle ha sagt. Uten gapless playback er imidlertid AIO C lite aktuell, til tross for at den ellers har alt jeg trenger og ser SÅÅÅ mye bedre ut.
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.189
Antall liker
1.059
Torget vurderinger
1
Takk for svar! Såvidt jeg kan se fra Triangles sider så er den digitale utgangen uforandret og fremdeles 16/44.1. Det er helt OK for min del, men fravær av gapless playback er langt verre da jeg ikke bruker Airplay. Det var noe jeg overså i testen og siden det står nada om det på sidene deres, så jeg antar det også der er same old, same old.

Ellers var det egentlig lyden av de to jeg tenkte på, uten bruk av ekstern DAC, noe jeg selvsagt skulle ha sagt. Uten gapless playback er imidlertid AIO C lite aktuell, til tross for at ellers har alt jeg trenger og ser SÅÅÅ mye bedre ut.
Det har nok gått altfor lang tid til at jeg kan si noe om lyden via analogutgangen i sammenligning mellom AIO C og Wiim Audio. Ellers må jeg presisere at dette med Gapless playback ikke gjelder for Sportify Connect - den er alltid gapless.

Om AIO C har fikset gapless playbck ellers er vanskelig å si. Den endringen som har skjedd med Wiim i senvinter/vår kan jo tenkes også å ha skjedd med Triangle sin AIO C, uten at de har lagt vekt på det på nettsidene. Men den Audio Pro høyttaleren jeg har er IKKE gapless med alle strømmetjenester enda.
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.407
Antall liker
7.902
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Det har nok gått altfor lang tid til at jeg kan si noe om lyden via analogutgangen i sammenligning mellom AIO C og Wiim Audio.

Jeg antok vel at det var tilfelle ja.

Ellers må jeg presisere at dette med Gapless playback ikke gjelder for Sportify Connect - den er alltid gapless.

Og med ett var den aktuell igjen, siden jeg kun bruker Spotify. Da spørs det om ikke utseendet er verdt å legge 200 ekstra kroner i.

Mange takk for info!
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.189
Antall liker
1.059
Torget vurderinger
1
Jeg antok vel at det var tilfelle ja.




Og med ett var den aktuell igjen, siden jeg kun bruker Spotify. Da spørs det om ikke utseendet er verdt å legge 200 ekstra kroner i.

Mange takk for info!
Bare hyggelig. Og gi gjerne en tilbakemelding etter hvert på hvorvidt det har skjedd noe mad gapless playback for de andre strømmetjenestene i løpte av det siste året, hvis du har mulighet når den tid kommer.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Takker for en meget god test, veldig kjekt med spilleliste.
 

gwh

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.04.2006
Innlegg
841
Antall liker
626
Sted
Oslo
Hmm, når jeg tenker meg litt tilbake angående noen Topping produkter så syntes Rognlien at de var noe analytiske i sin fremtoning.
Det kan til en viss grad virke som Audiophile har samsvarende erfaringer som han og at det for noen kan være en fordel med dac'er som tilfører "krydder" eller nå hva vi kaller det? :)
Så den lille wiim'en kan da med en ekstern dac av f.eks. Rognliens preferanser være et ekstremt billig alternativ som leverer like bra som hvilken som helst annen streamer opptil de stratosfæriske prisnivåer?

Selv har jeg wiim, topping e50 som er koblet analogt til en denon x4700 og kjører pure dirct på den inngangen.
Uansett meget fornøyd jeg med mitt oppsett :)
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.189
Antall liker
1.059
Torget vurderinger
1
Hmm, når jeg tenker meg litt tilbake angående noen Topping produkter så syntes Rognlien at de var noe analytiske i sin fremtoning.
Det kan til en viss grad virke som Audiophile har samsvarende erfaringer som han og at det for noen kan være en fordel med dac'er som tilfører "krydder" eller nå hva vi kaller det? :)
Så den lille wiim'en kan da med en ekstern dac av f.eks. Rognliens preferanser være et ekstremt billig alternativ som leverer like bra som hvilken som helst annen streamer opptil de stratosfæriske prisnivåer?

Selv har jeg wiim, topping e50 som er koblet analogt til en denon x4700 og kjører pure dirct på den inngangen.
Uansett meget fornøyd jeg med mitt oppsett :)
Jeg kan nok bekrefte at jeg opplever de Topping-DACene jeg har som analytiske. Eller kanskje er "gjennomsiktig" et like dekkende begrep. Og det gjelder i enda litt større grad for E50 enn for E30. Men for meg er dette en kvalitet som jeg verdsetter. Og så har dette selvfølgelig noe med matching til totaloppsettet om man heller foretrekker komponenter som forsøker å trekke i en litt annen retning.

Et eksempel å dette er at jeg i kombinasjon med hodetelerfoner som Denon AH-D7200 og Sennheiser HD650 foretrekker avspilling via et av Toppingoppsettene E30/L30 eller D50S/A50. Mens på De veldig analytiske In Ear Monitorene Sennheiser IE 600 som jeg er i avslutningsfasen av en test med kan foretrekke avpilling via en iFi Hip-dac.
 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.122
Antall liker
5.070
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Takk for en interessant artikkel. Streamer markedet fremstår temmelig uoversiktlig, med store prisforskjeller. En god streamer som støtter alle strømmetjenester, med stor innvendig lagringskapasitet og BNC ut er på min ønskeliste, men da blir kostnadsbildet fort temmelig annerledes.
 
M

MusicBear

Gjest
Akkurat lest hele testen på Audiophile.no og min umiddelbare tanke var å starte en ny tråd med overskrift - "De gamle er eldst" i form av hvor ufattelig grundig, forklarende og atter forklarende samtidig som man ikke klarer stoppe å lese før man er helt i bunnen av artikkelen! Sågar gjeldende aller fleste omtaler/artikler signert Kar Erik Sylthe - ja jeg poster det like godt her som en ny tråd som trolig bare skjærer ut...

Noe annet jeg tenkte, som jeg også har tenkt andre ganger jeg leser det denne mannen lar oss få vite, er at gamle Fidelity dessverre havner i kategorien "masse ord & vendinger tilsatt flotte bilder på glatt papir" i forhold til det denne mannen fremlegger på Audiophile.no

Jeg bare spør; hvem annen er det som gir kommentarer på produktet som utprøves for hver eneste av de drøyt 30 låter som benyttes, både for det aktuelle produkt, og en konkurrent eller to? Vil tro Karl Erik bruker ufattelig tid bare på sine egne noteringer underveis, overfor alt han lar oss få vite, noe han gjør på en måte så er hans skriverier noe man må lese fra første til siste linje - andre gidder man noen ganger kun lese konklusjonen av vedr. det de har testet...

OK. Skal ikke si mer, ut over at jeg betviler at det står en nyere Mercedes S-klasse på gårdsplassen hans som følge av økonomisk innkomme på det han vier sin tid til - kun ordet respekt som er dekkende for tiden han vier oss lesere.

1000 takk, Karl Erik Sylte, for alt du har beskrevet for oss opp gjennom noen år og forhåpentligvis flere år fremover, dersom du leser disse ord. Forresten, håper du tåler litt skryt på en søndag - nei er ikke skryt men takknemlighet i form av at dine omtaler som av meg oppfattes som god - troverdig, matnyttig veiledning i en jungel av apparaturer & software en annen gamling for lengst har mistet taket på...
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.189
Antall liker
1.059
Torget vurderinger
1
Tusen takk for gode ord, Bjørn!
Og så er jeg vel ikke helt enig i den attesten du her tildeler Fidelity, men det får så være.
 

Puscifer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Innlegg
422
Antall liker
282
Torget vurderinger
4
Hvordan skille på ny og gammel modell ?

Knut :)
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.189
Antall liker
1.059
Torget vurderinger
1
Hvordan skille på ny og gammel modell ?

Knut :)
Det vet jeg ikke. Men er det hardwareforskjeller? Alle softwareoppdateringer må antas å være tilgjengelig også for tidlige modeller.
Wiim Mini har vært gjennom en rekke softwareoppdateringer, som har gitt reelle forbedringer. Jeg vet ikke sikkert om det i tillegg har vært HV-oppdateringer tidligere. Kanskje @Høvdingen kan bidra med info her? Mitt inntrykk er at både forbedringene i forhold til gapless playback og 24/192 på den optiske digitalutgangen er rene softwareoppdateringer, men jeg vet det ikke helt sikkert.

De siste SW-oppdateringene kom den 12. og den 16. august. Det viktigste innholdet i disse for oss som ikke har tilgang til Amazon Music HD er at det nå er tilgjengelig 10-bånds grafisk equalizer. Denne er tilgjengelig både via digital og analog utgang, men ikke via Blåtann ut. Og den andre store nyheten er at det er 2-veis Bluetooth. Jeg har prøvekjørt både equalizeren og Blåtann ut. I tillegg var det en del sedvanlige bugfix.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Wiim Mini har vært gjennom en rekke softwareoppdateringer, som har gitt reelle forbedringer. Jeg vet ikke sikkert om det i tillegg har vært HV-oppdateringer tidligere. Kanskje @Høvdingen kan bidra med info her?
De største oppgraderingene har kommet i form av software-oppgraderinger, men den optiske utgangen har fått seg en oppgradering, og dette skjedde før HFS Nettbutikk tok inn de første modellene.
 

Puscifer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Innlegg
422
Antall liker
282
Torget vurderinger
4
De største oppgraderingene har kommet i form av software-oppgraderinger, men den optiske utgangen har fått seg en oppgradering, og dette skjedde før HFS Nettbutikk tok inn de første modellene.
Ok. Hvordan skille mellom av ny og gammel optisk utgang?
Noen nettbutikker kan jo ha liggende første utgave :)
 

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Innlegg
3.112
Antall liker
6.487
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Har akkurat kjøpt denne som praktisk og usynlig kilde (via optisk utgang så klart) til Hifimessen. Har ikke fått koblet opp enda, men dette virker jo veldig lovende! Skal prøve å huske å skrive noen linjer her når jeg har fått testet. :)
 

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Innlegg
3.112
Antall liker
6.487
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Har akkurat kjøpt denne som praktisk og usynlig kilde (via optisk utgang så klart) til Hifimessen. Har ikke fått koblet opp enda, men dette virker jo veldig lovende! Skal prøve å huske å skrive noen linjer her når jeg har fått testet. :)
Glemte å oppdatere her, av den enkle grunn at det tok ca ti minutter å sette opp inkludert å laste ned en firmwareoppdatering som den ønsket seg. Etter det har den bare virket fjellstøtt, og siden jeg bruker optisk ut er så klart lyden perfekt. Tommel opp for et veldig enkelt og velfungerende produkt. :)
 

Puscifer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Innlegg
422
Antall liker
282
Torget vurderinger
4
Der gikk du deg vel egentlig på et skikkelig dilemma, gitt... :rolleyes:
Har vel egentlig bare spurt om hvordan man skiller ny/gammel modell med tanke på forskellig optisk port !!!!!
 

Othmas

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.10.2005
Innlegg
551
Antall liker
169
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Fikk nettopp en slik Wiim sak inn dørene her. Hadde ikke fått med meg at det ikke fulgte med strømforsyning/veggvorte. Jeg ser at anbefalt strømforsyning er 5V 1 ampere, jeg fant en eldre Huawei - lader som er 5V og 2 ampere. Det kommer lyd , men nevrosen slo inn og jeg lurer på om det er greit at jeg bruker denne i henhold til at den leverer dobbelt så mye ampere enn anbefalt. Jeg ødelegger ikke noe, eller?
 

RS1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.12.2006
Innlegg
143
Antall liker
86
Torget vurderinger
2
Det er enheten som "bestemmer" hvor mye strøm den trekker, spenningen bestemmes av strømforsyningen. Men hvis du har riktig spenning, men for lav ampere, så kan enheten slutte å virke pga. den krever mer strøm for å fungere. Du må alltid ha en strømforsyning som har riktig volt, og tilstrekkelige ampere.
 

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
980
Link til alle artikler
407
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

  • 1
I dag har Bowers & Wilkins lansert 3 Signature-modeller i 700 S3-serien. Det dreier seg om de to toppmodellene i henholdsvis stativ og gulvstående utførelse. Og i tillegg har de for første gang i...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz 2024 laurdag og sundag

Vossajazz 2024 laurdag og sundag

  • 0
Eg gjer Hanna Paulsberg sine ord etter Tingingsverket laurdag til mine: “Do you Want my job? Do you want the hassle? Nei, det vil du neppe, men no er jobben gjort: Resten av Vossajazz 2024...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: B&W 606 S3 – et fyrtårn i krevende farvann

TEST: B&W 606 S3 – et fyrtårn i krevende farvann

  • 9
Bowers & Wilkins lanserte 600 S3 i fjor sommer, en serie som består av tre stereomodeller og en senterhøyttaler. Vi har hatt den største stativmodellen på en svært grundig test, og tar samtidig et...
Fortsett
Audiophile.no
Oslo HiFi Show 2024 - Messerapport

Oslo HiFi Show 2024 - Messerapport

  • 2
Forrige helg var det to interessante HiFi-arrangement i hovedstadsområdet. Vi snakker om Oslo HiFi Show 2024 i Asker, og VårPuls 2024 hos Oslo Hifi Center i Oslo sentrum. Audiophile.no avla Oslo...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz - i lys loge!

Vossajazz - i lys loge!

  • 0
Ja folkens det er Vossajazz att, eg har alt skrive ei lita påminning i februar-dagboka. Opningskonserten er kl. 6 i Vossasalen på Park Hotel med Øyunn, dvs Siv Øyunn Kjenstad, om få timar når eg...
Fortsett
Audiophile.no
Problem og tonekontrollar – Stig Arne si dagbok for februar 2024

Problem og tonekontrollar – Stig Arne si dagbok for februar 2024

  • 2
Denne gongen om mekaniske svakheiter, oppklaring av mistydingar, og Vossajazz. Og 5 øl frå KINN. Audioquest Red og Cobalt DAC problem Eg har lodda Red ei gong, og no slutta han atter å fungera...
Fortsett
Topp Bunn