- Ble medlem
- 26.02.2013
- Antall liker
- 4.703
Min også, er alltid sultenMagen min tar til stadighet feil. Kan fort hende jeg tenkte motsatt, ja.
|
Min også, er alltid sultenMagen min tar til stadighet feil. Kan fort hende jeg tenkte motsatt, ja.
Det finnes bare en, eneste grunn til å spy, og det er for at kunne spise mereMin også, er alltid sultenMen jeg undrer om jeg heller lider av alzheimerbulimi. Du vet, spiser og spiser men glemmer å spy.
Absolutt - loddebolten står klar......og nå ser det ut som vi vet hvorfor jeg har slitt med litt "suselyd" fra denne spilleren.......Regner med at du gjør det fordi det er gøy å surre litt med hobbyen. Har du loddebolt og ser sånn nogenlunde bra så fikser du alt dette enkelt selv![]()
OmgAbsolutt - loddebolten står klar......og nå ser det ut som vi vet hvorfor jeg har slitt med litt "suselyd" fra denne spilleren.......
Vis vedlegget 878860
ÅjjAbsolutt - loddebolten står klar......og nå ser det ut som vi vet hvorfor jeg har slitt med litt "suselyd" fra denne spilleren.......
Vis vedlegget 878860
RCA hun chasis han du få av meg..... Har flere hundredeValgets kvaler....., men har ikke RCA-hunn-chassis liggende så det blir å slakte en profesjonell kabel denne julen.....
Vis vedlegget 878871
Har flere slike, kan sende ett par uten att det koster deg noe. Men ikke føre den 27.12.Valgets kvaler....., men har ikke RCA-hunn-chassis liggende så det blir å slakte en profesjonell kabel denne julen.....
Vis vedlegget 878871
Hadde samme problemer i høst på en 89 mod 1210mk2 som har stått siden den var ny, og måtte demontere og smøre opp på nytt. Gammel grease var helt forsteinet og måtte varmes opp for å løsnes. Dritarbeid. Men likevel intr. på en alenehelg. Tok full overhaling når jeg først var i gang. Mangler bare silikon til heve/senkearmen nå.Sitter dønn fast.(hjulet for å justere høyden på armen) Tips for å få løsnet? Har stått på samme sted sikkert i en evighet.
Bruk en liten nebb tang. IKKE dra i ledningene.Som den pessimisten jeg er... Hvis jeg røsker for mye i ledningene til pu, ved bytte. Hvor vanskelig blir det å få reparert det igjen?
El kjipo å lodde på nytt, men fullt mulig. Bruk av nebbtang støttes, aldri dra i ledningene.Som den pessimisten jeg er... Hvis jeg røsker for mye i ledningene til pu, ved bytte. Hvor vanskelig blir det å få reparert det igjen?
Bruker bare en veldig liten skruetrekker til å dytte de ut, og presse de på igjen....El kjipo å lodde på nytt, men fullt mulig. Bruk av nebbtang støttes, aldri dra i ledningene.
Et helvete. De er så tynne at de blir nesten umulige å avisolere og lodde,Som den pessimisten jeg er... Hvis jeg røsker for mye i ledningene til pu, ved bytte. Hvor vanskelig blir det å få reparert det igjen?
Tja kjenner godt Korf bloggen og kalkulatoren , men ser jo med egne øyne resonansen mellom PU complience og arm, den er høyst reell og viser seg også som en del intermodulasjonsforvregning . Visse ujevne plater trigger resonansen tydelig , selv 180 grams dyre testplater har feil med ujevnheter Men er usikker på om det er egentlig er resonansen mellom effektiv masse eller stifttrykk + complience jeg observererDen nyeste Kuzmaen, Safir, skal om jeg husker riktig ha 60 g eff. masse.
Tror det er på tide å kaste de gamle resonansskjemaene.
Et helvete for noen er en lett utfordring for andreEt helvete. De er så tynne at de blir nesten umulige å avisolere og lodde,
Nå gjør du det igjenMM eller MC ?
"Best" er der ute et sted av ett eller annet merke til en sinnsyk pris, men jeg er rimelig fornøyd med å sikte inn i området halvveis til de fine du lenket til.Å teste en dritbillig MM med en dritbillig MC gi´r ingen svar på, hva som er best![]()
Ok....leste gjennom kommentarene for videoen og ser at noen ikke hører forskjell.....og at noen hører forskjell......på et opptak fra sveivegrammofonens dager.... og da kan man undres hvor pengene bør plasseres i et system....Grunne til opplegget var, at du linket til en sammenlikning på (danske priser) en MM til 3-400 vs en MC til ca. 3000.
Mit motargument var å prøve en bedre klasse MC mot en dobbelt så dyr MM![]()
Ingen kjede er sterkere enn det svakeste leddetOk....leste gjennom kommentarene for videoen og ser at noen ikke hører forskjell.....og at noen hører forskjell......på et opptak fra sveivegrammofonens dager.... og da kan man undres hvor pengene bør plasseres i et system....![]()