Gratulerer 
SÄ bra ! Denne stÄr nok igjen den dagen jeg ikler meg trefrakken ogsÄ.Leste om en som har samme spiller som deg, han lot den gÄ pÄ repeat i 75 timer sÄ hÞrte han pÄ en referanse cd som han bruker for sÄ Ä la den gÄ i 300 timer fÞr han satte seg i god stolen for Ä Ä virkelig lytte . Han kjÞper aldri mer cd drev.
Mvh
HÄper inderlig at det vil ta maaange Är fÞr det blir aktuelt.SÄ bra ! Denne stÄr nok igjen den dagen jeg ikler meg trefrakken ogsÄ.![]()
Ja, men styr for all del unna Aliexpress pÄ den. De selger brukte ting som nytt osv. Her fÄr du full garanti og nye produkter :Er dette den samme som du har.??
![]()
Jay's Audio CDT2 MK3 CD Transport HIFI CD Turntable OCXO constant temperature clock CDM4 driver IIS AES RCA BNC - AliExpress 44
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Tar man drivverket rent isolert - sÄ er nok ikke Pro-ject dÄrligere enn det som sitter i Jay's - sannsynligvis til og med bedre. Men Jay's har veldig bra klokke i siste modellene , mye bedre PSU og mer skikkelig og solid bygget pÄ alle mÄter. At i2s er en bedre overfÞring er vel ganske sikkert. Dette kan forklares mÄlemessig - ikke bare synsing.Hadde vÊrt morsomt Ä hÞre hva du synes om pro-ject etter et par mnd med den nye.
Takk det samme motoren. Jeg koser meg i prosessen !Spennende dager hos deg soundser virkelig bra ut den nye spilleren
Ha en strÄlende helg
mvh
SÄ vil jeg tilfÞye at CD-transportens vekt helt klart har en innvirkning pÄ lydgjengivelsen gitt absorbsjon og avkobling av vibrasjoner fra CD-drevet.Tar man drivverket rent isolert - sÄ er nok ikke Pro-ject dÄrligere enn det som sitter i Jay's - sannsynligvis til og med bedre. Men Jay's har veldig bra klokke i siste modellene , mye bedre PSU og mer skikkelig og solid bygget pÄ alle mÄter. At i2s er en bedre overfÞring er vel ganske sikkert. Dette kan forklares mÄlemessig - ikke bare synsing.
Ironisk nok har pro-ject ogsÄ i2s , men de er sÄ sÊre at de har laget en konfigurering som ikke kommuniserer med annet enn deres egen DAC. Smekk pÄ lanken der
GÄr jo an Ä ta en test nÄr Jay's har fÄtt noen hundre timer..........
Kan tilfĂžye at Steve Guttenberg testet VRDS-701T mot Jayâs CDT2 mk3 . Han mente begge stilte veldig likt nĂ„r han brukte coax fra begge drev , men at Jayâs med i2s ble en annen sak. I grunnen rart at Teac ikke har verken Aes/ebu eller i2s , og en direkte Ă„rsak til at den ikke kom pĂ„ toppen av listen min. Ellers virker det Ă„ vĂŠre et ekstremt bra drivverk .SĂ„ vil jeg tilfĂžye at CD-transportens vekt helt klart har en innvirkning pĂ„ lydgjengivelsen gitt absorbsjon og avkobling av vibrasjoner fra CD-drevet.
Man fÄr et mer stabilt fundament. NÄr man i tillegg fÄr bedre PSU og klokke, sÄ taler Pro-Ject drevets stÞrrelsen mot dem. NÄr de i tillegg ikke bygger inn kompatiblitet mot andre DACer enn deres egen, sÄ blir det for sÊrt. Derom er vi enige.
Det som kan vÊre en interessant "shot-out" pÄ sikt er mellom Jay`s CDT2 mk.3 drevet, og iGrans Teac VRDS-701T drev hjemme hos dere begge.
Kun en tanke, og ikke en ordre
Gad vite hva det 7 kg tyngre CD-drevet (CDT3 mk.3) til Jay`s kan varte opp med![]()
Har ikke dac'en i2s er det uansett ikke noe tema.Jeg er nok heldig som ikke hĂžrer like godt som Steve Guttenberg.
Ha-ha, nei her leker vi ikke hifi altsÄ .Det er ikke for veikinger, dette hifi-livet![]()
Gratulere med flott spiller.Speaking of now
Jay's har gÄtt pÄ repeat hele natten , sÄ den har vel nÄ totalt rundt 30 timer pÄ telleren.
HÞres ut som ting begynner Ä lande her , sÄ innspilling pÄ flere hundre timer tar jeg med en klype salt.
Sjelden jeg koser meg med en ny komponent som jeg gjĂžr med denne . Bruker og eiergleden er i en
helt annen klasse i forhold til de fleste CD snurrer jeg har vĂŠrt borti.
Lydmessig har jeg nÄ en combo som gjÞr at jeg bare fÄr lyst til Ä spille musikk hele tiden.
Gidder ikke styre med A/B testing av kabler/utganger og den type ting. Det fÄr komme
en dag jeg evt. kjeder meg noe jĂŠvlig.
Pat Metheny finnes i godt utvalg i hyllene her - det kan bare regne ute. Jeg har mat i skapet ogsÄ.
![]()
![]()
Vis vedlegget 1159433
Helt klart . Pro-ject spilleren er sÄ liten og lett at man nesten skyver den fremover nÄr man Äpner lokket. Denne stÄr derimot stÞdig som fjell , og alt virker veldig tight og presist som nÄr man skyver den store luken pÄ toppen osv.Gratulere med flott spiller.
Tipper det gir en ekstra eierglede med en spiller som virker Ä vÊre meget solid og sikkert gir en mye bedre taktil fÞlelse ved betjening. Spiller man mye cder sÄ betyr det faktisk en hel del (imho).
Takker !Gratulerer sÄ mye med nydelig drivverk, litt sen respons kanskje(PrÞver Ä begrense skjerm bruk)
Ser at du dempet bassen med -2 db og deretter opp med +1 db, resultatet er -1db i forhold til fĂžr.
Er det drivverket som er Äraken til dempingen, eller er det noe annet?
I mitt hode sÄ er poenget med fÞtter - Ä lede bort vibrasjoner fra elektronikken, ikke fra treplatene under. Har ingen erfaring med CD dtivverk