SOUNDSCAPES stereo-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    42.646
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    20
    Takk igjen !

Så langt er dette en eneste stor suksess. Jay's har fintunet denne transporten i flere år nå, og de siste forbedringene med ny klokke osv. har tydligvis gjort
    underverker - i tillegg til i2s koblingen mot dac. I følge Steve Guttenberg som A/B testet mk2 og mk3 mot hverandre så var det som å lytte på to forskjellige
    dac'er. Altså mer enn bare nyanseforskjeller. Synergien med Tambaqui er også perfekt. Det er tross alt ikke bare transporten man sitter og hører på !

Uansett hva jeg har spilt så langt - så høres det bedre ut enn det har gjort noen gang i stua her i alle fall. Jeg har ikke sammenlignet i2s mot coax eller aes/ebu enda , men det er jo mulig å teste ut for å se hvor mye det har å si. Men akkurat nå er det musikk som gjelder. Mer musikk takk ! 🎶🎶🎶

1.jpg
    2.jpg
    3.jpg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    41.921
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    Gratulerer, dette var nok transporten sin føler jeg, bygget som en tanks kan det se ut som😊
    Godt du fikk plass på benken, kos deg og nyt den i samspill med Mola Mola nå da🤗🎶

gismo

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    42.646
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    20
    Shimmer into Nature

Musikk egnet for blomsterspråk.

Det er fremdeles top-loader som gjelder. Pro-ject RS2T overtar rollen til Rega Apollo.
    Spør meg selv om jeg da egentlig trenger den lenger - kanskje havner den på torget.

1.jpg
    2.jpg

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    42.646
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    20
    Speaking of now

Jay's har gått på repeat hele natten , så den har vel nå totalt rundt 30 timer på telleren.
    Høres ut som ting begynner å lande her , så innspilling på flere hundre timer tar jeg med en klype salt.

Sjelden jeg koser meg med en ny komponent som jeg gjør med denne . Bruker og eiergleden er i en
    helt annen klasse i forhold til de fleste CD snurrer jeg har vært borti.

Lydmessig har jeg nå en combo som gjør at jeg bare får lyst til å spille musikk hele tiden.
    Gidder ikke styre med A/B testing av kabler/utganger og den type ting. Det får komme
    en dag jeg evt. kjeder meg noe jævlig.

Pat Metheny finnes i godt utvalg i hyllene her - det kan bare regne ute. Jeg har mat i skapet også.

🎶 🎶 🎶

1.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn