Gratulerer 
Så bra ! Denne står nok igjen den dagen jeg ikler meg trefrakken også.Leste om en som har samme spiller som deg, han lot den gå på repeat i 75 timer så hørte han på en referanse cd som han bruker for så å la den gå i 300 timer før han satte seg i god stolen for å å virkelig lytte . Han kjøper aldri mer cd drev.
Mvh
Håper inderlig at det vil ta maaange år før det blir aktuelt.Så bra ! Denne står nok igjen den dagen jeg ikler meg trefrakken også.![]()
Ja, men styr for all del unna Aliexpress på den. De selger brukte ting som nytt osv. Her får du full garanti og nye produkter :Er dette den samme som du har.??
![]()
Jay's Audio CDT2 MK3 CD Transport HIFI CD Turntable OCXO constant temperature clock CDM4 driver IIS AES RCA BNC - AliExpress 44
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Tar man drivverket rent isolert - så er nok ikke Pro-ject dårligere enn det som sitter i Jay's - sannsynligvis til og med bedre. Men Jay's har veldig bra klokke i siste modellene , mye bedre PSU og mer skikkelig og solid bygget på alle måter. At i2s er en bedre overføring er vel ganske sikkert. Dette kan forklares målemessig - ikke bare synsing.Hadde vært morsomt å høre hva du synes om pro-ject etter et par mnd med den nye.
Takk det samme motoren. Jeg koser meg i prosessen !Spennende dager hos deg soundser virkelig bra ut den nye spilleren
Ha en strålende helg
mvh
Så vil jeg tilføye at CD-transportens vekt helt klart har en innvirkning på lydgjengivelsen gitt absorbsjon og avkobling av vibrasjoner fra CD-drevet.Tar man drivverket rent isolert - så er nok ikke Pro-ject dårligere enn det som sitter i Jay's - sannsynligvis til og med bedre. Men Jay's har veldig bra klokke i siste modellene , mye bedre PSU og mer skikkelig og solid bygget på alle måter. At i2s er en bedre overføring er vel ganske sikkert. Dette kan forklares målemessig - ikke bare synsing.
Ironisk nok har pro-ject også i2s , men de er så sære at de har laget en konfigurering som ikke kommuniserer med annet enn deres egen DAC. Smekk på lanken der
Går jo an å ta en test når Jay's har fått noen hundre timer..........
Kan tilføye at Steve Guttenberg testet VRDS-701T mot Jay’s CDT2 mk3 . Han mente begge stilte veldig likt når han brukte coax fra begge drev , men at Jay’s med i2s ble en annen sak. I grunnen rart at Teac ikke har verken Aes/ebu eller i2s , og en direkte årsak til at den ikke kom på toppen av listen min. Ellers virker det å være et ekstremt bra drivverk .Så vil jeg tilføye at CD-transportens vekt helt klart har en innvirkning på lydgjengivelsen gitt absorbsjon og avkobling av vibrasjoner fra CD-drevet.
Man får et mer stabilt fundament. Når man i tillegg får bedre PSU og klokke, så taler Pro-Ject drevets størrelsen mot dem. Når de i tillegg ikke bygger inn kompatiblitet mot andre DACer enn deres egen, så blir det for sært. Derom er vi enige.
Det som kan være en interessant "shot-out" på sikt er mellom Jay`s CDT2 mk.3 drevet, og iGrans Teac VRDS-701T drev hjemme hos dere begge.
Kun en tanke, og ikke en ordre
Gad vite hva det 7 kg tyngre CD-drevet (CDT3 mk.3) til Jay`s kan varte opp med![]()
Har ikke dac'en i2s er det uansett ikke noe tema.Jeg er nok heldig som ikke hører like godt som Steve Guttenberg.