Gratulerer 
SÄ bra ! Denne stÄr nok igjen den dagen jeg ikler meg trefrakken ogsÄ.Leste om en som har samme spiller som deg, han lot den gÄ pÄ repeat i 75 timer sÄ hÞrte han pÄ en referanse cd som han bruker for sÄ Ä la den gÄ i 300 timer fÞr han satte seg i god stolen for Ä Ä virkelig lytte . Han kjÞper aldri mer cd drev.
Mvh
HÄper inderlig at det vil ta maaange Är fÞr det blir aktuelt.SÄ bra ! Denne stÄr nok igjen den dagen jeg ikler meg trefrakken ogsÄ.![]()
Ja, men styr for all del unna Aliexpress pÄ den. De selger brukte ting som nytt osv. Her fÄr du full garanti og nye produkter :Er dette den samme som du har.??
![]()
Jay's Audio CDT2 MK3 CD Transport HIFI CD Turntable OCXO constant temperature clock CDM4 driver IIS AES RCA BNC - AliExpress 44
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Tar man drivverket rent isolert - sÄ er nok ikke Pro-ject dÄrligere enn det som sitter i Jay's - sannsynligvis til og med bedre. Men Jay's har veldig bra klokke i siste modellene , mye bedre PSU og mer skikkelig og solid bygget pÄ alle mÄter. At i2s er en bedre overfÞring er vel ganske sikkert. Dette kan forklares mÄlemessig - ikke bare synsing.Hadde vÊrt morsomt Ä hÞre hva du synes om pro-ject etter et par mnd med den nye.
Takk det samme motoren. Jeg koser meg i prosessen !Spennende dager hos deg soundser virkelig bra ut den nye spilleren
Ha en strÄlende helg
mvh
SÄ vil jeg tilfÞye at CD-transportens vekt helt klart har en innvirkning pÄ lydgjengivelsen gitt absorbsjon og avkobling av vibrasjoner fra CD-drevet.Tar man drivverket rent isolert - sÄ er nok ikke Pro-ject dÄrligere enn det som sitter i Jay's - sannsynligvis til og med bedre. Men Jay's har veldig bra klokke i siste modellene , mye bedre PSU og mer skikkelig og solid bygget pÄ alle mÄter. At i2s er en bedre overfÞring er vel ganske sikkert. Dette kan forklares mÄlemessig - ikke bare synsing.
Ironisk nok har pro-ject ogsÄ i2s , men de er sÄ sÊre at de har laget en konfigurering som ikke kommuniserer med annet enn deres egen DAC. Smekk pÄ lanken der
GÄr jo an Ä ta en test nÄr Jay's har fÄtt noen hundre timer..........
Kan tilfĂžye at Steve Guttenberg testet VRDS-701T mot Jayâs CDT2 mk3 . Han mente begge stilte veldig likt nĂ„r han brukte coax fra begge drev , men at Jayâs med i2s ble en annen sak. I grunnen rart at Teac ikke har verken Aes/ebu eller i2s , og en direkte Ă„rsak til at den ikke kom pĂ„ toppen av listen min. Ellers virker det Ă„ vĂŠre et ekstremt bra drivverk .SĂ„ vil jeg tilfĂžye at CD-transportens vekt helt klart har en innvirkning pĂ„ lydgjengivelsen gitt absorbsjon og avkobling av vibrasjoner fra CD-drevet.
Man fÄr et mer stabilt fundament. NÄr man i tillegg fÄr bedre PSU og klokke, sÄ taler Pro-Ject drevets stÞrrelsen mot dem. NÄr de i tillegg ikke bygger inn kompatiblitet mot andre DACer enn deres egen, sÄ blir det for sÊrt. Derom er vi enige.
Det som kan vÊre en interessant "shot-out" pÄ sikt er mellom Jay`s CDT2 mk.3 drevet, og iGrans Teac VRDS-701T drev hjemme hos dere begge.
Kun en tanke, og ikke en ordre
Gad vite hva det 7 kg tyngre CD-drevet (CDT3 mk.3) til Jay`s kan varte opp med![]()
Har ikke dac'en i2s er det uansett ikke noe tema.Jeg er nok heldig som ikke hĂžrer like godt som Steve Guttenberg.