- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
Honken,------------------Saken er et jævelig bevis på hvor rigid det norske systemet faktisk er. .....................
Honkey
Det har ikke slått det at det godt kan hende at Trond Viggo kan være både religiøs og sekulær på en gang? Han har aldri slått meg som noen evangelist eller noen som ivrer etter å få lovfestet sin tros forrang over demokratiet og andre menneskers frihet.Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
Gratulerer med en god observasjon! PS - Slik er de fleste kristne og religiøse. Forventer da i fremtidige skriblerier ikke å finne "de kristne" eller "de religiøse" som generell betegnelse på all verdens elendighet. Lykke til, du er på rett vei.Det har ikke slått det at det godt kan hende at Trond Viggo kan være både religiøs og sekulær på en gang? Han har aldri slått meg som noen evangelist eller noen som ivrer etter å få lovfestet sin tros forrang over demokratiet og andre menneskers frihet.Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
4) Tråden heter rasisme, religion etc.@Catweasle,
Diskuterer du Islam og Koranen generelt eller diskuterer du Trond Ali Linstad ?
|
FORBILDE: Her går iranske kvinner forbi portrettet av Ayatollah Ruhollah Khomeini, som styrte Iran med jernhånd. Ayatollahen er et av Linstads politiske og religiøse forbilder. Foto: AFP Foto: |
Nettopp derfor var det uklart om han mente å kommentere det siste aktuelle temaet i tråden eller tråden generelt.Tråden heter rasisme, religion etc.@Catweasle,
Diskuterer du Islam og Koranen generelt eller diskuterer du Trond Ali Linstad ?
Hva???? Da her TVT også utelukket.Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
Valgerd Svarstad Haugland ... jaja det rimer jo bra om det stemmer. Det måtte vel være en religiøs tulling som ville dekorere en annen, og samtidig ydmyke kongen på denne måten.Denne kvinnen heter Valgerd Svarstad Haugland, dagens politikere har jo vist at de er ubrukelige på alt de styrer.
Det heter Kongens fortjenstmedalje - ikke en e mellom n og sNå har saken blitt toppoppslag på blablaet.no, hvor den bare omtales som fortjenestemedalje-skandalen.
- Utrolig pinlig for kong Harald - nyheter - Dagbladet.no
I himmelens navn (bokstavlig talt). Der fikk vi etter årevis med usakligheter et drypp av innsikt fra, deph. All is not lost.Gratulerer med en god observasjon! PS - Slik er de fleste kristne og religiøse. Forventer da i fremtidige skriblerier ikke å finne "de kristne" eller "de religiøse" som generell betegnelse på all verdens elendighet. Lykke til, du er på rett vei.Det har ikke slått det at det godt kan hende at Trond Viggo kan være både religiøs og sekulær på en gang? Han har aldri slått meg som noen evangelist eller noen som ivrer etter å få lovfestet sin tros forrang over demokratiet og andre menneskers frihet.Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
Man trenger ikke mange kurs i å forstå mennesker for å se at Lindal ikke er "helt i vater".Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
Det hersker liten tvil om at radikalisering er betydelig mer fasettert enn fattigdom og undertrykkelse alene, men at disse fenomener er drivkraft også for intellektuelles radikaliseringsprosess, er relativt klart. Se på 70-tallets AKP-bevegelse her i landet, se på Baader-Mainhof, det finnes mange eksempler med mange avskygninger. De påberoper seg alle at de kjemper for en eller annen rettferdighet, mens de i virkeligheten viser at de fullstendig har mistet gangsynet, og at de ikke gjør annet enn å skade alt de tror på.Stander frasene er jo at det er fattigdom og mangel på utdannelse som fører til radikalisering, muligens er det snart på tide å nyansere dette og innse at ekstremistene gjerne har både penger og utdannelse, ønske om det endelige mål virker helt selvstendig og er fritatt slike verdslige saker.
Er for tiden i Danmark og juletrær mm diskuteres ganske friskt, det gjør også Europas fremtid
Kronik: Efterår i Europa
Hvorfor begynner du ikke å oute homser i samme slengen, Boffen? Det kan jo hende at noen av dem blir overgripere og sodomitter, ikke sant? Det du bedriver med din møkkaspredning er ren gapestokk. Jeg finner dine innlegg frastøtende.Helene fikk sparken på Facebook - Aftenposten
Hovedstadpressen dekker alltid over, men lokalavisen er ikke så fintfølende.
Ho fortel at mannen ho jobba for brukte namnet Edis Leona.
Det er ikkje same namn som står som leigetakar for utestaden.
Her står det Eat`n Joy, som er eit enkeltmannsføretak eigd av Mehmet Akat
I beste mening, o du fjernstyrte, anbefaler jeg deg å forsøke og tenke litt mindre grupperelatert, og generaliserende. Begynn med å få inn i hjernebarken at en som tror på Allah IKKE er det samme som en ekstremist.Islam og Nazisme så å si det samme:
The shocking video Muslims don't want you to see!! - YouTube
Skremmende ikke sant, Ap,Sv og Rødt forsvarer muslimene uansett, kanskje på tide å sidestille de med høyre ekstemister.
Ap og Sv gjorde jo det nettopp nå, all støtte til Hamas som er anerkjent som en terrororganisasjon..I beste mening, o du fjernstyrte, anbefaler jeg deg å forsøke og tenke litt mindre grupperelatert, og generaliserende. Begynn med å få inn i hjernebarken at en som tror på Allah IKKE er det samme som en ekstremist.Islam og Nazisme så å si det samme:
The shocking video Muslims don't want you to see!! - YouTube
Skremmende ikke sant, Ap,Sv og Rødt forsvarer muslimene uansett, kanskje på tide å sidestille de med høyre ekstemister.
Islamsk ekstremeisme har, som du ganske riktig påpeker, mye til felles med nazisme, og de fleste andre ekstrem-ismer i tillegg. Jeg kjenner folk som bekjenner seg til alt fra Frp til Rødt i det norske politiske landskapet, INGEN av disse støtter noen form av ekstremisme. Ap og SV har ALDRI støttet noen form av ekstremisme, mens Rødt på sin side hadde en del av denslags på innsiden tilbake på 70-tallet (Akp-ML-perioden, væpna revvlusjon!).
Det jeg derimot ser helt tydelig med begge mine blå er at du, og folk med samme type holdning, konsekvent forsøker å sjikanere alle som tror på Allah, med fullstendig skammelige og generaliserende påstander. Jeg anser også denne typen propaganda for å være ekstremisme, og jeg tar dermed avstand også fra dette.
Honkey
Det var mange tyskere og nazister som ikke var så ille heller, men de støttet sin leder og hans parti.Enig med Honken, det er mange muslimer som ikke er så ille: de som ikke er så mulsimske.
I rest my case. Mot du...... kjemper som kjent selv guder forgjeves.Det var mange tyskere og nazister som ikke var så ille heller, men de støttet sin leder og hans parti.Enig med Honken, det er mange muslimer som ikke er så ille: de som ikke er så mulsimske.
Akkurat som muslimer gjør med å tro på koranen, det gjør det ekstreme miljøet sterkere.
Åpenbart! Og jeg vet ikke en gang om jeg gidder å gi ham cred for at han prøver!Selv Allah sliter litt der.
For deg heter det vel ikke guder, det er vel den sanne gud.I rest my case. Mot du...... kjemper som kjent selv guder forgjeves.Det var mange tyskere og nazister som ikke var så ille heller, men de støttet sin leder og hans parti.Enig med Honken, det er mange muslimer som ikke er så ille: de som ikke er så mulsimske.
Akkurat som muslimer gjør med å tro på koranen, det gjør det ekstreme miljøet sterkere.
Honkey
Det er nå å ta litt hardt i da. Jeg synes det er en stor forskjell mellom til dømes Fred Phelps, Bjørn Eidsvåg, Tor Brekkeflat, paven og David Koresh, og jeg er ikke helt sikker på at det de alle ville stilt seg på samme side i ett og alt, selv om de alle er/var like kristne og troende.En troende vil alltid ta side med den som har samme tro mot en som ikke har samme tro uansett hvor ekstrem personen er.