Politikk, religion og samfunn Rasisme, religion etc

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Religiøse skoler burde ikke være tillatt, og i alle fall ikke motta støtte fra det offentlige. Om dette også bør gjelde barnehager bør også diskuteres.

    Det er trist at det skal brukes offentlige midler å å plante vrangforestillinger og gudefigurer i barns hoder og sinn når skolen skal være en plass for kunnskap og læring.

    Kristne og muslimske skoler bør fratas all offentlig støtte slik at barna i stedet kan få gå i en kunnskapsskole sammen med andre barn og ikke ende opp som dysfunksjonelle gudedyrkere.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.127
    Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
     

    roesok

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.12.2009
    Innlegg
    1.113
    Antall liker
    74
    Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
    Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.448
    Antall liker
    7.783
    Torget vurderinger
    0
    ------------------Saken er et jævelig bevis på hvor rigid det norske systemet faktisk er. .....................
    Honkey
    Honken,

    "Ironi"! Jeg vet at du kjenner begrepet. :)

    Men akkurat den jeg lot stå igjen er jeg helt enig med deg i. Det virker alt for ofte som om visse offentlige etater forutsetter at de ansatte legger igjen hjerne i garderoben før de går på kontoret. Det gjelder ikke bare UDI, men alt for få mennesker i offentlig forvaltning er løsningsorienterte.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
    Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.
    Det har ikke slått det at det godt kan hende at Trond Viggo kan være både religiøs og sekulær på en gang? Han har aldri slått meg som noen evangelist eller noen som ivrer etter å få lovfestet sin tros forrang over demokratiet og andre menneskers frihet.
     

    roesok

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.12.2009
    Innlegg
    1.113
    Antall liker
    74
    Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
    Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.
    Det har ikke slått det at det godt kan hende at Trond Viggo kan være både religiøs og sekulær på en gang? Han har aldri slått meg som noen evangelist eller noen som ivrer etter å få lovfestet sin tros forrang over demokratiet og andre menneskers frihet.
    Gratulerer med en god observasjon! PS - Slik er de fleste kristne og religiøse. Forventer da i fremtidige skriblerier ikke å finne "de kristne" eller "de religiøse" som generell betegnelse på all verdens elendighet. Lykke til, du er på rett vei.
     

    Pommeroy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.05.2012
    Innlegg
    789
    Antall liker
    353
    Koranen sier om Islams politiske hensikter:

    ”Dra ut, lette eller tunge, og gjør innsats for Allahs sak med liv og eiendom! Dette er det beste for dere, om dere bare visste.” (9:41)
    ”Strid mot de vantro og hyklerne! Vær hard mot dem! Helvete blir deres herberge. Et sørgelig endeligt!” (9:74)
    ”Dere som tror, bekjemp de vantro som bor i nærheten! La dem finne hardhet i dere!” (9:124)
    ”De vantro er en klar fiende for dere.” (4:102)
    ”Mohammed er Allahs sendebud, og de som er med ham, er harde mot de vantro og gode mot hverandre.” (48:29)
    ”Det var ikke dere som hugget dem ned, men det var Allah som gjorde det!” (8:17).

    Koranen sier om kvinner:

    ”Deres kvinner er en åker for dere, så gå til deres åker slik dere ønsker” (2:223)
    ”Ta til ekte det som passer dere av kvinner, to, tre eller fire.” (4:3)
    ”Hvis noen av deres kvinner begår usømmelighet (hor), skal dere kreve fire vitner mot dem. Hvis de avgir vitnesbyrd, så hold dem i husarrest til døden henter dem, eller Allah finner en utvei for dem.” (4:19)
    ”Og si til de troende kvinner, at de skal dempe sine øyekast, og holde sitt kjønnsliv i tømme, og ikke vise sin pryd, unntatt det av den som kommer til syne. La dem trekke sløret over sine bryst og ikke vise sin pryd til andre enn sine menn, sine fedre…” (24:31)
    ”En mannlig arving tilkommer to kvinneliges andel.” (4:12)
    ”Menn er kvinners formyndere… Derfor skal rettskafne kvinner være lydige og bevare det som er hemmelig, fordi Allah ønsker det bevart. Dem, fra hvem dere frykter oppsetsighet, skal dere formane, gå ikke til sengs med dem, og gi dem stryk. Hvis de så er lydige, så forfølg ikke saken.” (4:38)


    Koranen sier om kamp:

    ”Bekjemp dem som ikke tror på Allah og Dommens dag..” (9:29)
    ”Vi skal kaste skrekk i de vantros hjerter…” (3:144)
    ”Om dere drepes eller dør for Allahs sak, så er tilgivelse og nåde fra Allah bedre enn det dere samler i hop.” (3:151)
    ”Deres lønn, som bekjemper Allah og Hans sendebud og farter omkring og stifter ufred på jorden, skal være at de drepes eller korsfestes, at hender og føtter avhugges kryssvis, eller at de forvises fra landet.” (5:37)
    ”Tyven, mann som kvinne, hugg av deres hender, som gjengjeldelse de har fortjent, og som en preventiv straff fra Allah.” (5:42)


    Koranen sier om de vantro:

    ”De verste krek overfor Allah er de som er vantro, og ikke vil tro” (8:57)
    ”Men, når de fredløse måneder er til ende, så drep avgudsdyrkerne hvor dere finner dem, - pågrip dem, beleir dem, legg bakhold for dem overalt!” (9:5)
    ”Bekjemp dem! Så Allah kan straffe dem ved dere, og gjøre dem til skamme” (9:14)
    ”Så hør ikke etter de vantro, men før en drabelig kamp mot dem ved hjelp av den (koranen).” (25:52)


    Koranen sier om de som ikke er muslimer:

    ”Dere som tror, søk ikke venner utenfor deres egen krets, for disse … ønsker det som plager dere.” (3:114)
    ”En troende må ikke drepe en troende, med mindre det dreier seg om en feiltakelse.” (4:94)
    ”Vi skal kaste skrekk i de vantros hjerter…” (3:144)
    ”Kjemp mot dem [de vantro] til det ikke lenger finnes forfølgelse, og all religion tilegnes Allah!” (8:40)
    ”Det passer seg ikke for en profet i ha krigsfanger, før han har nedkjempet hele landet.” (8:68)
    ”De vantro sier, ’Hør ikke på denne Koranen! Slå den hen i tomt prat, så kanskje dere vinner frem’. Men Vi skal visselig la de vantro smake en svær straff!” (41:25-26)
    ”Når dere møter de vantro (i kamp), så gå løs på dem, til de er helt nedkjempet, og bind stramme bånd. Og etterpå, frigivelse, eller løsepenger, så krigen legger fra seg sin byrde… De som kjemper og dør for Allahs sak, - deres gjerninger lar Han aldri løpe ut i intet. Han vil lede dem, og gi deres tanker rett lei, og føre dem inn i paradiset som Han har gjort dem kjent med.” (47:4-7)

    Koranen håner de kristne:

    ”Dere som tror, slutt dere ikke til jøder og kristne. De hanger sammen. Den som slutter seg til en av dem, blir en av dem. Allah leder ikke urettferdige!” (5:56)
    ”Si, ’Dere Skriftens folk [jøder og kristne]…’, som han gjorde til aper og svin og avgudsdyrkere!” (5:64-65)

    ”Sier de ikke i sin løgnaktighet, ’Allah har lagt seg til barn?’ De er visselig løgnere!” (37:152)

    [HR][/HR]

    Koranvers:

    Fra Koranen, Norsk-arabisk utgave tilrettelagt i oversettelse av Einar Berg. Universitetsforlaget, 1989.
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.150
    Antall liker
    6.724
    Torget vurderinger
    4
    @Catweasle,
    Diskuterer du Islam og Koranen generelt eller diskuterer du Trond Ali Linstad ?
     

    Fjernkontrollen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Innlegg
    2.266
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    @Catweasle,
    Diskuterer du Islam og Koranen generelt eller diskuterer du Trond Ali Linstad ?
    Tråden heter rasisme, religion etc.

    Men la oss diskutere Lindstad, i denne artikkelen står det blant annet

    I sine ungdomsår var han medlem


    FORBILDE: Her går iranske kvinner forbi portrettet av Ayatollah Ruhollah Khomeini, som styrte Iran med jernhånd. Ayatollahen er et av Linstads politiske og religiøse forbilder. Foto: AFP Foto:
    av AKP-ml og formann av Palestinakomiteen. I 1971 ble han utvist fra Jordan, etter å ha vært midt oppe i kamper på palestinsk side mot jordanske styrker.

    «Jeg tenkte at nå skal jeg dø», fortalte Linstad om kampene til Klassekampen i 2004. Om Linstad selv bar våpen er uklart, men han skal ifølge seg selv ha ivret for at gruppen han var i skulle ta seg inn i Israel, da han opplevde at de var i ferd med å bli omringet der de hadde forskanset seg.

    Bhatti tar vi ifra Nav pengene og Lindstad gir vi en medalje, forstå det den som kan.

    Og hvorfor kommer navnet til avdanka politikere opp hele tiden, det er fylkeskvinnen/mannen som har bestemt at han skulle få medaljen.

    Denne kvinnen heter Valgerd Svarstad Haugland, dagens politikere har jo vist at de er ubrukelige på alt de styrer.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.127
    Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
    Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.
    Hva???? Da her TVT også utelukket.
    Dog har du kanskje tillagt meg enkelte meninger jeg ikke har i ironiseringen her, men det gjør ikke noe. Likte den godt.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Denne kvinnen heter Valgerd Svarstad Haugland, dagens politikere har jo vist at de er ubrukelige på alt de styrer.
    Valgerd Svarstad Haugland ... jaja det rimer jo bra om det stemmer. Det måtte vel være en religiøs tulling som ville dekorere en annen, og samtidig ydmyke kongen på denne måten.

    Det skjærer seg alltid når man skal grise til politikk med religion.
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Gi heller medaljen til Trond Viggo, som lærte oss å Tenke Sjæl.
    Kan være et godt valg. Men Trond Viggo sitter vel i menighetsrådet i sin lokale menighet og er vel da religiøs og dermed innplantet av vrangforestillinger og er en dysfunksjonell gudedyrker. Husk; kun de sekulære har vett og forstand til å få slike priser.
    Det har ikke slått det at det godt kan hende at Trond Viggo kan være både religiøs og sekulær på en gang? Han har aldri slått meg som noen evangelist eller noen som ivrer etter å få lovfestet sin tros forrang over demokratiet og andre menneskers frihet.
    Gratulerer med en god observasjon! PS - Slik er de fleste kristne og religiøse. Forventer da i fremtidige skriblerier ikke å finne "de kristne" eller "de religiøse" som generell betegnelse på all verdens elendighet. Lykke til, du er på rett vei.
    I himmelens navn (bokstavlig talt). Der fikk vi etter årevis med usakligheter et drypp av innsikt fra, deph. All is not lost. :D
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    This is a Catholic country:

    Savita Halappanavar's medically unnecessary death | Jill Filipovic for Feministe | Comment is free | guardian.co.uk

    "This is a Catholic country," was what Irish doctors told Savita Halappanavar after she learned she was miscarrying her pregnancy and asked for an abortion to avoid further complications. She spent three days in agonising pain, eventually shaking, vomiting and passing out. She again asked for an abortion and was refused, because the foetus still had a heartbeat.


    Then she died.


    She died of septicaemia and E Coli. She died after three and a half days of excruciating pain. She died after repeatedly begging for an end to the pregnancy that was poisoning her.

    pope_benedict_xvi.jpg
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.240
    Antall liker
    2.467
    Torget vurderinger
    1
    Stander frasene er jo at det er fattigdom og mangel på utdannelse som fører til radikalisering, muligens er det snart på tide å nyansere dette og innse at ekstremistene gjerne har både penger og utdannelse, ønske om det endelige mål virker helt selvstendig og er fritatt slike verdslige saker.

    Er for tiden i Danmark og juletrær mm diskuteres ganske friskt, det gjør også Europas fremtid

    Kronik: Efterår i Europa
     

    Honkey-Chateau

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Innlegg
    3.535
    Antall liker
    385
    Stander frasene er jo at det er fattigdom og mangel på utdannelse som fører til radikalisering, muligens er det snart på tide å nyansere dette og innse at ekstremistene gjerne har både penger og utdannelse, ønske om det endelige mål virker helt selvstendig og er fritatt slike verdslige saker.

    Er for tiden i Danmark og juletrær mm diskuteres ganske friskt, det gjør også Europas fremtid

    Kronik: Efterår i Europa
    Det hersker liten tvil om at radikalisering er betydelig mer fasettert enn fattigdom og undertrykkelse alene, men at disse fenomener er drivkraft også for intellektuelles radikaliseringsprosess, er relativt klart. Se på 70-tallets AKP-bevegelse her i landet, se på Baader-Mainhof, det finnes mange eksempler med mange avskygninger. De påberoper seg alle at de kjemper for en eller annen rettferdighet, mens de i virkeligheten viser at de fullstendig har mistet gangsynet, og at de ikke gjør annet enn å skade alt de tror på.

    Til kronikken: Skuffende svakt av en filosof å komme med en så forenklet og tydelig politisk kronikk. Den gir knapt mening, slik jeg leser den. Verdn går ikke fremover om man ikke kan begripe at en økt sekularisering og samfunnsmessig distansering fra religionsutøvelse er veien å gå. Og det er ofte det motsatte av å hamre inn fasttømrede ideer om å tviholde på det vi en gang var.

    Honkey
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.240
    Antall liker
    2.467
    Torget vurderinger
    1
    Man kan selvsagt mene hva man vil om kronikken men det er jo litt morsomt at du påpeker det politiske, er det noen PK-eliten aldri har lagt skjul på er det den gedigne politiske slagsiden de har og viljen til å belære alle andre har heller ikke hvert mangelvare.
    Alle som har hatt innvendinger er forsøkt frosset ut, eventuelt forsøkt stilnet med hersketeknikker.

    Her er litt til fra en som lenge var ute i kulden………………………….

    Finnes Thomas Hylland Eriksen? - Ytring
     
    Sist redigert:
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Fornyet respekt for HM Kongen i dag. Er ikke alltid en nikkedukke men en tenkende mann.
     

    Poirot

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    2.003
    Tror ikke kongen har hatt med denne Ali Linstad saken å gjøre. Sikkert en eller annen "rådgiver" eller "ekspert" som syntes det begynte å bli litt for hett om ørene. Videoen under passer vel bra. Har de hørt om google på slottet mon tro?

     
    Sist redigert:

    Boffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Innlegg
    5.984
    Antall liker
    326
    Sted
    Oslo Vest
    Helene fikk sparken på Facebook - Aftenposten

    Hovedstadpressen dekker alltid over, men lokalavisen er ikke så fintfølende.


    Ho fortel at mannen ho jobba for brukte namnet Edis Leona.
    Det er ikkje same namn som står som leigetakar for utestaden.
    Her står det Eat`n Joy, som er eit enkeltmannsføretak eigd av Mehmet Akat
     

    Honkey-Chateau

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Innlegg
    3.535
    Antall liker
    385
    Helene fikk sparken på Facebook - Aftenposten

    Hovedstadpressen dekker alltid over, men lokalavisen er ikke så fintfølende.


    Ho fortel at mannen ho jobba for brukte namnet Edis Leona.
    Det er ikkje same namn som står som leigetakar for utestaden.
    Her står det Eat`n Joy, som er eit enkeltmannsføretak eigd av Mehmet Akat
    Hvorfor begynner du ikke å oute homser i samme slengen, Boffen? Det kan jo hende at noen av dem blir overgripere og sodomitter, ikke sant? Det du bedriver med din møkkaspredning er ren gapestokk. Jeg finner dine innlegg frastøtende.

    Honkey
     

    Honkey-Chateau

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Innlegg
    3.535
    Antall liker
    385
    Islam og Nazisme så å si det samme:

    The shocking video Muslims don't want you to see!! - YouTube

    Skremmende ikke sant, Ap,Sv og Rødt forsvarer muslimene uansett, kanskje på tide å sidestille de med høyre ekstemister.
    I beste mening, o du fjernstyrte, anbefaler jeg deg å forsøke og tenke litt mindre grupperelatert, og generaliserende. Begynn med å få inn i hjernebarken at en som tror på Allah IKKE er det samme som en ekstremist.
    Islamsk ekstremeisme har, som du ganske riktig påpeker, mye til felles med nazisme, og de fleste andre ekstrem-ismer i tillegg. Jeg kjenner folk som bekjenner seg til alt fra Frp til Rødt i det norske politiske landskapet, INGEN av disse støtter noen form av ekstremisme. Ap og SV har ALDRI støttet noen form av ekstremisme, mens Rødt på sin side hadde en del av denslags på innsiden tilbake på 70-tallet (Akp-ML-perioden, væpna revvlusjon!).
    Det jeg derimot ser helt tydelig med begge mine blå er at du, og folk med samme type holdning, konsekvent forsøker å sjikanere alle som tror på Allah, med fullstendig skammelige og generaliserende påstander. Jeg anser også denne typen propaganda for å være ekstremisme, og jeg tar dermed avstand også fra dette.

    Honkey
     

    Fjernkontrollen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Innlegg
    2.266
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Islam og Nazisme så å si det samme:

    The shocking video Muslims don't want you to see!! - YouTube

    Skremmende ikke sant, Ap,Sv og Rødt forsvarer muslimene uansett, kanskje på tide å sidestille de med høyre ekstemister.
    I beste mening, o du fjernstyrte, anbefaler jeg deg å forsøke og tenke litt mindre grupperelatert, og generaliserende. Begynn med å få inn i hjernebarken at en som tror på Allah IKKE er det samme som en ekstremist.
    Islamsk ekstremeisme har, som du ganske riktig påpeker, mye til felles med nazisme, og de fleste andre ekstrem-ismer i tillegg. Jeg kjenner folk som bekjenner seg til alt fra Frp til Rødt i det norske politiske landskapet, INGEN av disse støtter noen form av ekstremisme. Ap og SV har ALDRI støttet noen form av ekstremisme, mens Rødt på sin side hadde en del av denslags på innsiden tilbake på 70-tallet (Akp-ML-perioden, væpna revvlusjon!).
    Det jeg derimot ser helt tydelig med begge mine blå er at du, og folk med samme type holdning, konsekvent forsøker å sjikanere alle som tror på Allah, med fullstendig skammelige og generaliserende påstander. Jeg anser også denne typen propaganda for å være ekstremisme, og jeg tar dermed avstand også fra dette.

    Honkey
    Ap og Sv gjorde jo det nettopp nå, all støtte til Hamas som er anerkjent som en terrororganisasjon..

    At du prøver å minimalisere hva egentlig Islam står for skjønner jeg godt, det er jo slike som deg som har gjort det mulig at de har fått fotfeste i Norge.

    Vi snakker jo ikke her om noen få, vi snakker om at hele land lever etter denne ideologien, er du muslim støtter du automatisk disse regimene og ekstremistene.
    Uten alle de andre troende og Sv,Ap og rødt ville de ikke ha fått noe fotfeste.

    Her er en fin ting til:

    brainwashed little muslim girl [must see] original - YouTube
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.127
    Enig med Honken, det er mange muslimer som ikke er så ille: de som ikke er så mulsimske.
     

    Fjernkontrollen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Innlegg
    2.266
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Enig med Honken, det er mange muslimer som ikke er så ille: de som ikke er så mulsimske.
    Det var mange tyskere og nazister som ikke var så ille heller, men de støttet sin leder og hans parti.

    Akkurat som muslimer gjør med å tro på koranen, det gjør det ekstreme miljøet sterkere.
     

    Honkey-Chateau

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Innlegg
    3.535
    Antall liker
    385
    Enig med Honken, det er mange muslimer som ikke er så ille: de som ikke er så mulsimske.
    Det var mange tyskere og nazister som ikke var så ille heller, men de støttet sin leder og hans parti.

    Akkurat som muslimer gjør med å tro på koranen, det gjør det ekstreme miljøet sterkere.
    I rest my case. Mot du...... kjemper som kjent selv guder forgjeves.

    Honkey
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.127
    Selv Allah sliter litt der.
     

    Fjernkontrollen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Innlegg
    2.266
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Enig med Honken, det er mange muslimer som ikke er så ille: de som ikke er så mulsimske.
    Det var mange tyskere og nazister som ikke var så ille heller, men de støttet sin leder og hans parti.

    Akkurat som muslimer gjør med å tro på koranen, det gjør det ekstreme miljøet sterkere.
    I rest my case. Mot du...... kjemper som kjent selv guder forgjeves.

    Honkey
    For deg heter det vel ikke guder, det er vel den sanne gud.

    Nazismen er det perfekte eksemplet på hvor feil det kan gå når folk tror og ikke vet.
    Jeg er ganske sikker på at det var mange norske nazister under krigen som trodde de gjorde det riktige.


    En troende vil alltid ta side med den som har samme tro mot en som ikke har samme tro uansett hvor ekstrem personen er.

    http://www.youtube.com/watch?v=1PUmwtxP0Zw
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    En troende vil alltid ta side med den som har samme tro mot en som ikke har samme tro uansett hvor ekstrem personen er.
    Det er nå å ta litt hardt i da. Jeg synes det er en stor forskjell mellom til dømes Fred Phelps, Bjørn Eidsvåg, Tor Brekkeflat, paven og David Koresh, og jeg er ikke helt sikker på at det de alle ville stilt seg på samme side i ett og alt, selv om de alle er/var like kristne og troende.
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn