Lykke! Hifisesongen er i gang!
|
Enda en sumpspiller! Krysser fingre og tær!- Og i tillegg:
Vis vedlegget 1147816
Det ser lovende ut for en skikkelig rotbløyte i Sørøstasia! Hvem vet hva som blir skylt opp fra Mekong- elven etter noe slikt?
Mvh
Jeg vil si du holder deg ung! Nå vet jeg ikke hvor gammel du er da.... men jeg tror ikke du er under 23. Jeg syns Girl Group var bra, men jeg er blitt altfor gammal (og sur og tverr) til å klare Gunhild: Jeg får piggene ut av sånn blanding av norsk og engelsk. Ganske fascinerende egentlig. Det er kanskje sånn kidsa i Oslo snakker?Norske toner triller ut av Sigbergs kreasjoner. Unge og fremadstormende talenter i to vidt forskjellige sjangre.
Først ut er Girl Band. Forfriskende og energisk fra flinkiser fra LIPA.
Vis vedlegget 1148471
Over til noe helt annet, Gunhild, med artistnavnet Sa_G, fra tjukkeste Trondheim.
Debutalbumet fikk stående ovasjoner
Vis vedlegget 1148473
oppfølgeren likeså
Vis vedlegget 1148472
Kan anbefales en lytt, alle tre albuene.
Takk for smiger! Det traff akkurat på rett plass for en middelaldrende mann.Jeg vil si du holder deg ung! Nå vet jeg ikke hvor gammel du er da.... men jeg tror ikke du er under 23. Jeg syns Girl Group var bra, men jeg er blitt altfor gammal (og sur og tverr) til å klare Gunhild: Jeg får piggene ut av sånn blanding av norsk og engelsk. Ganske fascinerende egentlig. Det er kanskje sånn kidsa i Oslo snakker?
hvego