Ragwos stuer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    23.287
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Beklager, men jeg har bedrevet hifiharam.
    PXL_20251027_171325118.jpg

Nå må jeg høre på utilgjengelig, atonal flinkisjazz i ukesvis for å bøte på investeringen. Hva man ikke gjør for sin late fru som ikke orker mer enn en fjernkontroll.

ELJ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2008
    Antall liker
    3.779
    Sted
    Harstad
    Torget vurderinger
    27
    Sant, men denne kamelen forkledd som lydplanke er schwææær, typ en meter lang! Blir et helvete å få ned. Kommer til å gå litervis med EQ.
    Neste dame som kommer inn her hos meg må leve med det jeg har i stuen. Kall det en lakmustest. Men spøk til siden: alle liker god lyd. Men skjønner at hvis et anlegg har vokst alvolrlig i et samboerskap så kan det føre til spørsmål.

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    23.287
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Neste dame som kommer inn her hos meg må leve med det jeg har i stuen. Kall det en lakmustest. Men spøk til siden: alle liker god lyd. Men skjønner at hvis et anlegg har vokst alvolrlig i et samboerskap så kan det føre til spørsmål.
    Heldigvis møtte jeg kona etter at jeg var bitt av hifibasillen, så hun visste hva hun gikk til, selv om mer enn en fjernkontroll til TVen er vanskelig. Tre fjernkontroller til steroen er ikke noe problem, ei heller tre ekstra fjernkontroller for å sveive i gang stuekinoen. Det er kun TVen som er bøygen, noe jeg forsåvidt er takknemlig for. Ellers får jeg lov til å gjøre det meste, bortsett fra å pantsette huset for å kjøpe hifi, samt å plassere en fireveis hornrigg i utsikten. Derfor måtte jeg gå for alt-i-ett aktive kompakthøyttalere. Jeg lever definitivt under pisken.
    Heldigvis kan jeg gjøre planken til et prosjekt, jeg skal bruke terassehøyttalerne, Ikea Symfonisk, som bakhøyttalere, så slipper de vinterdvalen. Good times!

ELJ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2008
    Antall liker
    3.779
    Sted
    Harstad
    Torget vurderinger
    27
    Heldigvis møtte jeg kona etter at jeg var bitt av hifibasillen, så hun visste hva hun gikk til, selv om mer enn en fjernkontroll til TVen er vanskelig. Tre fjernkontroller til steroen er ikke noe problem, ei heller tre ekstra fjernkontroller for å sveive i gang stuekinoen. Det er kun TVen som er bøygen, noe jeg forsåvidt er takknemlig for. Ellers får jeg lov til å gjøre det meste, bortsett fra å pantsette huset for å kjøpe hifi, samt å plassere en fireveis hornrigg i utsikten. Derfor måtte jeg gå for alt-i-ett aktive kompakthøyttalere. Jeg lever definitivt under pisken.
    Heldigvis kan jeg gjøre planken til et prosjekt, jeg skal bruke terassehøyttalerne, Ikea Symfonisk, som bakhøyttalere, så slipper de vinterdvalen. Good times!
    Da er du heldig. Ta vare på henne🤩

StoneFree

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.04.2023
    Antall liker
    141
    Sted
    Kølis
    Beklager, men jeg har bedrevet hifiharam.

Nå må jeg høre på utilgjengelig, atonal flinkisjazz i ukesvis for å bøte på investeringen. Hva man ikke gjør for sin late fru som ikke orker mer enn en fjernkontroll.

Sonos Playbar er slett ikke ille kombinert med en Sub og et par Play 3 som bakhøyttalere. Hadde et slikt oppsett tidligere i stua som TV-lyd.
    Men om det er bra nok for aldrende audiofile gullører tviler jeg på;-)

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    23.287
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Sonos Playbar er slett ikke ille kombinert med en Sub og et par Play 3 som bakhøyttalere. Hadde et slikt oppsett tidligere i stua som TV-lyd.
    Men om det er bra nok for aldrende audiofile gullører tviler jeg på;-)
    Gullørene la jeg fra meg for ca 20 år siden på et shabby konsertsted i Paris, men audiofilia nervosa er blitt adskillig verre jo høyere hårfestet har blitt. Kompensasjonsmekanismer med andre ord. Sonos funker sannsynligvis helt flott, Tannoyene ryker uansett ikke.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn