Oslo og omeng rør og horn laug.

Frode

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2002
Innlegg
1.089
Antall liker
175
Torget vurderinger
2
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

LMC skrev:
hvem legger ut de bildene?
min venstre kanal er på side 11 og da må det komme via Bert Doppenberg i NL
mvh
Han skriver under navnet angeloitacare på forumet til Bert.

Frode
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.968
Antall liker
13.355
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

"down under" kassene blir i samme farge og skal stå.........under! 8) big surprise!
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

Noen som har erfaring eller kjennskap til disse GOTO driverne?

De selges gjennom et selskap i Frankrike.
http://www.dirac-france.com
Ser ut som mange av de som har "tatt den helt ut" bruker dem.

Sikkert ikke uten grunn?
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.968
Antall liker
13.355
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

2 hundrekilos bassdrivere og horn kom på ca 600.000,.-
DA kastet jeg inn håndkledet! :eek:
Så et komplett brukt system med basser for 69000USD for et par år siden men frakten ville dratt opp litt også!
IMO
Mvh
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

godt å se at noen holder denne tråden igang.
vært mye jobb på meg i det siste, dermed desto mindre hi-fi-prat.
nyter imidlertid musikk om kveldene på min nye border patrol 300b se - en fabelaktig forsterker.
ante ikke at et 300b pr. kanal kan gi den slags juice!

skulle noen føle seg påkallet (les: har mulighet) til å arrangere et treff snart, så gi lyd.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

Vi kan gjerne samles hos meg, men jeg har en eksamen å gjøre unna i begynnelsen av juni. Etter det er dere hjertelig velkommen. Kommer tilbake med datoer, så kan vi ta det derfra...
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

n1, impulse.
blir morsomt å høre anlegget ditt, og må vi jo ta en tur til bho snart også, og da fortrinnsvis uten å pådra oss fartsbot på veien hjem... ;D
lykke til med eksamen, forresten.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

Det burde vi definitivt ! Synd han må returnere den lånte AN-dac´en snart... Tror ikke jeg rekker dit før den ryker ut døra, desverre...på grunn av den samme eksamenen :-\
Elller kan du i det minste SE anlegget så lenge, om du kikker i "Rega P9.....osv.."-tråden. Tror det er noen høyttalere der du drar kjensel på, selv om de ikke akkurat er fremtredende på disse bildene...
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

Joaquin skrev:
n1, impulse.
blir morsomt å høre anlegget ditt, og må vi jo ta en tur til bho snart også, og da fortrinnsvis uten å pådra oss fartsbot på veien hjem... ;D
lykke til med eksamen, forresten.
ps: fartsbot på vei til BHO :-[

/jan
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

LMC skrev:
2 hundrekilos bassdrivere og horn kom på ca 600.000,.-
DA kastet jeg inn håndkledet! :eek:
Så et komplett brukt system med basser for 69000USD for et par år siden men frakten ville dratt opp litt også!
IMO
Mvh
Ja, er ser at EN mellomtrone-driver som ville passet til trachornet mitt vil koste mellom 1990- og 2550 Euro.

Det er mange andre ting som skal prioriteres i anlegget før noe slikt kan rettferdiggjøres. Men det er nå en gang slik at når man vet at det finnes noe som er potensielt mye bedre der ute, så begynner tankene.......
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Sv: Oslo og omeng rør og horn laug.

JanR skrev:
Joaquin skrev:
n1, impulse.
blir morsomt å høre anlegget ditt, og må vi jo ta en tur til bho snart også, og da fortrinnsvis uten å pådra oss fartsbot på veien hjem... ;D
lykke til med eksamen, forresten.
ps: fartsbot på vei til BHO :-[

/jan
Du kan liksom ikke la være å rippe opp i dette. :mad:

Nå som jeg hadde fått det litt på avstand.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
kjære folkens,
lmc inviterer laug-medlemmene til lyttekveld 16. juni.
da regner han med å ha fått på plass det nye sub-systemet sitt - som etter det jeg forstår skal spille sammen med avantgarde trio omega hønna.

kilde/forsterkeri har jeg ikke helt kontroll på, men jeg tar sjansen og tipper at det ikke er noe shkjit.

jeg har også forwardet mailen hans på yahoo-gruppa, men tenkte å nevne det her siden alle ikke har signet opp på yahoo ennå.

har du lyst til å ta turen til drøbak for å høre et brukbart system, kan du gi beskjed til leif eller meg.
kontaktinfo finner du på laug-siden til rotekroken.
jeg regner med å kjøre fra oslo, og det vil være plass i bilen.

joaq
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.183
Antall liker
10.720
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Fanken helgen før er jeg i Oslo. Skulle absolutt tatt en tur.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.968
Antall liker
13.355
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
kilde er enten:
basis ovation med airtangent reference med lyra titan "i" over lcr riaa av egen produksjon
eller
pc audio over egenprodusert 5 tårn ultimat usb dac fra dddac

gjennom s&b tvc til egenproduserte 300b monoblokker

filtrert av egenprodusert nettfilter

avantgarde trio med custom twin 15 tommer basstårn fra bert doppenberg
(kanskje subber basert på elliot sounds/linkwitz JBL 2245H 18 tommer fra 30-35 og ned)

fint om alle avmelder interesse til J. så får vi se hvilket antall som er optimalt/mulig
tipper rundt 10-12 stykk.

PS husk å feste tupeen ;D
 
M

MPT

Gjest
Joaquin skrev:
kjære folkens,
lmc inviterer laug-medlemmene til lyttekveld 16. juni.
da regner han med å ha fått på plass det nye sub-systemet sitt - som etter det jeg forstår skal spille sammen med avantgarde trio omega hønna.

kilde/forsterkeri har jeg ikke helt kontroll på, men jeg tar sjansen og tipper at det ikke er noe shkjit.

jeg har også forwardet mailen hans på yahoo-gruppa, men tenkte å nevne det her siden alle ikke har signet opp på yahoo ennå.

har du lyst til å ta turen til drøbak for å høre et brukbart system, kan du gi beskjed til leif eller meg.
kontaktinfo finner du på laug-siden til rotekroken.
jeg regner med å kjøre fra oslo, og det vil være plass i bilen.

joaq
Svate at jeg bor i Bergen akkurat nå! Kunne absolutt tenkt meg å hørt det oppsettet!!! :'( :'(
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
[/quote]

Svate at jeg bor i Bergen akkurat nå! Kunne absolutt tenkt meg å hørt det oppsettet!!! :'( :'(
[/quote]

ikke fortvil. kanskje det dukker opp en sjanse senere, når du kommer deg over fjellet.
dessuten er det jo ganske mange i bergenstraktene som holder seg med gode hønns også. ;D
skjønt, der i audiofreaksland går det kanskje mest i svææære høyttalere og svææære effekttrinn. ;D
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.968
Antall liker
13.355
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
MPT og BAMBADOO : det går flere tog!
mvh
 

Aud1oBoX

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.10.2006
Innlegg
72
Antall liker
0
Har hatt noen svært travle mnd'er med jobb og skole, men har bare eksamensinnspurten igjen, så blir det bare jobb 24/7 ;)

Kunne tenk å tatt en tur, så jeg melder meg på, passer akkurat mellom to eksamener :)

Noen som kunne sendt meg en PM med info hvordan komme inn på den dærre yahoo-greia?
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Aud1oBoX skrev:
Har hatt noen svært travle mnd'er med jobb og skole, men har bare eksamensinnspurten igjen, så blir det bare jobb 24/7 ;)

Kunne tenk å tatt en tur, så jeg melder meg på, passer akkurat mellom to eksamener :)

Noen som kunne sendt meg en PM med info hvordan komme inn på den dærre yahoo-greia?
audiobox, du er hjertelig velkommen til ørevoksrensking i drøbak 16. juni. (jeg tar meg friheter her, lmc ;D)
sender ut beskjed vedr. tidspunkt og adresse senere.
når det gjelder yahoo-gruppa vår så håper jeg kjell (rotekroken) kommer deg til unnsetting, jeg har glemt hvordan man gjør det.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Joaquin skrev:
Aud1oBoX skrev:
Har hatt noen svært travle mnd'er med jobb og skole, men har bare eksamensinnspurten igjen, så blir det bare jobb 24/7 ;)

Kunne tenk å tatt en tur, så jeg melder meg på, passer akkurat mellom to eksamener :)

Noen som kunne sendt meg en PM med info hvordan komme inn på den dærre yahoo-greia?
audiobox, du er hjertelig velkommen til ørevoksrensking i drøbak 16. juni. (jeg tar meg friheter her, lmc ;D)
sender ut beskjed vedr. tidspunkt og adresse senere.
når det gjelder yahoo-gruppa vår så håper jeg kjell (rotekroken) kommer deg til unnsetting, jeg har glemt hvordan man gjør det.
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Det ville vært veldig hyggelig å treffe "lauget" og ekstra moro i omgivelsene til LMC. Desverre er jeg offshore mellom 7 og 21 juni.

Det vil vel alltid være slik at uansett hvilke lydforbedrende tiltak jeg iverksetter, så ligger LMC noen gode "sjumilssteg" forran.
Men det er alltid fint å ha noe å jobbe mot.

Dersom "the transformer winder" holder scedulen han har annonsert, så må jeg ta meg en fergetur til Drøbak snart uansett.

mvh Erland
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Ser jeg har vært dypt savnet her, trodde dere klarte dere fint uten meg men ;D

Får nesten ta den triste nyheten først, lørdag 16 juni har jeg efta og søndag 17 formiddag :'(
Dessverre en del bakdeler ved å jobbe skift, men det går vel et nytt tog en gang senere..
Dere andre som har mulighet, gjør det dere kan for å få med dere denne begivenheten, ikke glem å ta med kamera og noe å rable ned noen ord på..

For de som trenger hjelp til Yahoo, send meg en mail på rotekroken@gmail.com så tar vi det derfra..
Eller dere kan prøve en variant jeg ikke har testet ut enda, men fint om dere prøver :)
Send en mail til: hornlauget_balder-subscribe@yahoogroups.com og prøv om dette kan være en grei måte å legge til dere som ikke finner ut av dette via Yahoo siden..
Nå som dette kommer ut "offentlig" så skriv hvem du er, hvis ikke så er det ikke verre enn at jeg sjekker mail adressen, må si at det er litt deillig å ha litt kontroll 8)
Både undertegnede og JanR drar litt i trådene på Yahoo, så om dere ikke får tak i den ene, så ta tak i den andre ;D

Når det gjelder nye medlemmer til lauget, så må dere sende en forespørsel til Joaquin eller BHO, så sender de en mail videre til meg, så tar jeg kontakt med nye medlemmer, er ikke dette en grei måte å gjøre det på.?

Og til dere andre som ikke har sendt meg info om dere selv og anlegget, bruk noen minutter og send det på mail til meg så skal jeg legge ut denne infoen på siden våres..

Til dere som har hatt med dere kamera, eller som skulle hatt med dere kamera (JanR & rolfozzy ::)) når dere er hos andre medlemmer.. Ta noen bilder som vi kan legge ut på siden, det er alltid moro med noen bilder fra besøk, skriv gjerne noen ord også, så lager vi en liten "hjemme hos" på hjemmesiden..

Om det er noen som har spesielle ønsker eller oppgraderinger/oppdateringer når det gjelder hjemmesiden til lauget, så send en mail til undertegnede så tar vi det derfra..
JanR, du står først i køen ;D
Om dere har bilder av komponentene og ønsker dem lagt ut på hjemmesiden, så er det bare å sende meg bilder og beskrivelse, så får jeg min bedre halvdel til å tube dem med PSP når hun har tid, så legger jeg dem ut så fort det er klart..

Som Trond var inne på så har det vært noen hektiske uker, kun en og annen dag som jeg har hatt litt fri de siste par månedene, den lille tiden har stort sett gått til familien..

Kjell
 

Horny

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2004
Innlegg
1.004
Antall liker
1.330
Torget vurderinger
5
Har meldt min ankomst via Joaquin - er forhåpentligvis kommet i orden i ny leilighet til 16. slik at jeg kan låne ørene til seriøs hornmusikk :)
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
kjell: veldig bra. klart du er savnet når du ikke er her, hehe. btw, jeg kommer ikke inn på hjemmesiden vår for tiden. why? skulle gjerne fått tak i tlf.nr. til bho og et par andre der.

horny: you're in.
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Joaquin skrev:
kjell: veldig bra. klart du er savnet når du ikke er her, hehe. btw, jeg kommer ikke inn på hjemmesiden vår for tiden. why? skulle gjerne fått tak i tlf.nr. til bho og et par andre der.

horny: you're in.
Føles godt å være savnet en gang i blant 8)

Horny er medlem nr 9 og han har også joinet Yahoo ;)

Mail er sendt via Yahoo ang rabalder, håper du nå kommer inn der..
Rabalder er også oppdatert med den infoen jeg har fått, om noen har noe å tilføye eller lignende, så er det bare å ta kontakt..

Ny side er lagt til lauget, den heter treff og du finner link øverst til høyre på rabalder og den er åpen for alle..
Er det greit å ha det slik eller.?
Er bare å "plage" meg om du vil ha forandret på noe ;)
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Vet 100% sikkert hva det blir til for min del til uken.
Har ett par prosjekter på gang her som jeg må ha i boks før jeg tør forlate heimen ;)
Skriker ut så sanrt jeg vet Joaq.

/jan
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
bare forlat heimen du, janr.
anlegget ditt står jo der fremdeles når du kommer hjem igjen ;D

ellers er vi foreløpig 5 som er klare, samt et par i tenkeboksen.
har også fått henvendelser fra ikke-medlemmer som er hypp på å sjekke ut det som jeg tror må være et av norges beste systemer, men lmc ønsker i første omgang å prioritere horn-folket. men blir det ledig plass, så kanskje...
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Regner det som 95% sikkert at jeg dukker opp :)
Slenger over en mail så snart det er 110% sikkert.
Men som sagt må bare få ordnet opp i A: Anekset som skal opp her den 11/6 iflg "byggmesteren" , B: de jæ**** malerne som skal ta badet her.
Regner med at det egentlig ordner seg selv men må bare det bekreftet.

Mase litt på rolfozzy også ;)

/jan
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
veldig bra janr, håper både du og rolfozzy stiller.
bho går frem som et godt eksempel, han valgte å ofre en mc-tur til fordel for drøbak-utflukt. ;D

vi nærmer oss et slags tak hva kapsitet angår (10 stk?), og deadline for påmelding er satt til 12. juni.
jeg er i london på jobb 9-13 juni, men leser sikkert mail og sjekker dette forumet med jevne mellomrom likevel.

i utgangspunktet satser vi på kl. 15 (kjøring fra oslo kl. ca. kl. 14?), slik at folk kan få kvelden hjemme hos familien eller hva de nå måtte ønske å bruke en lørdagskveld på.
men vi skal være litt fleksible her, en time +/- er ikke noe stress.

mer info om dette senere.
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei alle rørfolk ;D
Er det noen spesiell grunn til at denne tråden har ligget "død" i ca 8 døgn nå?
Har dere overlevd? Varmen ::)
Eller er dere bare et sunnere folkeferd enn oss andre og er ute og bader, fordi inne er det helt uutholdelig?
En dag uten musikk er en dag uten mening vet dere ;D
Janhella har jo forsåvidt skjønt akkurat det og søker etter en mulighet for å kunne nyte musikk hver dag uten å måtte sitte i trusa ;D
Nå skal jeg avslutte med å "dempe" ironien/spøken noe, jeg ser i motsetning til janhella ingen grunn til å beholde trusa engang
i denne varmen, det er helt ok å nyte musikk uten ;D
Dog kan jeg nyte den, men dersom det nå blir enda varmere så tro jeg jammen meg også transistor kan bli for varmt (de avgir jo noe varme og det er varmt nok fra før) da har jeg et kort i ermet og det heter Bel Canto ;D
Mvh.KW
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
KW skrev:
Hei alle rørfolk ;D
Er det noen spesiell grunn til at denne tråden har ligget "død" i ca 8 døgn nå?
Har dere overlevd? Varmen ::)
Eller er dere bare et sunnere folkeferd enn oss andre og er ute og bader, fordi inne er det helt uutholdelig?
En dag uten musikk er en dag uten mening vet dere ;D
Janhella har jo forsåvidt skjønt akkurat det og søker etter en mulighet for å kunne nyte musikk hver dag uten å måtte sitte i trusa ;D
Nå skal jeg avslutte med å "dempe" ironien/spøken noe, jeg ser i motsetning til janhella ingen grunn til å beholde trusa engang
i denne varmen, det er helt ok å nyte musikk uten ;D
Dog kan jeg nyte den, men dersom det nå blir enda varmere så tro jeg jammen meg også transistor kan bli for varmt (de avgir jo noe varme og det er varmt nok fra før) da har jeg et kort i ermet og det heter Bel Canto ;D
Mvh.KW
Oh no.....vi lever ;) men de fleste er vel opptatt med øl-drikking og store forberedelser til neste helg.
En rør-mann gir vel f... i 30 røde. ;D
jeg regner med at ihvertfall de fleste av oss har dusj. 8)
Når det gjelder janhella, så er det vel han som ikke har skjønt en dritt...... ;D ;D ;)
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Det holder ikke med sparedusj i så fall, men det gir vel dere miljøsvin likevel bare f... i ;D
Først mye strømforbruk (også når det ER varmt) så kanskje aircondition, og om ikke det skulle være nok så skal dere tømme vannmagasinene (dusjing hver time) i tillegg til generell fordamping av de (p.g.a. klimaet generelt)
Det siste er tross alt ikke bare "deres" feil (aleine) ::)
Likevel, hyggelig å høre at en av dere fortsatt er i live ;)
Sclalars er det liv i deg?
Mvh.KW
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Hepp hepp.....nå må du huske at her i lauget er det horn som skal drives, og da har vi ikke behov for en jævla Rjukanfoss for å få banka liv i sakene. 8)
Scalars er en hyggelig kar, men horn er han ikke i besittelse av enda.....så vidt jeg vet. ;)
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
BHO skrev:
Hepp hepp.....nå må du huske at her i lauget er det horn som skal drives, og da har vi ikke behov for en jævla Rjukanfoss for å få banka liv i sakene. 8)
Scalars er en hyggelig kar, men horn er han ikke i besittelse av enda.....så vidt jeg vet. ;)
Hei!
Du har rett, det var vel egentlig ikke denne tråden jeg primært lette etter ::)
Den jeg lette etter var vel noe rørgreietråd som Sclalars startet for en tid tilbake.
Kanskje Sclalars kan få overta horna til vår (OAS) forrige formann, riktignok uten lyd (tror jeg), men horn er horn.
Okke som, dere får slå av røra og blåse i horna ;)
Mvh.KW
Edit: Dere har vel noe subgreier som skal drives da ::)
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
hepphepp folkens,
minner om turen til drøbak og lmc førstkommende lørdag.

vi skal være hos lmc kl. 15.00.

adresse og lmc's telefonnummer (i tilfelle du kjører deg vill) sendes ut på yahoo-gruppa.
de som ikke er yahoo-registrert kan sende mail eller ringe meg.

le@filmmagasinet.no
91845118

følgende har meldt seg på:

bho
hc
horny
impulse
joaquin
aud1obox
janr
rolfozzy (?)
(andre som jeg har glemt???)

med lmc, så blir vi 9 stk. totalt - et passende antall.
beskjed fra lmc:
dersom de høye temperaturene holder seg, anbefales gjestene å ha på seg shorts og helsetrøye... ;D
stua hans i drøbak holder for tiden 40 grader celcius når sola steker som verst.

jeg kjører fra oslo sånn cirka kl. 14.00.
de som har meldt fra om at de vil sitte på med meg er: horny og impulse. disse to kan ringe meg fredag for nærmere avtale.
det er plass til en til, så ring med om du trenger skyss.
dersom du kjører selv og har plass i bilen, så pump beskjeden ut på yahoo slik at andre eventuelt kan henge seg på.

ellers:
lmc vil diske opp med lettere bevertning: leske og noe å bite i.
du trenger altså ikke å medbringe noe særlig utover ditt sedvanlige gode humør og dine gullører, og gjerne noen favoritt-cd'er.

jeg er i london på jobb frem til torsdag, kan lettest nåes på mail eller pm her på sentralen.
mvh
le
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.893
Antall liker
5.858
Torget vurderinger
1
Er Oslo og Omegn en hifi forening nå?

Ønsker dere isåfall et eget underforum?
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Høvdingen skrev:
Er Oslo og Omegn en hifi forening nå?

Ønsker dere isåfall et eget underforum?
Tja.....veien videre kan vi vel ta en runde på til helgen vil jeg tro. ;)
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.968
Antall liker
13.355
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
evt.favoritt-cd jeg ikke allerede har,må rippes først, så prøv å begrense dere ;D
velkommen
mvh
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Tar bare med det gode humøret og nypussede ører ;D

/jan
 
Topp Bunn