Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• telers

Medlem
    Ble medlem
    15.09.2005
    Antall liker
    14
    Torget vurderinger
    1
    Ny utfordrer entrer ringen, Chorus II.
    Vil regjerende mester, Tangent 4000, endelig bli beseiret? Vis vedlegget 1116516
    Hei Roger :) det blir nok til at du beholder Tangent 4000 :) Di spiller jo sinnsykt bra etter oppgraderingene du gjorde !!! Gleder meg til å få høre di nye etter helgen:) Ellers en riktig fin helg til deg og dine.Hilsen Hi-fi freaken på Karmøy

rorres

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.04.2006
    Antall liker
    2.080
    Torget vurderinger
    29
    Hei Roger :) det blir nok til at du beholder Tangent 4000 :) Di spiller jo sinnsykt bra etter oppgraderingene du gjorde !!! Gleder meg til å få høre di nye etter helgen:) Ellers en riktig fin helg til deg og dine.Hilsen Hi-fi freaken på Karmøy
    Ikke umulig.......Tangentene er ikke lette å matche i mitt rom.
    Men du maser jo konstant om å få kjøpe de, så vi får se😂. Nå hører jeg i alle fall hvor vanvittig mye Mundorf Supreme har å si i toppen.
    Chorus II skal få samme oppgradering i delefilter.

Mats_H

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    290
    Torget vurderinger
    0
    Heisann! Om noen skal selge et par Forte IV snart så send meg gjerne en melding👍☺

raeggis

Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Antall liker
    480
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Klipsch Chorus II med en høy oppgradering ble solgt tidligere til en annen entusiast , som en del finansiering til Fyne Audio Vintage Gold 15 SP. De er på vei fra Scotland nå.
    Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan dette vil låte i sammenligning. Jeg tror er at de nye også kan fylle store og små rom, med fet lyd.
    Hong-Kong-AV-show-2024-report-SATURDAY-FLOOR-4-rooms-081024000071.jpg
    Hong-Kong-AV-show-2024-report-SATURDAY-FLOOR-4-rooms-081024000072.jpg

Sist redigert:

Roqer

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Antall liker
    245
    Etter mye om og men, samt sykdom så har jeg fått sjekka Elex-R på Forte IV, og mener den gjør en meget god jobb. Men det er ikke terningkast 6, som den er på RF-63 som står i stua.Takk til Rognlien for tips til denne for leeenge siden.
    Det sies at Elicit mk5 tar det beste fra Elex-R og Aethos. Vet ikke om dette stemmer, men noen har vel hørt mk5 også. I så fall, hvordan er den sammenlignet men Naim Nait 5i og 5si? Exposure? Forte spiller jo bra på de fleste amper, men så var det den som gir sekser på terningen i mitt rom for meg. Umulig å sjekke uten mulighet for demo og gode råd. De fleste av rådene her inne har jo stemt meget bra. Takknemmelig for flere råd om de skulle komme. Og jeg ønsker en med «pass through» grunnet bruk av Marantz C50 ved TV-titting. Er ikke redd for å kjøpe brukt så lenge de ser og høres bra ut.
    På forhånd takk!

Mats_H

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    290
    Torget vurderinger
    0
    Noen som har spilt med Primaluna på Forte IV? Evt andre el34 forsterkere. Erfaringer?
    Har Atalante 5 i dag og er veldig fornøyd. Kjøpte nylig en EC ECI 6 D også som låt veldig fint.

Nysgjerrig på Forte IV og rør. Og kanskje spesielt med SET for ekte live følelse.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn