Beethoven - Konzert fur Violine und Orchester D-dur op.61 DGG 138 999
Vedlegg
-
152.2 KB Visninger: 326
|
Bestilt umiddelbart etter forrige eget innlegg...otare skrev:Altbachisches Archiv inneholder musikk av J. S. Bachs slektninger (ikke sønnene). Veldig fin musikk. På salg på mdt nå.
Har ikke hørt noen bedre versjon av Bruckners 5. enn den der, nei!ottone skrev:Eugen Jochum dirigerer en av sine siste konserter med Concertgebouworkest 4.desember 1986
i en alder av 84 år.
![]()
Fenomenal versjon av Bruckners 5. symfoni. Større blir det ikke.
Jeg har heller ikke noe forhold til nr 3 (eller 2 for den saks skyld).ottone skrev:Jeg må sjekke hvert år, hvordan var egentlig denne 3.symfonien
![]()
Av en eller annen grunn har jeg vanskelig for å kjenne den igjen, den fester seg ikke.
Dittovredensgnag skrev:Valentino burde lage en tråd han kaller "Musikalsk kalender" med tips om musikalske merkedager. ;D
Den ville jeg abonnert på.
Må nok skaffe meg den der ja Emotikon....emotikon skrev:Jenö Hubay; Viola Concerto Op.20 / Pieces for Voila and Piano - Pèter Bàrsony - Gultàs - Erkel Chamber Orch.
Bratsj er rett og slett et deilig instrument å lytte til. Og særlig når en får det servert som her.
Forøvrig en verdenspremiere innspilling.
Gunzi skrev:Må nok skaffe meg den der ja Emotikon....emotikon skrev:Jenö Hubay; Viola Concerto Op.20 / Pieces for Voila and Piano - Pèter Bàrsony - Gultàs - Erkel Chamber Orch.
Bratsj er rett og slett et deilig instrument å lytte til. Og særlig når en får det servert som her.
Forøvrig en verdenspremiere innspilling.
Bra du koser deg inne.
Ute blir man bare så jævelsk møkkete og sliten av båtpuss og sånt.
Den var ny for meg, litt i samme gate som etydene og av det tvetydige slaget. Stilig plate som nå er bestilt!Minutten skrev: