Hvis du vil, kan du få låne et anlegg av meg: Nad 3020i forsterker, Sony SCD-XE670 SACD spiller og Celestion 5 høyttalere
Takk for eit framifrå tilbod! Me får ta ein prat ein dagHvis du vil, kan du få låne et anlegg av meg: Nad 3020i forsterker, Sony SCD-XE670 SACD spiller og Celestion 5 høyttalere
Takk for det, søster RagwoKEF LS60 tror jeg blir en innertier! God helg medsøster!
Takk for fine ord, betraktningar og helsing! Fint å sjå deg attende også! Livet er på stigande og musikken er der alle tider!Ikke vært inne her på forumet på en stund. Så leser jeg at du skal skilles. Livet kan være tøffe tak, men en får sjelden tyngre bør enn en har rygg til å bære... Min erfaring er og at wife 2.0 er en oppgradering.. Kanskje fordi en kjenner seg selv enda bedre. Ønsker deg lykke til, og fint å se deg her inne. Musikken er ikke de boksene anlegget består av, men den følelsen den gir en, minner og glede, sorg og ensomhet.. Musikken har alt.. Stå på
![]()
Kjekt å høyra frå deg att.Eg likar enkle oppsett og har bestemt meg for å sjå nærare på KEF LS60.
Singellivet er litt på vent. Ny leilighet vert ferdigstilt i midten av mai, og det ser eg fram til!Hvordan skal singel livet nytes i påsken? Trøst deg med at pliktløp hos svigermor er heller ingen opptur![]()