jmolnes's hifikrok

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.993
    I jmolnes’s AirPodskrok går det i jazz, neppe ei bombe det. Har vore ute ei kort runde i sunnmørsk regnvær og har litt sofatid med Art Blakey & The Jazz Messengers på øyret.
    0FD14050-DBFF-474C-8C6C-F54D738882AB.jpeg

Ha ein fin søndag, godtfolk!

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.993
    Har nytta litt tid til å kartlegge aktive høgtalarar medan eg ventar på at ny nøkkelferdig bustad skal verte ferdigstilt. Det er mange høgtalarar å velge mellom og eg har god tid til å kartlegge marknaden. Har ikkje lyst å lånefinansiere slikt innkjøp, så ei tid med oppsparing må til.

Eg likar enkle oppsett og har bestemt meg for å sjå nærare på KEF LS60. Desse kan eg i starten bruke trådlaust til musikk, samt kable tv. Seinare kan eg koble til anna digital kilde, må ha ny cd-spelar med tid og stunder. Abstinensen etter innkomande cd-plater er stigande!

Ha ei god helg, folkens!

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    31.660
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ikke vært inne her på forumet på en stund. Så leser jeg at du skal skilles. Livet kan være tøffe tak, men en får sjelden tyngre bør enn en har rygg til å bære... Min erfaring er og at wife 2.0 er en oppgradering.. Kanskje fordi en kjenner seg selv enda bedre 😊. Ønsker deg lykke til, og fint å se deg her inne. Musikken er ikke de boksene anlegget består av, men den følelsen den gir en, minner og glede, sorg og ensomhet.. Musikken har alt.. Stå på 😊

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.993
    Ikke vært inne her på forumet på en stund. Så leser jeg at du skal skilles. Livet kan være tøffe tak, men en får sjelden tyngre bør enn en har rygg til å bære... Min erfaring er og at wife 2.0 er en oppgradering.. Kanskje fordi en kjenner seg selv enda bedre 😊. Ønsker deg lykke til, og fint å se deg her inne. Musikken er ikke de boksene anlegget består av, men den følelsen den gir en, minner og glede, sorg og ensomhet.. Musikken har alt.. Stå på 😊
    Takk for fine ord, betraktningar og helsing! Fint å sjå deg attende også! Livet er på stigande og musikken er der alle tider!

mean69

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.03.2008
    Antall liker
    421
    Sted
    Hovdebygda
    Torget vurderinger
    14
    Hvis du skal sjekke ut Kef LS60, så sjekk ut System Audio Legend 60.2 Silverback også.

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.993
    Hvordan skal singel livet nytes i påsken? Trøst deg med at pliktløp hos svigermor er heller ingen opptur 😊
    Singellivet er litt på vent. Ny leilighet vert ferdigstilt i midten av mai, og det ser eg fram til!

Eg skal bruke nokre dagar på jobb, men påska vert ellers gode dagar med gutane, og feiring av bror min som fyller 40 år.🥳

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn