jmolnes's hifikrok

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det har vært stille her noen dager. Ingen grunn til å stoppe å skrive selv om du uttrykker deg på nynorsk. Vi prøver å skjønne deg så godt vi kan 😆

    IMG_1329.jpeg
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.772
    Antall liker
    5.576
    Det har vært stille her noen dager. Ingen grunn til å stoppe å skrive selv om du uttrykker deg på nynorsk. Vi prøver å skjønne deg så godt vi kan 😆

    Vis vedlegget 915411
    Det er godt😂

    Det har vore ei blanding av gode og dårlige nyhende her. Dei gode er at ferdigstilling av bolig er i rute, og at eg har stilt finsiktet inn på kva som skal inn av høgtalarar. Avslører med utpakkingstråd ala @ragwo når den tid kjem. 😊

    MEN for ei to veker sidan fekk eg ein motorfeil på bilen. Gul lampe og høg lyd samt kontant beskjed om å oppsøke verkstad. Etter diagnostisering viser det seg at det er ein nox-sensor som har tatt kvelden. Ein times arbeid er innafor, men prisen på sensoren er 14.000,-😳 Ved bytte lot det seg ikkje gjere å kalibrere den nye mot den andre, det er sjølsagt to, og den andre må også byttast! Nye 14.000,- der. Har fått dekt den første på forsikring, og ventar spent på svar om det inkluderer begge… Trøsta får vere at dette handlar om pengar, og sjøl om det vert knapt let det seg løyse.

    Kan ellers forsikre om at eg har det ganske bra!😊
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.772
    Antall liker
    5.576
    Kanskje du bør gå over til bokmål, @jmolnes? ;)

    Vis vedlegget 915570
    Trur jammen eg må vurdere det!😂 Pinade Audi eg har på tunet også! …eh.. skulle vel ha vorte noko slikt?:

    "Tror jammen jeg må vurdere det!😂 Audi som står på gårdsplassen her også!"

    Edit: Etter ei særs kort vurdering og prøvetid er avgjerda å halde fram med nynorsk!😊
     
    Sist redigert:

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Trur jammen eg må vurdere det!😂 Pinade Audi eg har på tunet også!
    Er østlending med nesten 40 års fartstid på Strilelandet.

    Jeg tar av meg hatten for alle som greier å holde på sin nynorskdialekt. Her ute, etter hvert som det er blitt mer og mer infisert med innflyttede Bergensere, har det blitt vanskeligere og vanskeligere for strilene å holde på sin kultur og målform. Striledialekten og -kulturen er blitt mer og mer fortrengt.

    Jeg bøyer meg i respekt for alle stabeisene og nonkonformistene som greier å holde på nynorsken, og håper på en skikkelig backlash når folk får opp øynene for hva de er i ferd med å kaste vekk.

    Mvh
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.772
    Antall liker
    5.576
    Er østlending med nesten 40 års fartstid på Strilelandet.

    Jeg tar av meg hatten for alle som greier å holde på sin nynorskdialekt. Her ute, etter hvert som det er blitt mer og mer infisert med innflyttede Bergensere, har det blitt vanskeligere og vanskeligere for strilene å holde på sin kultur og målform. Striledialekten og -kulturen er blitt mer og mer fortrengt.

    Jeg bøyer meg i respekt for alle stabeisene og nonkonformistene som greier å holde på nynorsken, og håper på en skikkelig backlash når folk får opp øynene for hva de er i ferd med å kaste vekk.

    Mvh
    ORD! 👏🏻

    Då eg var militæret var eg innom Luftforsvarets Skolesenter på Kjevik. Der var var det også ein kar frå Førde som la om til austlandsk, eller rettare sagt prøvde. Etter mitt syn (hørsel) særs lite vellukka. Då vart det meir ei prinsippsak for meg å halde på dialekta. Var vel då eg vart meir medviten omkring dialekt og identitet. Dialektbruken min, og særlig enkelte ord vekte stor åtgaum under opphaldet på Kjevik. Eg har aldri opplevd negative reaksjonar på bruken av nynorsk.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.987
    Antall liker
    20.119
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Litt morsomt det med nynorsk. Har jobba i sørvicenæringa heile livet. Her nede på austlandet har eg jobbe monge år i ferskvaredisken på Meny Lysaker på CC Vest.

    Sida eg jobba omtrent like mykje i kjøtt disken og fiskedisken så møtte eg monge av dei same kundane både her og der.

    Sto eg å jobba i fiskedisken så kunne eg prate kav Ørsting, belaste dialekta.. I kjøtdisken so ville ikkje de samme kundane forstå kva eg sa. "hva behager" "jeg forstår ikke hva du sier" osv

    Skikkekig gøy 👍

    Men no når eg skal bli "pensjonist" så skal eg jammen skrive på nynorsk, treng øvinga ser eg...
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Det kan vera at bilen bles vekk mykje av budsjettet ditt til høgtalarar og at du må setja dette på vent. Men eg kom uansett til å tenka på at du ikkje treng å låsa deg til kommersielle høgtalarar. Som du veit finst det jo ein snikkarverkstad på Toten der alt frå trommestikker til oppfyringsved blir produsert.

    Eg trudde han var mest glad i å laga sånne flotte tårn med boge på, men eg ser at han nå er i full sving med nokre BBC-monitorar. Sidan han har fått sjølvaste BBC som kunde kan det vera at han har vorte litt stor på det og ikkje bryr seg om vanlege folk lenger. Men om du skulle få behov for å tenka litt utanfor boksen til kommersielle høgtalarar kan det kanskje vera verdt å sjekka ut om han kan tilby noko interessant som passar til glashus?

    Om eg ikkje hadde hatt det eg har i dag (og det ikkje hadde funnest), ville iallfall eg ha sjekka ut denne snikkarverkstaden før eg eventuelt hadde gått laus på den kommersielle marknaden. Ein stor fordel med snikkarverkstaden er at du kan få det heilt skreddarsydd til glashuset :)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.772
    Antall liker
    5.576
    Det kan vera at bilen bles vekk mykje av budsjettet ditt til høgtalarar og at du må setja dette på vent. Men eg kom uansett til å tenka på at du ikkje treng å låsa deg til kommersielle høgtalarar. Som du veit finst det jo ein snikkarverkstad på Toten der alt frå trommestikker til oppfyringsved blir produsert.

    Eg trudde han var mest glad i å laga sånne flotte tårn med boge på, men eg ser at han nå er i full sving med nokre BBC-monitorar. Sidan han har fått sjølvaste BBC som kunde kan det vera at han har vorte litt stor på det og ikkje bryr seg om vanlege folk lenger. Men om du skulle få behov for å tenka litt utanfor boksen til kommersielle høgtalarar kan det kanskje vera verdt å sjekka ut om han kan tilby noko interessant som passar til glashus?

    Om eg ikkje hadde hatt det eg har i dag (og det ikkje hadde funnest), ville iallfall eg ha sjekka ut denne snikkarverkstaden før eg eventuelt hadde gått laus på den kommersielle marknaden. Ein stor fordel med snikkarverkstaden er at du kan få det heilt skreddarsydd til glashuset :)
    Tusen takk for innspel!😊👍🏻

    Har endå ikkje fått avgjerda frå forsikringsselskapet, men fryktar at mykje av budsjettet fer der! 🤔

    Har vore innom tanken når det gjeld den nemnde snikkarverkstaden!😊 Fyl med så godt eg kan i trådane frå den kanten.

    Tanken er å spare, så får me sjå om det vert med det… Med eitt dukkar det opp noko som eg berre MÅ ha😂
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.772
    Antall liker
    5.576
    Eg lovde for ei tid tilbake litt mål og bilete frå nye hifikroken. Har tatt nokre mål i alle fall😊
    IMG_0253.jpeg

    Ser føre meg ein lav tv-benk ved vindauga mot balkongen. Høgtalarar enten på benk, eller stativ/golvståande på kvar side av benken. Føler meg nær ei løysing, men ikkje nær nok til å dele no.

    Ha ein fin kveld, folkens! 😊
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.772
    Antall liker
    5.576
    ^Betty Davis! ❤ Og Maceo Parker!🎷
    Ikke klem en høyttaler helt inn i hjørnet til høyre på tegningen. Vær god med deg selv nå.
    Eg skal klare å halde litt avstand til hjørne, men kjem nærare enn eg har hatt høgtalarar før. Nokre høgtalarar høver sikkert betre enn andre? Kjekt å gruble og spekulere litt også. Avgrensingane er fleire: tilgjengelige midlar, disponibelt areal m.m.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.987
    Antall liker
    20.119
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jmolnes.. He du fått sjekka korleis det er med tanke på lyd til nabo? Håmyra er definitivt en plass som eg tenke endel på.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.772
    Antall liker
    5.576
    Jmolnes.. He du fått sjekka korleis det er med tanke på lyd til nabo? Håmyra er definitivt en plass som eg tenke endel på.
    Hei. Får ikkje flytta inn før tidlig i juni, så eg har ikkje personleg erfaring endå. Det skal vere godt isolert når det gjeld varme og lyd. Eg legg ved to bilete tatt frå prosjektet.
    IMG_0261.jpeg
    IMG_0262.jpeg
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.499
    Antall liker
    3.124
    Torget vurderinger
    1
    Grattis med ny kåk , nå venter vi bare i spenning på hifi. 😃
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.630
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Eg lovde for ei tid tilbake litt mål og bilete frå nye hifikroken. Har tatt nokre mål i alle fall😊 Vis vedlegget 918986
    Ser føre meg ein lav tv-benk ved vindauga mot balkongen. Høgtalarar enten på benk, eller stativ/golvståande på kvar side av benken. Føler meg nær ei løysing, men ikkje nær nok til å dele no.
    Det blir spennende å se hva du lander på. 🤗
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.772
    Antall liker
    5.576
    Ein gledens dag. Feirar med Hansa i glas og Lagavulin.
    IMG_0359.jpeg

    Det er endelig på veg nye greier til hifikroken!

    Sjøl ikkje ein sørvis på Audien, som avdekte trong for ytterligare inngrep, klarer å øydeleggje gleda!

    Utpakking neste veke😊
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn