- Ble medlem
- 18.08.2005
- Antall liker
- 6
Jeg benekter ikke at Israel slipper bomber, og de prøver faktisk så godt de kan å ikke ramme sivilbefolkningen, men når Hizbolla gjemmer seg midt i blant dem så er det jo ikke heller så lett. Israel risikerer sine egne soldaters liv ved å rykke inn i stedenfor bare å bombe, nettopp for å prøve å redusere sivile tap.Jeg har i utgangspunktet ingen spesiell mening om det. Det vil garantert være rimelig ytterliggående krefter på begge sider som vil kunne finne på noe sånt ( "Finne på" i begge betydninger, altså gjøre det, eller dikte det opp)
Jeg håper ikke ditt neste trekk blir å benekte at Israel slipper massevis av bomber i hodet på sivibefolkningen? Er du av den oppfatning (som enkelte andre her ser ut til å være) at det er OK å drepe unger med bomber? Og vennligst få CD-spilleren ut av Repeat; Jeg vet at Hizbollah sender bomber fra barnehager, jeg vet at Israel har rett til å forsvare seg.
Honkey
CD-spilleren ut av repeat, det er lett for deg å si det, du er vel mer til hifi-entusiast enn jeg er... jeg sliter litt med disse knappene til tider, er av og til så veldig godt gjemt...
Jeg mener ikke det er OK å drepe unger hverken med bomber eller med kirurgiske inngrep, jeg synes det er tragisk med alle som blir drept, men verden er dessverre ikke sånn som vi vil ha den, og av og til må man rett og slett forsvare seg med våpen. De kan stoppe nå, men hva skjer da, da bygger Hizbolla seg opp igjen og vil fortsette som før, og vil fremdeles utgjøre en stor fare for Israels befolkning.
Selvsagt kan forfatterne ha sin mening Rolfozzy, men hvorfor er det alltid de man skal henvende seg til i de mest forunderlige samenhenger for å få deres syn på saken? Vet ikke om du har lagt merke til det men det skjer veldig ofte, hva forfatterne mener ser ut til å være av stor viktighet å få frem, hele tiden.