Jeg har jo etter hvert fått med meg at det ser ut som om Karl har lagt inn årene, eller muligens hevet tastaturet i 5.vegg og det synes jeg ikke var kjekt i det hele tatt. Det var da ikke nødvendig å ta det så ille opp Karl, det er jo ikke akkurat meningen at noen skal bli uvenner selv om man er uenig om sak.
Jeg kan gjerne beklage hvis jeg har sagt noe dumt, jeg kan også si at det er ikke sant at jeg ikke har respekt for deg, for det har jeg, den var borte en liten stund, men den er tilbake nå. Når man føler seg urettmessig angrepet får man behov for å ta igjen ( nå snakker jeg om MEG, ikke Israel)
Jeg skal legge meg flat som en pannekake jeg ( i hvert fall ut dagen, blir det lenger tror jeg at jeg får vondt i ryggen) om det kan gjøre at du vil komme tilbake. Det er ikke noe kjekt her om alle skal ha samme mening, hva i alle dager skal man diskutere da? For å få litt liv i debattene så trenger man både Karl, Honkey, Affa, Pink Panter, A-arve (nynorskandel, 20% kan vi bare drømme om, men dog.) Ivar Løkken, Knutinh (kverulanten over alle kverulanter) , BBKing , Oddgeir, Oldboy, Spiralis, BT,
.og nå innser jeg hvor utrolig dumt det var å begynne å nevne navn, for nå sitter alle om ikke er på listen og lurer på hvorfor de er utelatt, med tårene dryppende, og Komponenten øverst på dødslisten.
Hvis du leser dette så håper jeg du ombestemmer deg Karl. Om nødvendig kan jeg be på mine knær. Jeg kan krype (litt, men ikke så langt, for da får jeg vondt i knærne og.) Jeg kan skrive dikt, jeg kan bake kake
og du kan få vite en hemmelighet. Min far er mye mer enig med deg enn med meg i mange saker, også denne, men han er verdens nest mest fantastiske mann for det (ja her må man til å ta hensyn igjen, siden det er større sjanse for at min mann leser dette enn min far, så er selvsagt han på første, men det er han for så vidt uansett..)
Jeg håper ikke du er av den langsinte typen, jeg kan bli veldig sint jeg og, men det går fort over.
Peace and love, disse er bare til deg: :-* :-* :-*