Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    2.821
    Torget vurderinger
    1
    Vet ikke om jeg er irritert eller oppgitt...

Har slitt litt med en skulder i et par mnd. Gikk til fastlegen som er i et privat legesenter. Hun satte meg på Kortison (Prednisolon) og det virker men fjerner ikke årsaken til senebetennelsen. Da er det lurt å ta en MR (hos en privat aktør), hvorpå hun spør om jeg har helseforsikring for da kan jeg få MR ila 2-3 dager. Det har jeg ikke så da blir det kø og MR i starten av september, med mindre jeg betale meg ut av køen med 3850 kr, og får MR ila 2-3 dager.

I følge AI vil helseforsikring koste med 7000 i året. Om et halvt år fyller jeg 70 og har vel brukt helsevesenet mer de 2-3 siste år enn hele resten av livet. Det er nå jeg trenger å få litt igjen for de mer enn 5 mill jeg har betalt i skatt, men ser ut som jeg forsatt må betale.

Kan jo være noe som bør ta tas tak i asap... Er det slik vi vil ha det ?
    Irriterende at noen tar MR av vonde skuldre slik at kapasiteten blir brukt opp på tull.

MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    2.821
    Torget vurderinger
    1
    Hvorfor? 10-15% av folk over 60 har avrevne supraspinatus, de fleste asymptomatisk.

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    8.981
    Sted
    Au recherche du futur perdu
    Innlegg der forfattaren

- bruker KI-samandrag for å slå fast "fakta"

- krev "dokumentasjon" på synspunkt og syntesar

- insisterer på å driva fram debattar med ja/nei-spørsmål. "Har De sluttet å slå Deres kone?"

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn