Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Har tenkt en stund at vi burde ha en tråd hvor man kan dele og lufte frustrasjoner over ting som er over gjennomsnittet irriterende å forholde seg til.

    Så hva blir du skikkelig irritert over? Her burde det være nok å ta av. :)
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Vakkert trådinitiativ.

    En ting er den utbredte oppfatningen at uenighet skal kamufleres og at man skal "kommunisere", hvor enn ubehjelpelig forsøket blir, samstemthet.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Vakkert trådinitiativ.

    En ting er den utbredte oppfatningen at uenighet skal kamufleres og at man skal "kommunisere", hvor enn ubehjelpelig forsøket blir, samstemthet.
    Rett skal være rett, jeg fikk litt ekstra giv til å starte tråden når jeg se det var "noen" som hadde tenkt det samme i "turn off ord" tråden. Vedkommende vet nok selv hvem det var.
     

    LydGeir

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2006
    Innlegg
    835
    Antall liker
    25
    Sted
    Tromsø
    Noen som husker no.alt.frustrasjoner - vel en av de største norske gruppene (eller var det den største) på usenet? Det var tider.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Tjommy hadde også et nettsted kalt forbanna.com for endel år tilbake, eller var det .no (ikke helt sikker, jeg var ikke en deltaker). Var endel aktivitet der.
     

    palmaris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    1.502
    Antall liker
    858
    Torget vurderinger
    1
    Åsså detta blinklyset da. Kan det værra så jævli vanskeli lissåm!?
    Det er berre 2 årsaker til at folk ikkje bruker blinklys. Anten er ein for dum til å gjera det eller ein er eit omsutslaust rasshol som ikkje bryr seg. Dette er utan unntak ein av delane, eventuelt ein kombinasjon. Om nokon er ueinige i dette fell dei automatisk inn i den fyrste kategorien.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.584
    Antall liker
    9.119
    Sted
    Trondheim
    At når folk treffer noen man kjenner på et fortau eller på et kjøpesenter eller hvor som helst, stopper man bare og prater og blokkerer hele passasjen for alle andre, og selv om man ser at man står i veien så faller det dem ikke inn at man kanskje kunne trekke inn til siden slik at andre kan komme forbi.
    Og så de som setter fra seg handlevognene midt i gangen slik at man ikke kommer forbi. Den siste er jo ganske enkel å løse - jeg bare kjører rett på de handlevognene med min vogn, så får den føreløse handlevognen bare havne der den havner.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.092
    Antall liker
    101.199
    Torget vurderinger
    23
    Kjerringer med DIGRE vesker, som stikker ut bak, enda lenger enn ræva! Og spesielt om bord på fly. Samme gjelder duster med ryggsekker som dasker deg i trynet når de går forbi eller snur seg rett foran deg. Skytes skulle de!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.092
    Antall liker
    101.199
    Torget vurderinger
    23
    Den sinnsykt dustete hodenikkingen som hele AP laget har lært seg - ufyselig! Stoltenberg var værstingen, Stølle er i ferd med å overgå.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Kjekk tråd!
    Våknet overraskende uthvilt og er klar for tur til Aalborg så det er lite galle foreløpig, men har normalt sett noe jeg irriterer meg over daglig.
    Reiser med svigers så jeg ser ikke bort fra en helg på tur muligens kan trigge litt..
     

    vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.378
    Antall liker
    3.538
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    I trafikken er det mye å irritere seg over feks: de som blir liggende i blindsonen din, de som ligger 5cm fra bakstøtfangeren, de som ikke tetter igjen luker når det er kø, de som presser seg frem og ikke slipper inn andre, de som ignorerer motorsykler, de som kjører med feil justerte lys, at ikke BMW tilsynelatende ikke har blinklys, de som snakker i mobil og ikke følger med ++++
    Denne listen kan bli veldig lang:)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.029
    Antall liker
    7.849
    Torget vurderinger
    12
    Folk som må si det som er opplagt.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.927
    Antall liker
    6.087
    Jeg blir sjeldent irritert, men jeg merker at det ofte er vanskelig å beholde det gode humøret når jeg hører for lenge på at Kjetil Rekdal prater.
     

    LydGeir

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2006
    Innlegg
    835
    Antall liker
    25
    Sted
    Tromsø
    Folk som går på venstre side av fortau.

    I Norge holder vi til høyre. Hvor vanskelig kan det være, dustemikkeler? Fotgjengere skal holde til venstre for møtende biler, men det er et unntak.
    Uansett hvilken side folk går på, gå på samme side som han/hun foran deg. Så slipper jeg som kommer i motsatt retning å gå slalom på fortauet.
     

    OAlex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2006
    Innlegg
    3.048
    Antall liker
    1.407
    Sted
    Trondheim
    Folk som går på venstre side av fortau.

    I Norge holder vi til høyre. Hvor vanskelig kan det være, dustemikkeler? Fotgjengere skal holde til venstre for møtende biler, men det er et unntak.
    Uansett hvilken side folk går på, gå på samme side som han/hun foran deg. Så slipper jeg som kommer i motsatt retning å gå slalom på fortauet.
    Uakseptabelt. I slike tilfeller øker jeg tempoet og passerer vedkommende med noen meter. Da vil møtende tvinges over på hans side.
     

    Poirot

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Innlegg
    2.061
    Antall liker
    1.982
    Særskrivingsfeil.

    Det er forskjell på "julegjester" og "jule gjester".

    En til, klassikeren "ananasbiter" og "ananas biter".
     

    LydGeir

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2006
    Innlegg
    835
    Antall liker
    25
    Sted
    Tromsø
    Folk som går på venstre side av fortau.

    I Norge holder vi til høyre. Hvor vanskelig kan det være, dustemikkeler? Fotgjengere skal holde til venstre for møtende biler, men det er et unntak.
    Uansett hvilken side folk går på, gå på samme side som han/hun foran deg. Så slipper jeg som kommer i motsatt retning å gå slalom på fortauet.
    Uakseptabelt. I slike tilfeller øker jeg tempoet og passerer vedkommende med noen meter. Da vil møtende tvinges over på hans side.
    Jeg trodde trådens tema var hva jeg/du fant irriterende. Men hvis du sitter med fasiten er det jo greit.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Menn som ikke kan lage mat som absolutt skal/må stå for husholdningens grilling. Blir utsatt for disse tyrannene hver sommer.
     

    OAlex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2006
    Innlegg
    3.048
    Antall liker
    1.407
    Sted
    Trondheim
    Folk som går på venstre side av fortau.

    I Norge holder vi til høyre. Hvor vanskelig kan det være, dustemikkeler? Fotgjengere skal holde til venstre for møtende biler, men det er et unntak.
    Uansett hvilken side folk går på, gå på samme side som han/hun foran deg. Så slipper jeg som kommer i motsatt retning å gå slalom på fortauet.
    Uakseptabelt. I slike tilfeller øker jeg tempoet og passerer vedkommende med noen meter. Da vil møtende tvinges over på hans side.
    Jeg trodde trådens tema var hva jeg/du fant irriterende. Men hvis du sitter med fasiten er det jo greit.
    Du er tydeligvis en av disse irriterende typene..
     

    Gubra

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2004
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    699
    Alle som sier "når", når de skulle sagt "da".
    Alle som sier "enn så lenge" (svensk), når de skulle sagt "foreløpig".
    Alle som bruker engelsk i stedet for norsk (kjempekule), nok eksempler på HFS.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Kom nylig hjem fra Danmark. Turen inkluderte båtreise t/r og er den 1 ting som irriterer meg på slike turer så er det de som alltid må finne frem billettene når de kommer frem med bilen i luken istedenfor å finne de frem mens man sitter i køen.
    Også har man selvsagt de som ikke klarer å se på hvilket dekk de parkerer. Du ser de svinser rundt som hodeløse høns mens panikken brer seg ettersom bilene starter opp og kjører rundt de.

    Ps et tips på tampen..
    Aldri vask bilen før du skal på slike ferjer. Kjør ombord med en mest mulig bedriten bil. Det er den eneste måten man unngår at de med 8 bæreposer skubber bort i bilen når de passerer på leting etter egen bil.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn