Selvsagt får han ha så langt hår han vil.Det er jo en smakssak, men jeg syns han skal få ha langt hår om det er det han vil. Men det er klart kortere hår er mer praktisk, merket det selv når jeg gikk fra veldig langt til ikke fullt så langt.
Det er det åpenbart. Og vi har jo ikke forlatt enheten, den brukes hele tiden. De aller fleste vil si nøyaktig det samme: Tommer er innarbeidet og noe vi kjenner. Kan du tenke deg om alle Elkjøp og Power butikker plutselig begynte å annonsere TV i centimeter? Det ville blitt mye artig støy kan jeg love deg.Fortsatt ingen som helst grunn til å måle i tommer, en enhet Norge forlot i 1875.
Er det noen som ikke hadde klart å skjønne hvor stor en 165cm TV er (den er tilfeldigvis 64 tommer).Det er det åpenbart. Og vi har jo ikke forlatt enheten, den brukes hele tiden. De aller fleste vil si nøyaktig det samme: Tommer er innarbeidet og noe vi kjenner. Kan du tenke deg om alle Elkjøp og Power butikker plutselig begynte å annonsere TV i centimeter? Det ville blitt mye artig støy kan jeg love deg.
Er det mer enn ti virkedager før du skal bruke prøveskiltene, kan du få dem tilsendt i posten. Du kan tidligst bestille prøveskilt 60 dager før du skal bruke dem.
Ikke at jeg selv ville ha gjort detHar overskredet frist for EU på sommerbilen. Så nå må jeg ha prøveskilter for å levere den til ny kontroll. For å hente ut prøveskilter må man bestille time på nærmeste trafikkstasjon. I likhet med de aller fleste jobber jeg ca 08-15 stort sett hver ukedag. Kommende uke har trafikkstasjonen kun ledig time to av dagene. Påfølgende uke har de bare ledig time tre av dagene. Alle tidspunktene er uansett innenfor arbeidstid. Men man kan jo få dem i posten! Da gjelder følgende:
![]()
Litt? Du hadde tre måneder før siste frist til å få bilen på PPKKun lagringsforsikring - kan ikke aktiveres igjen før null hull på PKK. Litt min egen feil også såklart.
De nye reglene er unødvendig strenge i forhold til før, når man kunne få utsettelse hvis man ikke rakk å få bilen godkjent til den første fristen.Litt? Du hadde tre måneder før siste frist til å få bilen på PPK
Vet du at bilen er tipp-topp kan du vente til siste dagen før utløp, men det er jo litt risikabelt.De nye reglene er unødvendig strenge i forhold til før, når man kunne få utsettelse hvis man ikke rakk å få bilen godkjent til den første fristen.
Derfor burde det være litt slingringsmonn så man får tid til å fikse det som eventuelt er galt.Vet du at bilen er tipp-topp kan du vente til siste dagen før utløp, men det er jo litt risikabelt.
To måneder. Tar du kontrollen før det settes fristen til datoen kontrollen er tatt.og du kan godkjenne den inntil to måneder (eller 3) før fristen og allikevel beholde samme dato.
Sjekk med verkstedene rundt omkring som tar EU om de har gode gammeldagse prøveskilter du kan leie hos dem så du kommer deg dit. Jeg har selv berget meg på sånne en gang her nylig.Har overskredet frist for EU på sommerbilen. Så nå må jeg ha prøveskilter for å levere den til ny kontroll. For å hente ut prøveskilter må man bestille time på nærmeste trafikkstasjon. I likhet med de aller fleste jobber jeg ca 08-15 stort sett hver ukedag. Kommende uke har trafikkstasjonen kun ledig time to av dagene. Påfølgende uke har de bare ledig time tre av dagene. Alle tidspunktene er uansett innenfor arbeidstid. Men man kan jo få dem i posten! Da gjelder følgende:
![]()
Sitter i skrivende stund på et tog (som er så godt som i rute!), og det renner inn folk som alle sammen må ha badet i parfyme før de forlot heimen.Parfyme! Skjønner ikke at det kan være nødvendig å bade i parfyme før man skal ut blant folk.
Tenk på at det sannsynlegvis lukta slik på Versailles.Det verste er når man ikke er så nøye med hygienen men bruker masse parfyme... isteden.
Ja, jeg har bl.a. trent sammen med folk som ikke dusjet eller vasket treningstøyet sitt, men brukte masse deodorant isteden.Du tenker på denne «hærlige» blandingslukten?
Må vel ha luktet enda verre der, for jeg antar du mener slottet til Solkongen. Det uten toaletter? 🫣Tenk på at det sannsynlegvis lukta slik på Versailles.
Dusjing ja, er ikke det noe man har sluttet med på skolen også etter gymen? Kan jo være en eller annen gjøk som står klar med telefonen i filming modus..Ja, jeg har bl.a. trent sammen med folk som ikke dusjet eller vasket treningstøyet sitt, men brukte masse deodorant isteden.![]()
Alle offentlige dusjer burde ha avlukker, det hadde kanskje løst en del problemer.Dusjing ja, er ikke det noe man har sluttet med på skolen også etter gymen? Kan jo være en eller annen gjøk som står klar med telefonen i filming modus..
Neppe, bare sent byggekostnadene til himmels. I følge Dagrevyen i går tar de bildene selv og sender til langtvekkistan for publisering....Alle offentlige dusjer burde ha avlukker, det hadde kanskje løst en del problemer.
I følge hva jeg har lest er det helt vanlig med f.eks. fellesdusjer og avlukker i blant annet Tyskland, og jeg tenker definitivt det kunne løst noen problemer her hjemme også.Neppe, bare sent byggekostnadene til himmels. I følge Dagrevyen i går tar de bildene selv og sender til langtvekkistan for publisering....
Haaland har klipt seg!Selvsagt får han ha så langt hår han vil.
Jeg bare ytret mitt syn på saken,
en mening jeg tror han responderer på omtrent som mine døtre har gjort når jeg har uttalt meg om hår: tar full fart og driter i.
Noe jeg selvsagt lever fint med.
![]()
Hvis jeg hadde lett etter plass på denne bussen, så ville jeg valgt å stå hvis sistevalget var å ta plassen til en hund. Med mulig risiko for at sjåfør ber meg sitte ned og spenne meg fast eller gå av bussen.Du går på en halvfull buss og du kan banne på at på alle seteradene sitter ett menneske på det ytterste setet.
Må nærmest parlamentere med hen som sitter ytterst og har parkert sin Chit & Chanel veske innerst, gjerne befolket av en bitteliten Tibetansk teppetisser
Da setter du deg bare. Tar aldri "hensyn" til slike, jeg bare gir tydelig uttrykk for at "nå setter jeg meg".Du går på en halvfull buss og du kan banne på at på alle seteradene sitter ett menneske på det ytterste setet.
Må nærmest parlamentere med hen som sitter ytterst og har parkert sin Chit & Chanel veske innerst, gjerne befolket av en bitteliten Tibetansk teppetisser
… der det er eit skup at ein familemedlem har flytta seg frå punkt P til Q.Wall to wall direktesendinger der det meste de har å melde er at tilstanden er uforandret
www.hifisentralen.no
Gjelder reiseforsikring her?Eg kommenterte litt her:
![]()
Politikk, religion og samfunn - Hva har gått galt i Norge?
Selv sliter jeg litt med å forstå hva som gjør det nødvendig at så vel Stortingspresidenten som alle landets biskoper(!) endrer sine reiseplaner, for å være i Norge nå som kongen i følge Dagbla' skal dø. Hva er egentlig vitsen med å stoppe verden, tross alt sitter allerede den kommende kongen...www.hifisentralen.no
Klikk på linken for å lese innlegget i staden for å kommentere opningsinnlegget i tråden.Gjelder reiseforsikring her?
Av dekningen å tyde er jo dette adskillig verre enn skogbranner på mange kvadratkilometer
"Har tenkt en stund at vi burde ha en tråd hvor man kan dele og lufte frustrasjoner over ting som er over gjennomsnittet irriterende å forholde seg til.Klikk på linken for å lese innlegget i staden for å kommentere opningsinnlegget i tråden.