Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    19.787
    Antall liker
    18.872
    Sted
    Sølvbyen
    Og nettavisene skriv om hetebølgje og supersumar fordi det er 30 grader i Oslo. Ingen oppslag om at det er vanleg drittsumar her vestpå.

    Og takk og lov for at det er det, eigentleg.
    Det er en artikkel jeg hadde lest iallfall, hvis det var bilde av en indignert vestlending og med overskriften "Vanleg drittsumar vestpå".

    Her østpå syns jeg vi hadde akkurat samme gråværet med lunkne temperaturer, helt til det plutselig bare sa pang i går og ble knallvarmt. Men ser det er meldt regn igjen allerede i morgen.
     

    Hønndjevelen

    Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    13.254
    Antall liker
    16.015
    Sted
    Oslo
    Elin Ørjasæter
    (nærmer seg faretruende Sanna Sarromaa) uttaler seg i Nettavisen om shorts og korte skjørt på jobben.
    Menn bør aldri gå i shorts og kvinner kun om de har pene ben uten valker og åreknuter og helst er mellom 18 og 30 år.
    Med sånne holdninger gir hun meg vibber om at av og til er også nikab greit.
    Kropps positivisme er det iallefall ikke.

    images (21).jpeg
     
    Sist redigert:

    alipax

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    543
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Mannfolk med shorts på jobb har jeg vel egentlig aldri oppfattet som seriøse, uavhengig av alder. Damer er det annerledes med, men de fryser lett med skjørt i litt kjølige omgivelser.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn