Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    9.875
    Torget vurderinger
    1
    Elbil skilter. Hva er vitsen med disse. De er snart fri for bokstavkombinasjoner som starter på E. Det gir ingen mening da alt som er relevant for elbiler (f.eks betaling på ferger etc) registreres elektronisk uansett, og man likevel kan registrere bilen med "normale" skilt. Hvorfor ikke fjerne hele greia?

Fenalaar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Antall liker
    8.217
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Jeg fikk valget mellom E-skilt og fanlig registrering Når jeg kjøpte kjerra.

Johan-Kr

Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    9.875
    Torget vurderinger
    1
    Jeg fikk valget mellom E-skilt og fanlig registrering Når jeg kjøpte kjerra.

Johan-Kr

Det gjorde jeg også med min forrige (el)bil. På min nåværende ble det elbilskilt for slike hadde forhandleren liggende. Lokale skilt måtte bestilles og det tok ei uke....

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    5.911
    Sted
    Bartistan
    Folk som sitter på bussen og ser på videoer på mobilen uten ørepropper eller hodetelefoner og har på lyd i høyttaleren. 👹👹👹
    Her finnes det også en liten glede, siden dette etter min erfaring er myyye verre nedover i Europa enn her oppe.
    Sorry for ikkeirritasjonistisk avsporing av tråden :p

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    18.654
    Sted
    Sølvbyen
    Her finnes det også en liten glede, siden dette etter min erfaring er myyye verre nedover i Europa enn her oppe.
    Sorry for ikkeirritasjonistisk avsporing av tråden :p
    Jeg tilgir deg. 😌 Nå gikk han fyren her heldigvis ganske fort av bussen, så jeg slapp mer av det. Men jeg syns jo folk mangler litt antenner når de sitter og lager mye lyd i offentlige rom som bussen eller venterommet hos legen. Kan godt tenke meg det er mer av det i andre kulturer, forøvrig. Men hva er egentlig passende sanksjoner når man opplever slikt? Et misbilligende "tsk, tsk", eller hva om man blåser i en dommerfløyte og viser fram et rødt kort? Og hvorfor er ikke skikk & bruk populært lenger? Det er mye man man kan lure på når klokken er 21.35 og man fortsatt ikke har fått seg ordentlig middag.

4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    18.617
    Sted
    Almost there
    Folk som sitter på bussen og ser på videoer på mobilen uten ørepropper eller hodetelefoner og har på lyd i høyttaleren. 👹👹👹
    Jeg klikker av akkurat det der.

En gang ved gaten på flyplassen i Doha ventet jeg på boarding sammen med 350 filippinere, alle med hver sin telefon eller ipad med en eller annen musikkvideo eller sitcom. På FULL guffe, alle hadde på høyttaler. Helt utrolig.

Det ble så overveldende at selv jeg bare måtte kapitulere.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn