Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• 4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    16.318
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Jeg vil helst handle lokalt selv, men når butikker legges ned, og andre ikke har det jeg vil ha, og de som fører det jeg faktisk vil ikke gidder, så blir det vel Thomann på meg også hvis jeg bestemmer meg for å handle, tenker jeg. Håper det går greit om det eventuelt blir noen reklamasjoner eller garantisaker når de ligger i utlandet.
    Har bare gode erfaringer med Thomann. Har handlet mye opp igjennom, og det har blitt både noen returer og reklamasjoner, aldri hatt problemer. Det samme gjelder forøvrig gear4music og session.de.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    16.774
    Sted
    Sølvbyen
    Har bare gode erfaringer med Thomann. Har handlet mye opp igjennom, og det har blitt både noen returer og reklamasjoner, aldri hatt problemer. Det samme gjelder forøvrig gear4music og session.de.
    Tenkte aller mest på om det er noe som må inn på et verksted og feilsøkes, men lurer på om jeg kan ha lest noe om at de har avtaler med verksteder lokalt i forskjellige land. I såfall er det jo ikke noe problem. Thomann er greie å forholde seg til, de har klart å gjøre handleopplevelsen ganske strømlinjeformet til forskjell fra enkelte andre.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn