Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    16.714
    Sted
    Sølvbyen
    Begynte å lure på om du var "riktig navla"!

Men ved tredje gjenomlesning av innlegget ditt så jeg at jeg hadde lest feil.

For ved den siste gjennomlesningen så jeg at du IKKE hadde skrevet "Når man sitter på WC................!"
    Slik kan det gå når man ikke tar seg den nødvendig tiden.

Bør kanskje si: "Unskyld Bambi!"
    Neida, det kan like gjerne skje mens man sitter på do. Hvis man har for vane å ta med seg pc'en dit.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    16.714
    Sted
    Sølvbyen
    Det ironiske er jo at den einaste moglege måten å overleve med unike passord for alt, er ein passordapp. Ofte har den generator for tofaktor også. Så då er det eigentleg einfaktor likevel. Men unekteleg ein betre faktor enn passord.
    Jeg har kapitulert og latt Mac'en min administrere alle passord, og da bekrefter jeg bare med fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning. Men jeg tenker også at jeg stiller meg i en veldig sårbar posisjon om noe går galt. Det var en tid jeg husket alle passordene mine i hodet, men så ble det mer og mer krav om sterke passord som gjorde det vanskeligere og vanskeligere.

Fenalaar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Antall liker
    7.745
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Kom nettopp melding om at en av kontoene mine blir påtvunget nytt passordregime - minimum 16 tegn, små/store/tall/tegn.

Det er slik man ender opp med lapper med nedskrevet passord under skrivebordsunderlaget…

Johan-Kt

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Antall liker
    4.958
    Kom nettopp melding om at en av kontoene mine blir påtvunget nytt passordregime - minimum 16 tegn, små/store/tall/tegn.

Det er slik man ender opp med lapper med nedskrevet passord under skrivebordsunderlaget…

Johan-Kt
    En tidligere kollega skrev passordet med sprittusj på skjermen der passordboksen dukker opp.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn