A milestone......
Hei

Fikk tilbake lokkene fra elokseringen i dag. Ble kjempebra ! Lokkene er nå SKRUDD på, ja tro det eller ei

. En milepel er nå tilbakelagt, har tatt tid dette prosjektet. Mangler nå bare mindre kosmetiske ting,slik som to alu-skilt til frontplatene samt noen labeler på baksiden. Disse skal jeg få lagd på jobben (lablene).
Trafoen til Power-ampen er nå ferdig fortollet, og på vei til Halden. Regner med å ha den på Mandag. Da kan jeg begynne å planlegge det mekaniske som må lages til denne. Gleder meg til å komme i gang !
Legger ut noen foreløpige bilder, en skikkelig bilde-kalvakade kommer når det siste kosmetiske er på plass. De bildene skal jeg få brodern til å ta, da han er ganske habil på det området, og har et skikkelig kamera.
Foreløpige (dårlige) bilder:
Ble en tung kombo dette her, kampvekten endte på 20,8 Kg. Strømforsyningen ble faktisk den vanskligste delen, med shuntregulatorer komplementert med chokes. Mye jobb, men verdt alt strevet. Nå gleder jeg meg til å komme i gang med Power ampen, trenger litt forandring
Ha en fin weekend alle sammen !
Mvh.
Johnny