Ine bygger High End Amplifiers

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HeadMan

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2012
    Innlegg
    432
    Antall liker
    75
    Sted
    På tur til Brødløst
    Torget vurderinger
    4
    Slutt å surf på internett Johnny !

    Hm Har to kort som tilhører den nederste boksen 29 ett eller annet, dvs disse er tatt ut pga feil, en bane brent på det ene kortet. Jo jeg kjenner de kretsene. Alt for dårlig forsyning og helt håpløse 'moskopier' i utgangen ellers er den kretslayout identisk med swiss physics og goldmund med sine variasjoner med A1, A2, A20 moduler eller SRA kretsen, bare (," detaljforskjeller ".)

    SÅ til spørsmålet er de kabinettene boret i kjøleribbebe ? if so skal det nok bores likevel med de printer du har vist til utgangene.
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei @HeadMan :)

    Hm Har to kort som tilhører den nederste boksen 29 ett eller annet, dvs disse er tatt ut pga feil, en bane brent på det ene kortet. Jo jeg kjenner de kretsene. Alt for dårlig forsyning og helt håpløse 'moskopier' i utgangen ellers er den kretslayout identisk med swiss physics og goldmund med sine variasjoner med A1, A2, A20 moduler eller SRA kretsen, bare (," detaljforskjeller ".)
    Beklager, men her skjønner jeg ikke det puck av hva du mener ? "Nederste boksen 29 " ?? Sorry ! Kan du være mer spesifik ? Mulig jeg er treig ?

    SÅ til spørsmålet er de kabinettene boret i kjøleribbebe ? if so skal det nok bores likevel med de printer du har vist til utgangene.
    Hvis du tenker på kabinettet til power-ampen, så må det bores og gjenges til utgangstransistorene, distansestykker osv., osv....
    Og, JA....jeg lover å slutte med å surfe på e-bay ;). Tror jeg.............

    Mvh.
    Johnny
     
    Sist redigert:

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Hei


    Da var topplatene sendt til vannskjæring på Kongsberg. Og jeg kan si så mye at det slettes ikke er gratis ! Dessuten må de elokseres på nytt etter vannskjæringen. Blir to dyre lokk dette her, men jeg er helt avhengig av å få disse luftespaltene, da det utvikles mye varme fra en slik konstruksjon.


    Og jeg burde slutte å surfe på e-bay ! Fant denne comboen i går. Ikke like tykke frontplater/sidestykker eller lokk som på mine kabinett, men fint design. Mine kabinett er en tanks i forhold, noe som vises på vekten.






    Like brede som mine, men noen cm. dypere. (Hadde ikke skadet det). Kabinettet til Pre-ampen er noe høyere, slik at jeg kunne brukt høyere heathsinks. Dessuten, luftespalter i lokk ! Kabinettet til Power supply er noe lavere, så her hadde jeg måtte gått ned i verdi på glattekondisene. Nå ja, hadde vel ikke merket noe om jeg gikk litt ned fra 132000 uF som jeg har installert nå ...........SLUTT Å SURF PÅ E-BAY, JOHNNY !!


    Mvh.
    Johnny


    Kabinettene du allerede har er mye flottere enn det rakkelet der!;)
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.955
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    veldig kul tråd som jeg har misset!
    bra og fryktløst jobba!
    stå på
    mvh
    Leif
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)

    Kabinettene du allerede har er mye flottere enn det rakkelet der!
    Tusen takk ! Da får jeg sove i natt ! ;). Har brukt aaaallltfor mye Kr. og tid på de som de er. De er jo like solide som en tanks, og Pre-Amp comboen havner derfor på 20Kg ++ med chokene. Er bare litt frustrert over hvor dyrt det ble med luftespaltene. Blir vel bra, til slutt.

    Mvh.
    Johnny
     
    Sist redigert:

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    HeadMan snakker nok om en klone av Goldmund Mimesis 29 som du får kjøpt fra Kina i det kabinettet du har lagt ut bilde av.
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    veldig kul tråd som jeg har misset!
    bra og fryktløst jobba!
    stå på
    mvh
    Leif
    Hei Leif :)

    Hyggelig å høre fra en erfaren Diy-person som deg :). Har samme motto som deg: Gir meg faen ikke på flatmark !

    Mvh.
    Johnny
     
    • Liker
    Reaksjoner: Bx

    HeadMan

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2012
    Innlegg
    432
    Antall liker
    75
    Sted
    På tur til Brødløst
    Torget vurderinger
    4
    Hei @HeadMan :)

    Hm Har to kort som tilhører den nederste boksen 29 ett eller annet, dvs disse er tatt ut pga feil, en bane brent på det ene kortet. Jo jeg kjenner de kretsene. Alt for dårlig forsyning og helt håpløse 'moskopier' i utgangen ellers er den kretslayout identisk med swiss physics og goldmund med sine variasjoner med A1, A2, A20 moduler eller SRA kretsen, bare (," detaljforskjeller ".)
    Beklager, men her skjønner jeg ikke det puck av hva du mener ? "Nederste boksen 29 " ?? Sorry ! Kan du være mer spesifik ? Mulig jeg er treig ?
    Vel jeg mener de kabinettene du la ut sist med luftspalter, Goldmund-kabinetter. På kortene til utgangsforsterkeren (nederste kabinett side 17) er utgangene montert fire på hver side av printkortet, se bildet under
    SÅ til spørsmålet er de kabinettene boret i kjøleribbebe ? if so skal det nok bores likevel med de printer du har vist til utgangene.
    Hvis du tenker på kabinettet til power-ampen, så må det bores og gjenges til utgangstransistorene.
    Og, JA....jeg lover å slutte med å surfe på e-bay ;). Tror jeg.............

    Mvh.
    Johnny
    Vi snakker om disse kabinetter som etterlikner Goldmund.

    Obs feil nr for preamp: Innmat Goldmund mimesis 30
    bilde fra tråden: http://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/22252-innmat-hva-du-vil-64.html
    m30ins10.jpg



    fra nett: A finished HiEND power AMP, base on GoldMund mimesis 29 hiend power amp 195W*2 8ohm(120V version)










     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    HeadMan snakker nok om en klone av Goldmund Mimesis 29 som du får kjøpt fra Kina i det kabinettet du har lagt ut bilde av.
    Hei :)

    Takker ! Gir mening nå . Hvis man setter inn et punktum her og der i svaret hans, så skjønner jeg "stova" :)

    Mvh.
    Johnny
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Og der kom du meg i forkjøpet !
    Takker, du har surfa fælt nå etter bilder ? ;)
    Da var alt oppklart i den minste detalj !
    Mvh.
    Johnny
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Sist redigert:

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Softstart til "The Beast"

    Hei :)

    Det meste av tiden nå om dagen, går til planlegging av "The Beast". Valget av softstart har landet på denne fra Ground Sound, som jeg har liggende.
    Den ble innkjøpt for lenge siden, med tanke om en framtidig Kl.A amp. Den har DC 12V trigg inngang. Jeg har jo laget en 12V trigg-out på Pre-ampen, samt at det passer meget bra med Power On/Off switchen på "beistet", som må være en lavspent bryter.

    002.jpg


    Glattekondisene er endelig på vei fra Tyrkia, venter fortsatt på trafoen fra Polen, dukker vel opp snart.

    Mvh.
    Johnny
     
    Sist redigert:

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.201
    Antall liker
    2.678
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    hEI jOHNNY , jeg kommer deg kansje litt i forkjøpet nå , men med den standarden du har lagt opp til så er denne dacen uslåelig , laget av Hannes Friedrik for Borbely , men det er Les Bordelon har dem i salg nå , han har fin tunet den med tanke for spilling av både nos og os , spdif ABU og I2S. Jeg hadde begge de tidligere modellene til Hannes v1 og v2 . Men Les sin tunede 1704 x 4 og 1704 x8 dac og med rewritten software er absolutt fantastisk , Jeg satt inne hele søndagen og bare spillte NOS , Allt er bedre ,en utsøkt naturtro gjengivelse som extended topp og bunn , dynamikk i alle kanaler , mens I2S virkelig trumfer .
    Invertern er jo selvfølgelig en BA 438 med just samme topologi som pre ampen din ,ja så må man jo ha en PSU da
    HB_DAC1704_V2.0 Top 1 rev 2.jpg
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)

    F@n#en ta deg HAREPUSEN ;) !!

    Du må slutte med å erte meg opp ! Fra spøk til REVOLVER, har kikket på den. MEGET lovende sak !
    PSU,....vet da hvilken man skulle gå for ! ;). Nok et prosjekt for vintermørkeret ? Litt dødtid akkurat nå, venter på deler. 3Kva trafoen fra Polen er noe forsinket, er blitt lovet at den blir sendt i slutten av denne uken. "Handelbars" for bakplaten har ankommet. Glattekondiser (vet du ikke har approbert disse) , er på vei. Termometer er postet, og er på vei.
    Topplokkene har ankommet Kongsberg for vannskjæring av luftespalter :).
    Hva gjør man så mens man venter på deler ?

    001 red.jpg
    008 red.jpg


    Jo, man har tid til å perfeksjonerer Pre-ampen litt ! Her kreves det nok en forklaring:

    Brakettene som holder attuenatoren og inngangsvelger, er ikke av den "stiveste" typen. Hvis jeg presset på betjeningsknappene, så "fulgte" brakettene med.
    Løsning: Monterte aksels-koblinger med tilhørende nylonskive på innsiden av frontplaten + 5 stk. nylonskiver mellom betjeningsknapper og frontplate. Strammet det hele opp, og smurte alt god inn med "Superlube" (Syntetisk smøremiddel).
    Denne løsningen ble meget bra, tight og fint ! Alt "ruller" lett og fint, samt støy fra den motoriserte attuenatoren ble redusert.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.201
    Antall liker
    2.678
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Bare hyggelig det Johnny , ikke vondt ment , Om vente tiden blir for lang , kan du jo alltid begynne på matchingen av utgangene , Litt spent på åssen du havner ut der ,
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Du har vel aldri ment noe vondt ? ;) Bare vært en kjempegod støttespiller ! Matching av utgangs-fets ja, har satt det litt på "hold". Kommer til å bygge en permanent boks for slike målinger. Prøver å kombinere bestillinger av deler, frakt er dyrt !

    Mvh.
    Johnny
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    hEI jOHNNY , jeg kommer deg kansje litt i forkjøpet nå , men med den standarden du har lagt opp til så er denne dacen uslåelig , laget av Hannes Friedrik for Borbely , men det er Les Bordelon har dem i salg nå , han har fin tunet den med tanke for spilling av både nos og os , spdif ABU og I2S. Jeg hadde begge de tidligere modellene til Hannes v1 og v2 . Men Les sin tunede 1704 x 4 og 1704 x8 dac og med rewritten software er absolutt fantastisk , Jeg satt inne hele søndagen og bare spillte NOS , Allt er bedre ,en utsøkt naturtro gjengivelse som extended topp og bunn , dynamikk i alle kanaler , mens I2S virkelig trumfer .
    Invertern er jo selvfølgelig en BA 438 med just samme topologi som pre ampen din ,ja så må man jo ha en PSU da Vis vedlegget 283442



    Spennende det du skriver her. Finnes det kit å få kjøpt av denne dac'en ? Googlet litt på Les Bordelon, men ble ikke så mye klokere.

    ( sorry for avsporingen Ine, men kunne ikke la være)
    mvh
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)

    ( sorry for avsporingen Ine, men kunne ikke la være)
    Går bra det, så lenge det er snakk om produkter fra Borbely Audio, All Fet Audio, LBAudio Systems eller PBN Audio.
    Erno Borbely har hatt en finger med i alle disse fire :) Kudos til Erno !
    Her er linken til LBAudio Systems:

    Home - LBAudio Systems

    @HAREPUSEN kan nok svare på evt. spm. ang denne dacen. Diskuter gjerne ! Jeg har ikke noe mer å komme med i denne tråden for øyeblikket, da jeg venter på deler.

    Mvh.
    Johnny
     
    Sist redigert:

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.201
    Antall liker
    2.678
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    tIL Musicman ,Bare ferdig montert og slutt testet av Les himself , heldig vis vil jeg si , for det er bare Les som har fått den til å spille NOS problemfritt på I2S enten det er 3,3v eler 5v. Monteringen /programmereingen forgår i flere ledd. Det er en ren DaC , så du må ha en regulator og inverter , og som du kan velge å lage selv . Inverter lyder absolutt best i Activ conversation, for eksempel borbely inverteren , og du trenger kun ett 6 dB filter på utgangen 150khz som er anbefalt i nos mode, Oversampling mode er det flere som kjører rett ut uten filter ,
    Jeg vurderte lenge å bygge en bøffeldac , gjerne mono versjonen, men etter vurderinger som bruks område og etter lytte test ,den er og mer komplisert å gjøre som aktiv konversering , pluss at den ikke kan kjøre NOS,
    Og da når en kjent bb 1704 som kan så og si allt og lyder fantastisk i tillegg kunne spille NOS , så valgte jeg å legge litt penger i akkurat dacen som jeg bruker 95 % av tiden i lydkjeden , Prisene er ca 1100 usd for 8 x 1704 balansert , og en 4x1704 ca 800usd, men jeg sier den er verdt hver eneste krone :) Trenger du en beskrivelse / prinsippet sjema kan jeg maile deg evt
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.201
    Antall liker
    2.678
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    hEI Johnny , jeg har en white paper PDF på dacen , vil du ha den på tråden din her ?
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    376.000 uF /63V ankommet !

    Hei :)

    Da kom elektrolyttene til Power Suppply . 8 stk. Kendeil 47.000uF/63V, 100 C. Tykkere enn en ølboks, men heldigvis noe lavere. Dette passer bra, da jeg skal bygge i to etasjer. Lar tvilen komme dette fabrikatet til gode, inntil noe annet er motbevist. @Drossel sier de låter "kjedelige", men han kunne ikke fastslå om det var lyttene eller ampen som han testet som var "kjedelig" ?


    003.jpg
    005.jpg


    For å illustrere størrelsen på disse lyttene, så er de fire kondisene på kretskortene rated 10.000uF/63V. Disse (til sammen 40.000uF) er til driverkortene. Så til sammen blir dette 416.000uF/63V. Burde være en seriøs størrelse for en amp. på 2 x 75W Kl. A. Trafoen som er bestilt er på 3000VA, med separate viklinger for hver kanal samt separate viklinger (for hver kanal) til driverkort !

    Toppdekslene til Pre-ampen er nå ferdig vannskjært på Kongsberg, og blir sendt tilbake på Mandag. De går så til eloksering hos et lokalt firma.
    Det var dagens oppdatering, ha en fin weekend alle sammen :)

    Mvh.
    Johnny
     
    Sist redigert:

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Dette blir helt rått! :cool: Blir spennende å se hvor varm den blir..
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Det vil det digitale termometeret som blir montert i frontplaten vise 8).
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Har du en plan for når den skal stå ferdig?
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Nå er vel ikke jeg kjent som den raskeste Diy personen her inne, liker å "gruble" over ulike løsninger, før jeg bestemmer meg. Heldigvis, så er den tyngste økonomiske biten tilbakelagt :). Følgende er "kjøpt og betalt" :
    Kabinett, trafo, lytter, komplette driverkort, Power supply-kort, utgangstransistorer med mere....
    Men, (som alltid) , så er det den mekaniske biten som tar lengst tid, i alle fall for meg.....:(
    Du får bare følge med utover vinteren :).

    Mvh.
    Johnny
     
    Sist redigert:

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Hastverk er lastverk.:) Har et par prosjekter gående, og selv om de ikke er så gjennomførte som det du har presentert er det noe som har tatt lang tid. Viktig at man selv er fornøyd med avgjørelsen etter den er tatt. Jeg kan feks bruke uker på å avgjøre småting.

    Jeg må også inrømme at jeg finner nytelse i denne tankeprosessen.;)

    Lurer litt på det XA160 kabinettet, og var i den forbindelse spent på hvor varm din forsterker vil bli.
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)

    Jeg må også inrømme at jeg finner nytelse i denne tankeprosessen.;)
    Samme her, finner faktisk mye glede i la de små grå få jobbe med planleggingen i slike prosjekt .

    Lurer litt på det XA160 kabinettet, og var i den forbindelse spent på hvor varm din forsterker vil bli
    Har skjønt det, et dritlekkert kabinett, etter min mening ! Tror det skal gå bra til din planlagte (F5 turbo ?). MEN, jeg vil ikke love noe her, siden jeg ikke har specs. på kjøleribbene.

    Mvh.
    Johnny
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Hva med selgeren av kabinettene. Har du noe erfaring med han annet enn å kjøpe? Kanskje han kan si noe om kjøleprofilene?

    Jeg har i hvert fall sendt han en mail med div spørsmål, så får vi se.

    Edit: Ja, det er F5 Turbo V3. Print fra Diyaudio.
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Har ingen annen erfaring med han, enn å kjøpe. Kabinettet du "lyster på", er jo en klone av Pass Labs XA160.5. Dette er et 160W Kl.A Monotrinn. Dvs. det samme som et 2 x 80W Stereotrinn. Så vi er kanskje i grenseland, når det gjelder 2 x 100W Kl.A ?
    Her er noen bilder av en orginal Pass Labs XA160.5 . Som du ser er kjøleribbene identiske.....

    Pass Labs 2.GIF
    Pass Labs.GIF


    Mvh.

    Johnny
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Jeg sjekket mål på originalen mot oppgitt på klonen, og klonen mangler ca et par cm på høyde og 4 cm på dybde.
    Ut fra bildene ser også kjølefinnene på klonen mye spinklere ut enn på originalen.

    Typisk! Hadde nesten bestemt meg før jeg så dette...

    Nå blir jo dette veldig ot i tråden din. Beklager det.
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei :)

    Nå blir jo dette veldig ot i tråden din. Beklager det.
    Det gjør da ingenting :) ! Vi er da her for å hjelpe hverandre.

    Ut fra bildene ser også kjølefinnene på klonen mye spinklere ut enn på originalen.
    Der tror jeg du tar veldig feil, og lar deg lure av bildene. Når det gjelder målene, så må du tenke på om det er målt med eller uten apparat- føtter og med eller uten håndtak. Lett å la seg bli lurt her. Et par cm. på høyden på kjøleribbene betyr ikke så mye, se en tidligere post fra meg ang. dette. Det er hvor mye du har i dybderetningen som teller.
    Nå skal ikke jeg lede deg ut i fristelsen ang. valg/kjøp av kabinett !!. Er ikke spesiellt lysten til å ha lurt noen. Hvis du er i tvil, så vent til jeg får ferdig min amp. , og får målt temp. Dette er dyre kabinetter, så det er greit å være sikker på sitt valg. Jeg får heller være din prøve-kanin ;).

    Mvh.
    Johnny
     
    Sist redigert:

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Jeg ser jeg var litt rask der!

    Fant tegning på XA160.5
    https://passlabs.com/images/uploads/manual/xa160_5_cad.pdf

    Målene er nærmest like om de som er oppgitt på ebay er riktige. :) Da er det fortsatt håp.

    Det er jo også mulig å justere ned kravene litt. Når alt kommer til alt så er det vel ikke de siste 5-10W kl.A det står på? :)

    Kabinett + frakt og mva koster jo like mye som en meget habil forsterker på bruktbørsen! Slik sett er det greit at man blir fornøyd med kabinettet.
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Puuuuhhhh ;)

    Har målt kjøleprofilen på min nå i dybderetning (som vil være nesten identisk med den du vurderer) :470mm.

    Når alt kommer til alt så er det vel ikke de siste 5-10W kl.A det står på?
    Det er det jo DU som bestemmer, når du justerer bias :rolleyes:.

    Mvh.

    Johnny
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Nå skal ikke jeg klandre deg hvis jeg kjøper kabinett og det viser seg å ikke være kompatibelt med min applikasjon, så du kan ta det helt med ro...;) Er ingen andre enn meg som avgjør dette. Blir det feil får jeg skylde på meg selv. :)

    Jeg avventer svar fra selger og tar det derfra.

    Takk for hjelpen.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn