Hvordan streamer du musikk?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Hva den sier? Vi er ikke på talefot, så det vet jeg lite om😂. Displayet viser kun source volum..
    Som andre også bekreftet konverterer ATV alt til 48khz, den streamer heller ikke 24bit.
    Siden den ikke streamer "bit perfect", og du er en god audiophile, må den skiftes ut!
    Dette burde Hegel Dac gitt deg beskjed om😂
     

    Norwegianwoodpecker

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2007
    Innlegg
    1.302
    Antall liker
    2.030
    Sted
    Nordland
    Vet ikke om forslaget mitt tar knekken på problemet ditt, men du kan trykke på ikke forstyrr knappen, sveip nedenfra og opp på skjermen og du får opp en hurtigmeny. Trykk på bilde av en måne. Da blokkerer du innkommende lyder (mail, sms osv)
    Dette er jo meget irriterende lyder som plinger på anlegget ditt.
    Øøh, same shit 😂
     

    Norwegianwoodpecker

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2007
    Innlegg
    1.302
    Antall liker
    2.030
    Sted
    Nordland
    Som andre også bekreftet konverterer ATV alt til 48khz, den streamer heller ikke 24bit.
    Siden den ikke streamer "bit perfect", og du er en god audiophile, må den skiftes ut!
    Dette burde Hegel Dac gitt deg beskjed om😂
    Har vurdert å oppgradere til Hegel H360 med
    Integrert DAC «- siste generasjon fra AKM
    Strøm musikk med AirPlay og DLNA». Er det noe tess i? Eller må jeg uansett kjøpe ekstern streamer for den beste godisen?
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Har vurdert å oppgradere til Hegel H360 med
    Integrert DAC «- siste generasjon fra AKM
    Strøm musikk med AirPlay og DLNA». Er det noe tess i? Eller må jeg uansett kjøpe ekstern streamer for den beste godisen?
    Vil ikke anbefale deg om noe kjøp.
    Jeg sier som alltid, test om du liker det først, deretter blir det opp til deg om det er verdt pengene.

    Personlig liker jeg X90 serien til Hegel bedre, litt mer fremdrift, 360 ble litt laidback for min smak, men til rett høyttaler fungerer den sikkert bra.
    Jeg testet den på ProAc som trenger litt mer sprut i lyden for ikke å bli kjedelig, H190 var kanon.

    Hvordan Hegel er som streaming platform må andre svare på.
    Hadde de fått Roon Ready på plass i H190, H390 og H590 hadde de vært interessante for meg, men de har ikke fått det til enda......skulle kommet i fjor sommer.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Jeg bruker for det meste ROON til all streaming, men også litt Audirvana 3.5

    ROCK på NUC
    Musikkfiler på Asus NAS
    Tidal Hifi

    Endpoints:
    Naim Muso 2
    Google Chromecast Audio
    MacMini

    Spotify med Spotify direct eller Airplay
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    5.816
    Har vurdert å oppgradere til Hegel H360 med
    Integrert DAC «- siste generasjon fra AKM
    Strøm musikk med AirPlay og DLNA». Er det noe tess i? Eller må jeg uansett kjøpe ekstern streamer for den beste godisen?
    Så lenge du strømmer med Airplay, så vil du vel fortsatt slite med problemer med uønsket lyd fra reklame?
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.172
    Antall liker
    34.557
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Fra en i5 laptopp som bruker eq-apo, videre til en Gustard u12 USB Interface , så til Audio gd nfb-2.32 DAC før den kobles mot forforsterker.
    Utrolig mye go'lyd for pengene synes jeg.
     
    H

    Hifibasillen

    Gjest
    Bruker enten Argon Stream 3M med optisk til høyttalerne eller caster Spotify til CC Ultra koblet til tv'n som igjen går til AP A36 via HDMI ARC
     

    fiske

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    14.12.2010
    Innlegg
    70
    Antall liker
    23
    Jeg har hatt og har et langsiktig perspektiv på streaming. Utagngs punktet var at jeg ønsket å streame min egen musikk fra min egen server.
    Jeg har derfor ikke kommet igang med dette før i disse dager. Har frem til nå brukt Foobar m/Darkone skin til å spille musikk i stua.
    I tillegg har jeg brukt JRiver hjemme og på jobb. På jobb har jeg brukt JRiver sin Cloudplay og Radio JRiver for lossless streaming.
    JRiver har nå kommet med en en helt genial liten app som heter JRemote2 for Android. Her kan du spille direkte fra dine egne servere.
    I tillegg kan du også bruke Cloudplay og Radio JRiver.
    Er du på vanlig 4G nett så vil du nok bruke litt datamengde, men dette er noe som vil løse seg på sikt med 5G og mer datamengde.
    Har bl.a brukt Blutooth i bilen til å spillle egen musikk via mobil med JRemote2 for Android. Funker som bare det og lyden er jo mye bedre enn DAB+.
    Jeg har også en Polestar i bestilling med levering i august. Polestar bruker Android Automotive OS så er litt spent på hva jeg kan få til her.
     
    Sist redigert:

    REman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    09.11.2013
    Innlegg
    78
    Antall liker
    49
    Tidal og Qobuz, CD-rips på NAS, Roon på SonicTransporter i5, Lumin U1 Mini ( i to dager til, så kommer T2 i hus). Har også en del Squeeze rundt omkring i huset - Radio, Boombox og Receiver.
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.242
    Antall liker
    5.963
    Har blitt helt avhengig av å ha tydelig indikering av data og grafisk visning av innspillingene, slik som dynamic range, innspillingsnivå osv:





    Synes jeg har opplevd veldig stor økning i lydkvalitet ved å bruke disse opplysningene aktivt sammen med den rippede discsamlingen.

    Men foobar er ikke så veldig smidig når det gjelder multirom osv - andre apper/programmer som har tilsvarende grafisk/dataindikering?
     

    Anatman

    Medlem
    Ble medlem
    03.06.2020
    Innlegg
    36
    Antall liker
    21
    Sted
    Nærbø
    Bruker Audirvana med Tidal Master. Har og lagt inn 3 ulike VST3 Equalizer Plugins i Audirvana, mest for å leke med. Foretrekker både headsettene og DACene så nær default som mulig, og vet egentlig ikke hvorfor, sikkert en OCD-greie... 🥶🤔

    Nå er mine to iFi Micro iDSD Black Labels lagt ut for salg, og på vei ut dørene. Venter nå i spenning på to flunkende nye Pro-Ject Pre Box S2 som erstattere.

    Har flere ganger smakt og luktet på Roon, og syns at hele systemet dette representerer er helt fantastisk.

    Har liggende ca 4TB musikk i lossless mm på to eksterne disker. Da jeg testet Roon, ble jeg fullt bevisst at jeg så og si utelukkende streamer musikk. Diskene med all musikken jeg SLEIT R#### AV MEG FOR Å RIPPE/LEGGE INN, er nå mer støvsamlere enn noe annet..., sukk. Derfor føler jeg at jeg ikke "trenger" Roon, da Audirvana gjør alt det jeg liker og trenger, til en atskillig lavere pris.
     

    Karma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2009
    Innlegg
    2.036
    Antall liker
    160
    Hei,

    Hvordan streamer medlemmene sin musikk?

    Jeg bruker en Onkyo streamer med Spotify connect. Det gir meg muligheten til å bruke Spotify sin egen klient, som er både rask og intuitiv.
    Jeg har flere ganger forsøkt å venne meg på Tidal, da de tilbyr betraktelig bedre kvalitet på sin musikkkatalog, men hver gang jeg prøver så finner jeg ingen lettvint løsning siden de ikke tilbyr en tilsvarende funksjonalitet slik som Spotify Connect.

    Skal jeg streame musikk fra laptopen i sofaen må jeg bruke den webbaserte løsningen og bruke chromecast funksjonaliteten i Onkyo streameren, som er treg og samtidig ikke støtter masters, den høyeste kvaliteten. Da får jeg beskjed om å laste ned windows klienten, men windows klienten som lar meg høre musikk i masters kvalitet kan ikke koble seg til Onkyo streameren, så da er jeg stuck med laptophøyttalerne eller hodetelefoner.

    Onkyo sin egen applikasjon til streameren, som kun lar seg laste ned på mobilen er helt elendig treg, og grensesnittet på Tidal er håpløst uoversiktelig.

    Vært morsomt å høre hvordan de andre medlemmene streamer musikken sin på stereoannlegget.
    Jeg har samme erfaring som deg. Bruker en Onkyo NS 6170 streamer. Har lenge fundert på hvordan jeg skal kunne høre Master kvalitet fra Tidal med min mobil som sender via Chromecast til Onkyo streamer. Spiller jeg direkte fra streameren sin egen innebygde Tidal, så er det fullstendig håpløst å få oversikt over musikken.
    Streameren har en USB port i fronten for tilkobling av f.eks. harddisk. Finnes det en type kabel jeg kunne brukt mellom min mobiltelefon og denne USB porten? Da hadde jo problemet vært løst.
     
    S

    svk

    Gjest
    Er vel ofte sånn at slike usb porter kun støtter apple dingser og musikkfiler på usb pinne
     

    trondav

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.12.2015
    Innlegg
    373
    Antall liker
    446
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    16
    Nei - det er ett tilleggsprodukt som det står beskrevet bruken av her: https://roonlabs.com/ - det er mye å sette seg inn i - er for de som liker å lese seg til ting ....
     
    S

    svk

    Gjest
    Er vel musikk avspiller som kjører på pc/mac/linux/rock og nuculus ol.
    Spiller av musikk fra tidal,lokallagret/nas.,,
    Støtter multirom.
    Og gir deg cd-hefte tilbake.
    Du finner utav mye om du leser på nett noen timer.
    Skal teste ut roon og eller audirvana selv idag
     

    eldo472

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.01.2005
    Innlegg
    1.026
    Antall liker
    275
    Sted
    Tranby
    Har en liten pc med en Marantz NA8005 usb dac. Kjører digitalt inn i en Surround reciver med romkorreksjon. Spiller Tidal. Har 24 bit 96 kHz oppsett. Får da nytte av master filer.
     
    Sist redigert:
    S

    svk

    Gjest
    prøvde roon og audirvana i går.
    audirvana er veldig greit. men flere album har feil cover. mye arbeid å laste ned riktig selv fra nett. 2-3 album var også splittet. ingen funksjon for å slå de i sammen.

    roon var jo greit, her lastet jeg ned alle cover som var feil/manglet bilde direkte i roon. var 2-3 album jeg ikke fant bilde til.
    de albuma som var splittet, slo jeg lett sammen.
    men 1100 kr pr år er da noe dyrt. roon skryter over at de har fått tilbake cd-coveret med roon. men ble nå ikke så veldig imponert.
    men avspilling til endpoint/output er jo veldig praktisk.

    så foreløpig så går jeg ikke for noen av disse. hva med jriver?
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.496
    Antall liker
    9.227
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Bestilte en Pioneer xdp-02u i dag, fikk lyst til å prøve Tidal MQA for en billig penge. (Dustin har muligens noen igjen) Den gir muligheter da den har fast analog ut, til f.eks.en forsterker, kassettspiller, whatever. Og den har aptx, Bluetooth og utganger for 3,5 propper og balansert. Får god kritikk så lenge man bruker den til det den er konstruert for: Tidal og Deezer.

    pioneer-xdp-02u-hi-res-musicplayer.jpg
     
    Sist redigert:

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.496
    Antall liker
    9.227
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Nå er Pioneer'n i hus og det fungerer som bare det. Anbefales som en enkel og billig løsning for å kunne streame MQA filer fra Tidal.
    IMG_20201008_225452174.jpg
     

    Jonas_H

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2015
    Innlegg
    420
    Antall liker
    948
    Torget vurderinger
    7
    Jeg streamer fra mobil via Tidal (gjennom mConnect) til Chromecast audio med optisk kabel til DAC (Heed Dactilus).
    Med mConnect får jeg 24bit 48kHz. Synes dette fungerer fint!

    Har egentlig gitt opp å forstå alt rundt streaming, bit, kHz, MQA, FLAC osv, og innfunnet meg med at det låter ganske så fint :) Skal ikke utelukke at jeg går for en dedikert streamer/dac-løsning fra Arualic eller Lumin i fremtiden.

    Av og til kan mConnect koble av, men stort sett fungerer det greit. Ellers streamer jeg også musikk rett fra Mac til Dac med USB.
     

    Amou

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.08.2018
    Innlegg
    521
    Antall liker
    996
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    3
    Jeg streamer i dag fra en Chromcast audio til ekstern dac via Toslink. Men har nå kjøpt ny dac i en mye dyrere klasse en jeg har i dag. Lurer på hvor stor forskjell lydmessig det er på streamere? Så lenge man får signalet i den samplin raten man ønsker og dac'en klarer å behandle formatet er det da noe lydmessig forskjell på streamere?
    Jeg tenker å bruke et Windows nettberet som jeg skal koble opp mot ny dac via USB slik at jeg kan streame i de sampling ratene dac'en takler. 32bit/384khz og DSD256. Dette støttes jo ikke via annet en USB inngangen på dac'en. Så da må jo en eventuelt streamer ha usb ut og støtte for 32bit/384khz og DSD256.
     
    Sist redigert:

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Streamer fra en MacMini via nettverkskabel og nettverkshub inn i en Metric Halo ULN 8. Bruker Roon, eller hvis jeg ikke gidder å laste opp hele biblioteket fra harddisken, Tidal.

    Mvh
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    NUC med Roon Rock koblet til BorderPatrol Dac.
    Roon er koblet til både Tidal, samt hele bibloteket.
    Bruker iPad Pro som lesebrett og styringsenhet.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.496
    Antall liker
    9.227
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Pioneer'n lenger opp fungerer greit og blir brukt på hobbyrommet, men i hovedanlegget er det Lindemann med tilhørende app som regjerer :) Den er ikke MQA kompatibel, men det er heller ikke DACen i C49 men det lever jeg godt med.
     

    YesJens

    Musikkelsker
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.213
    Antall liker
    6.130
    Sted
    Under stjernene
    Alle CD'er er rippet på en SSD som er montert i Roon Nucleus+.
    Tilgang til Tidal Hifi og Qobuz som styres via telefonen.
    Bruker SOtM sMS-200 Ultra NEO mellom Nucleus+ og Makua DAC.
    Nettverkfilter mellom ruter og Roon
     

    Tanndoktorn

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.02.2018
    Innlegg
    247
    Antall liker
    405
    Torget vurderinger
    2
    Jeg streamer i dag fra en Chromcast audio til ekstern dac via Toslink. Men har nå kjøpt ny dac i en mye dyrere klasse en jeg har i dag. Lurer på hvor stor forskjell lydmessig det er på streamere? Så lenge man får signalet i den samplin raten man ønsker og dac'en klarer å behandle formatet er det da noe lydmessig forskjell på streamere?
    Jeg tenker å bruke et Windows nettberet som jeg skal koble opp mot ny dac via USB slik at jeg kan streame i i de sampling raten dac'en takler. 32bit/384khz og DSD256. Dette støttes jo ikke via annet en USB inngangen på dac'en. Så da må jo en eventuelt streamer ha usb ut og støtte for 32bit/384khz og DSD256.
    Jeg har prøvd mange konfigurasjoner det siste året. Min erfaring på mitt anlegg er at alle komponentene i kjeden betyr noe for lyden etterhvert som du beveger deg oppover i prisklasse/kvalitet.
    Jeg kjøpte f.eks en ny fullspeccet Mac mini som jeg planla å kjøre Roon server på for å slippe nettverkskabeltrekk fra kjelleren, men fant ut at denne "låt" dårligere enn iMac Pro'en jeg allerede hadde stående. Mac Mini'en ble dermed sendt i retur. Ulike streamere har helt klart ulik lydsignatur, akkurat som ulike DACer låter ulikt. Kabling mellom streamer og DAC har også noe å si. Hos meg låt USB mellom streamer og DAC vesentlig dårligere en AES/EBU den gangen jeg hadde dette to separate bokser, og streameren med integrert DAC jeg har nå låter klart bedre en den todelte løsningen jeg hadde tidligere.
    Siste oppgradering til "audiofil" switch ga et markert løft i lyden. Dette hadde jeg i utgangspunktet ingen tro på, men det var umulig å levere fra seg switchen etter å ha testet den hjemme i stua. Jeg har også testet ulike "audiofile" switcher og hadde ingen problemer med å høre forskjellen på dem og velge en favoritt (som heldigvis ikke var den dyreste).
    Tidligere når anlegget i stua var litt mer moderat, hørte jeg liten forskjell på disse tingene og jeg foretrakk ofte Spotify fremfor lossless streaming.
    Nå låter Spotify helt krise og alle små endringer i anlegget gjør store utslag på lydopplevelsen.
    Det er med andre ord ikke sikkert du vil høre forskjell.
    Dine ører foran ditt anlegg gir deg fasiten :)
     

    FJELL

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.03.2010
    Innlegg
    181
    Antall liker
    186
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har prøvd mange konfigurasjoner det siste året.
    Siste oppgradering til "audiofil" switch ga et markert løft i lyden. Dette hadde jeg i utgangspunktet ingen tro på, men det var umulig å levere fra seg switchen etter å ha testet den hjemme i stua. Jeg har også testet ulike "audiofile" switcher og hadde ingen problemer med å høre forskjellen på dem og velge en favoritt (som heldigvis ikke var den dyreste).
    Det er med andre ord ikke sikkert du vil høre forskjell.
    Dine ører foran ditt anlegg gir deg fasiten :)
    Hvilken switch endte du opp med?
     

    Tanndoktorn

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.02.2018
    Innlegg
    247
    Antall liker
    405
    Torget vurderinger
    2
    Hva er teorien med at en switch kan forbedre lyden?
    Produsenten sier følgende, men for min del er det øra som bestemmer:

    Core technologies

    Powered by a customised TCXO (Temperature Compensation Crystal Oscillator), accuracy is 0.1ppm – far higher than normal crystals and higher than a normal TCXO, allowing the 8Switch to generate higher accuracy network signals, which in turn helps provide more stable music data transmission. The power supply and clock generation circuits each have two electrical noise isolation circuits which ensure stable network signals. An EMI (Electromagnetic Interference) absorber helps to further reduce the noise from the digital circuit.
    Compare the increased performance and jitter measurement (90% less!) of the 8switch compared to that of a general network switch.

    Jeg testet 5 switcher i prisklasse Elkjøp opp til 35k. Alt låt bedre enn den billigste, men de to dyreste låt dårligere enn den jeg endte opp med å kjøpe.
    Jeg hadde nok ikke hørt like stor forskjell på switchene på de tidligere (billigere) versjonene av mitt anlegg, akkurat som jeg hørte mindre forskjell på kabler før jeg hadde brukt et halvt huslån på anlegget.

    Jeg tviler ikke på at skeptikerne ikke hører forskjell og vil gi deg mange argumenter for at dette ikke forbedrer lyden.
    La øra bestemme. Hører man ikke forskjell kjøper man selvsagt ikke en dyr switch.
    Produserer dingsen bedre lyd, så holder det for meg :)
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.133
    Antall liker
    9.286
    Torget vurderinger
    2
    For de av dere som vil teste Roon gratis i 30 dager. Jeg har betalt for lifetime membership for 2 år siden og ser meg aldri tilbake. Det er ett FØR Roon og ett musikk liv ETTER. Her er linken:
    https://roonlabs.com/r/77opnHDwskihe08eHeVeGg
    Jeg gikk lei av halvbra billigløsninger som gjorde mye men aldri alt,så det ble tilslutt Roon på meg og. Med Roon på en stusselig laptop og ny god ruter fungerer det aldeles prikkfritt å Bruke nettbrett/mobil/iPad til styre Roon som integrerer Tidal, og hardisksamling ( USB disk koblet til ruter) til en Roontilpasset mottaker, og kan spre musikk lett og der via Chromecast På kjøkken og streamer til Hodetelefonanlegget. Superfornøyd og slo til med lifetime/engangs selv om det koster mer nå enn før, tenkte Det var bedre å eie enn å leie i årevis. Lifetime forsvinner snart som mulighet....
     
    M

    MarkusH

    Gjest
    Etter litt sjonglering av dacer endte jeg med å dra i hus en brukt Argon Stream 2M og den funker helt greit med Spotify. Personlig synes jeg all streaming låter dårlig, så da gidder jeg ikke legge noe særlig penger i det, lettvint er det dog. :)(y)
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    5.816
    Produsenten sier følgende, men for min del er det øra som bestemmer:

    Core technologies

    Powered by a customised TCXO (Temperature Compensation Crystal Oscillator), accuracy is 0.1ppm – far higher than normal crystals and higher than a normal TCXO, allowing the 8Switch to generate higher accuracy network signals, which in turn helps provide more stable music data transmission. The power supply and clock generation circuits each have two electrical noise isolation circuits which ensure stable network signals. An EMI (Electromagnetic Interference) absorber helps to further reduce the noise from the digital circuit.
    Compare the increased performance and jitter measurement (90% less!) of the 8switch compared to that of a general network switch.

    Jeg testet 5 switcher i prisklasse Elkjøp opp til 35k. Alt låt bedre enn den billigste, men de to dyreste låt dårligere enn den jeg endte opp med å kjøpe.
    Jeg hadde nok ikke hørt like stor forskjell på switchene på de tidligere (billigere) versjonene av mitt anlegg, akkurat som jeg hørte mindre forskjell på kabler før jeg hadde brukt et halvt huslån på anlegget.

    Jeg tviler ikke på at skeptikerne ikke hører forskjell og vil gi deg mange argumenter for at dette ikke forbedrer lyden.
    La øra bestemme. Hører man ikke forskjell kjøper man selvsagt ikke en dyr switch.
    Produserer dingsen bedre lyd, så holder det for meg :)
    Du har rett i at ørene bestemmer, jeg har ikke testet produktet og kan derfor ikke uttale meg.
     

    trondav

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.12.2015
    Innlegg
    373
    Antall liker
    446
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    16
    Jeg gikk lei av halvbra billigløsninger som gjorde mye men aldri alt,så det ble tilslutt Roon på meg og. Med Roon på en stusselig laptop og ny god ruter fungerer det aldeles prikkfritt å Bruke nettbrett/mobil/iPad til styre Roon som integrerer Tidal, og hardisksamling ( USB disk koblet til ruter) til en Roontilpasset mottaker, og kan spre musikk lett og der via Chromecast På kjøkken og streamer til Hodetelefonanlegget. Superfornøyd og slo til med lifetime/engangs selv om det koster mer nå enn før, tenkte Det var bedre å eie enn å leie i årevis. Lifetime forsvinner snart som mulighet....
    Du vil ikke angre :) Ett godt valg.
     

    skinnyboy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.06.2003
    Innlegg
    834
    Antall liker
    413
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    English Electric sin 8Switch med SBooster strømforsyning
    Har du sett denne videoen?
    <iframe width="560" height="315" src="
    " frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Chromecast Audio rett i pre.
    Den måles visstnok veldig bra💪.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn