Det går  tregt  med 435  prosjektet  .Måtte haste  bestille .  Parts Connexion er  alltid  behjelpelige . ..Gode priser og  rask ekspedering .Er  jeg  heldig  så får jeg  det  på tirsd / onsd,,,,fri  frakt  til og med .De  var  short of  "noen av  tantalums så jeg gambler her og erstatter  med  z201
                                                         .Gjennom  utallige  versjoner  og  kombinasjoner  av  resistorer  har  jeg  kommet  fram  til  en  resept om  må  .Både  tantalummene  og  z201  gjør  ikke  noe  feil,  men  de  bør  plasseres med  omhu .Jeg bruker dem  som  drain resistorer  og  gate stoppere  hovedsaklig .Som serie  resistorer. er de kansje en  anelse  mer tranparante enn  tantalummene  ,,,, muligens  pga at de  kansje  ,,,,,er  litt bass fattige i i  forhold ,,,, IMO mine ører .J  fets er super detaljete og  transparante så for å få  likevekt  bruker  jeg  caddock  mk 132 eller nå 232 for  transparans  bass  og  detaljering,  som source resistorer  .Det samme  generellt  for alle  shunt " og  filter applikasjoner .                  Foreløbig  har  ikke  jeg  funnet for  meg  kombinasjoner som kan  gi meg det samme  oppløsning ,toppdetaljering  og  bass gjengivelse . I  tilleg er den totalt  fri  for ss ing  og ubehagelig  sibliciance i  mine  fets kretsløp . Dermed ikke sagt  at det ikke finnes  andre  kombos .Så   valgene  mine er  ikke  vilkårlige .Det samme  gjelder  for  shunt regulatorene  mine " ,,,,,,
Noen  vente  bilder blir det  , sysslet  med  å  finne noen  power  transer / fet for reggsa og  det  fant  jeg  , så  oppstart og  justering av  strømmen  blir x  2 av  tomgang . )  plutselig
Gåtteri   fra  Parts  Connexion  og de nye  shunt /serie  elementene og  for å montere dem  måtte jeg dykke  "  i rote  skrinet . )
more to  come.....